بازی The Last of Us Part 2 همچنان در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد

بازی The Last of Us Part 2

کارگردان بازی The Last of Us Part 2 اعلام کرده است که این عنوان هنوز در اوایل مراحل ساخت خود قرار دارد و بازیکنان برای تجربه آن، باید مدت زیادی را در انتظار بمانند.

 

از آنجایی که از معرفی بازی The Last of Us Part 2  تقریبا بیش از یک سال گذشته و همچنان تریلری از گیم‌پلی آن به بیرون درز پیدا نکرده است، می‌توانیم مطمئن باشیم که این عنوان ماجراجویی و اکشن هنوز راه زیادی را در پیش دارد. جالب است بدانید که آقای «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) به نمایندگی از استودیوی ناتی داگ این موضوع را در مصاحبه اخیر خود تایید کرده است است.

دراکمن در مصاحبه به تریلر منتشر شده در هفته گیم پاریس اشاره کرد و گفت که در حال حاضر تنها همان بخش را برای پخش آماده کرده‌اند و نمی‌توانند بخش‌های دیگر بازی را به نمایش بگذارند چرا که بسیار ناقص و پرایراد هستند. او گفت:

تریلر نمایش داده شده در هفته گیم پاریس و برخی از صحنه‌های دیگر، تنها بخش‌هایی از بازی The Last of Us Part 2  هستند که به صورت کامل پالیش شده‌اند؛ چون از قبل می‌دانستیم که این صحنه‌ها را باید به نمایش بگذاریم. ما تنها ۵ دقیقه به بازیکنان نشان داده‌ایم و اکنون باید کاری کنیم تا بازی بتواند آن خشونت را در بخش‌های دیگر خود که فعلا بسیار ناقص هستند، نیز داشته باشد.

به طور کلی می‌توان اینگونه برداشت کرد که نباید منتظر انتشار بازی The Last of Us Part 2 در آینده نزدیک باشیم که هرچند نا امید کننده به نظر می‌رسد، اما باید در نظر داشته باشیم که آن‌ها سال گذشته بازی Uncharted 4  و امسال عنوان The Lost Legacy  را منتشر کرده‌اند و به نوعی همواره در حال ساخت محتوای جدیدی هستند. نکته دیگر این است که منظور دراکمن از ناقص بودن، به وجود آمدن مشکل در روند ساخت بازی و یا اختلال در مراحل تولید نیست، منظورش این است که بخش‌های دیگر بازی به اندازه کافی بهینه نشده‌اند و نباید در حال حاضر آن‌ها را به تصویر بکشند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *