بررسی اپلیکیشن Appvn: آموزش دانلود اپلیکیشن‌های پولی اندروید به صورت رایگان

همه ما اپلیکیشن‌هایی را نصب و برای مدتی استفاده می‌کنیم، در این میان اپ‌هایی را برای استفاده در دراز مدت انتخاب می‌کنیم، با برخی نرم‌افزارها دوست می‌شویم، به برخی عشق می‌ورزیم و با بعضی رابطه خوبی نمی‌توانیم برقرار کنیم و خیلی زود آن‌ها را دور می‌اندازیم! در این کش و قوس عشق‌ورزی با برخی نرم‌افزارها گاهی پیش می‌آید که برخی از سازندگان برای رابطه‌مان مزاحمت ایجاد می‌کنند و آب سردی را بر پیکره‌ آمیخته با عشق ما می‌ریزند، گاهی این کار را با گذاشتن تبلیغات در اپ و گاهی هم با غیرفعال کردن برخی ویژگی‌های اپلیکیشن دوست داشتنی ما انجام می‌دهند؛ البته برای اینکه این مزاحمت‌ها را نداشته باشیم، می‌توانیم نسخه پولی اپ را از گوگل‌پلی خرید کنیم ولی این کار برای کاربران ایرانی دشوار است و دردسرهای خودش را دارد.

شاید برای یک بار هم که شده از خود پرسیده باشید که آیا می‌شود نسخه‌های پولی را رایگان دانلود کرد؟ بله! کاملا ممکن است.

با معرفی و آموزش appvn اپلیکیشنی برای دانلود نسخه پولی نرم‌افزار‌ها بصورت رایگان در خدمت شما هستیم.

متوجه خواهید شد که در ابتدای ورود به نرم‌افزار، زبان برنامه انگلیسی یا فارسی نیست که می‌توانید آن را به انگلیسی تغییر دهید. برای این کار طبق عکس بر روی قسمت یک لمس کنید.

در منوی باز شده‌ بروی سومین گزینه که عکس چرخ دنده تنظیمات را نشان می‌دهد، کلیک نمایید.

وارد تنظیمات نرم‌افزار می‌شوید، طبق عکس باز هم سومین گزینه را انتخاب و از پنجره پاپ‌آپ باز شده ENGLISH را انتخاب کنید.

با دکمه بازگشت به صفحه اصلی نرم‌افزار بازگردید، می‌بینید که زبان اپلیکیشن تغییر کرده است.

دوباره وارد منوی نرم‌افزار شوید (قسمت ۱) و بروی login در قسمت ۴ کلیک کنید.

در صفحه باز شده register را انتخاب و مانند اپلیکیشن‌های معمولی فیلدها را پر کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

اکنون دو راه برای دانلود نرم‌افزارهای فول آنلاک و پولی وجود دارد.

راه اول: درون اپلیکیشن در قسمت سرچ برنامه نرم‌افزار مورد نظر خود را جستجو و دانلود کنید.

توجه داشته باشید که در این روش ممکن است اسم نرم‌افزار جستجو شده توسط شما در انتها عبارت‌هایی مانند pro ،plus ،premium و… را نداشته باشد ولی اپلکیشن را دانلود کنید، آن همان نسخه فول آنلاک است. برای اطمینان می‌توانید نرم‌افزار دانلود شده را تست کنید، می‌بینید که تبلیغات در نرم‌افزار حذف شده و تمام قابلیت‌های آن فعال است.

همچنین با انتخاب گزینه management در منوی نرم‌افزار می‌توانید نرم‌افزارهای در حال دانلود، دانلود شده، آپدیت‌ها و… را در این قسمت مدیریت کنید.

راه دوم: وارد پلی‌استور گوگل شوید، نرم‌افزار مورد نظر خود را جستجو و در بخش اطلاعات نرم‌افزار گزینه‌ای به نام share وجود دارد (مقداری پایین‌تر از اسکرین‌شات‌ها) آن را پیدا کرده و انتخاب کنید.

در پنجره باز شده بروی نرم‌افزار appvn کلیک کنید.

نرم‌افزار مورد نظر شما در مارکت appvn باز شده و می‌توانید براحتی آن را دانلود نمایید.

دقت کنید که اگر در کانکشن نرم‌افزار مشکلی داشتید، می‌توانید از اپلیکیشن های گذر از تحریم استفاده کنید؛ طبق تجربه شخصی سرورهای مارکت در هنگام فعال بودن اپلیکیشن گذر از تحریم سرعت بیشتری دارند.

درضمن سعی کنید خود نرم‌افزار appvn را آپدیت نکنید زیرا مراحل ثبت نام را باید از اول شروع کنید اما این‌بار نه به آسانی سری قبل!

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *