باندل جدید پلی‌استیشن وی‌آر معرفی شد

پلی‌استیشن وی‌آر

باندل جدید پلی‌استیشن وی‌آر که شامل عینک واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر و دوربین پلی‌استیشن است با قیمت ۳۹۹ دلار معرفی شد.

امروز سونی اعلام کرد که قصد دارد ارزش پلی‌استیشن وی‌آر را ار چند راه مختلف بالا ببرد.

اولین راه معرفی باندلی جدید است که شامل عینک واقعیت مجازی و دوربین پلی‌استیشن می‌شود. قیمت این باندل ۳۹۹ دلار خواهد بود که به این معنی است که شما با خرید این بسته عملاً دوربین پلی‌استیشن را رایگان دریافت می‌کنید. این باندل تبدیل به محصول اصلی پلی‌استیشن وی‌آر می‌شود بدین معنی که شما دیگر قادر نخواهید بود عینک واقعیت مجازی را به تنهایی خریداری کنید.

علاوه‌بر آن اعلام شد باندلی که شامل عینک واقعیت مجازی، دوربین پلی‌استیشن، دو عدد دسته Playstation Move و بازی VR Worlds است بار دیگر به فروشگاه‌ها راه پیدا می‌کند و این‌بار با کاهش قیمت ۵۰ دلاری، با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

هر دوی این باندل‌ها از ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (مصادف با ۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در دسترس قرار خواهند گرفت.

همچنین اگر شما منتظر باندل Farpoint Aim Controller (که شامل بازی Farpoint و دسته Aim Controller است) بودید، از امروز می‌توانید آن را خریداری کنید.

دیروز در مراسم GameStop Expo معاون بخش بازاریابی سونی آقای «اسد کییزلباش» (Asad Qizilbash) گفت که سونی توجه زیادی به پلی‌استیشن وی‌آر دارد. باعث خوش‌حالی است که می‌بینیم دوست‌داران پلی‌استیشن می‌توانند از این محصولات با قیمت کمتر استفاده می‌برند.

عینک واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ابتدا در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۶ (مصادف با ۲۵ مهر ۱۳۹۵) به صورت جهانی عرضه شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *