برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲

پول

پول

برنامه روز دوم

?چگونه چند سال نوری از مردم عادی جلوتر باشیم؟

? اگر تمرین روز اول را دنبال کرده، و اکنون برای روز دوم آماده باشید، چند سال نوری از ۹۹ درصد انسان های دیگر جلوتر هستید.

? خواستن تغییر بسیار آسان است، و شروع چنین برنامهای که یک فرد را تشویق به تغییر میکند نیز بسیار آسان میباشد، اما متعهد شدن به تغییر و پیروی از اقدامات عملی مشخص درس هر روز بسیار دشوار است.

? دیدن دوباره شما در روز دوم به من اثبات میکند که شما خواستار رشد، هستید. امروز شما باید به انجام این برنامه تا روز سی ام متعهد شوید. اگر چنین کنید، من تضمین میکنم که در زندگیتان حتماً به رفاه دست خواهید یافت. و هر چه امروز تعهدتان قوی تر باشد، نتایج محکم تر و عملی تری را خواهید دید. تنها اقدام ساده تعهد روانشناسانه به یک روش جدید در زندگی موجب بروز تغییر سریع در زندگی شما میشود.

? زمانی که شما انتخاب میکنید که به ایجاد تغییر در زندگیتان متعهد شوید، آنگاه شروع به تمرکز بر روی نیروی خارق العاده اراده تان میکنید تا هر آنچه را که برای ایجاد موفقیت آمیز تغییر دلخواهتان نیاز دارید، به سمت شما جذب کند.

? هوشیاری متمرکز و مناسب یک راز اساسی برای دستیابی دقیق به ان چیزی است که شما از زندگی میخواهید. حقیقت کائنات ما اینست که شما هر آنچه را که مدام به آن فکر کنید، به زندگی خود جذب میکنید. متاسفانه، ما اغلب به زندگی مان اجازه می دهیم که توسط نیروی خواسته های ناخود آگاه مان که سال ها پیش در ذهن مان شکل گرفته اند، هدایت شود. اما خبر خوب این است که این خواسته ها به راحتی میتوانند با تمرکز مستقیم و آگاهانه جایگزین شوند.

? اگر در زندگیتان موضوعی باشد که نسبت به آن احساس نارضایتی دارید، من تضمین میکنم که بطور پیوسته الگوهایی منفی را تکرار میکنید که زمانی در گذشته در ذهنتان ایجاد شده اند، و شما هیچ تلاشی برای تغییر این الگوها نکردهاید. اکنون فرصتی را برای تغییر این الگوهای منفی در اختیار دارید. پس اکنون تا مدت ۳۰ روز متعهد شوید که ذهنتان را برای جلوگیری از تکرار الگوهای  منفی گذشته تان برنامه ریزی مجدد کنید.

? هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

? من متعهد به تغییر در سرنوشت مالی خود هستم. من میتوانم با تمام احساسم، به ذهنم این مطلب را القاء کنم. من صددرصد متعهد می شوم که برنامه ۳۰ روزه ی این دوره را جهت جذب سطوح بالاتری از رفاه به زندگی خود دنبال میکنم.

?اقدام کنید:

? یک تقویم بیابید. روزی را که این برنامه را آغاز کرده اید، علامت گذاشته و ۳۰ روز بعد از آن را نیز علامت گذاری نمایید.

? بر روی این تاریخ ها تمرکز کنید و تصمیم بگیرید که هیچ مانعی (نظیر سفر و غیره) نتواند این برنامه را متوقف کند. چه تغییر مثبتی را در زندگیتان ایجاد بکنید یا نه، به هر حال این ۳۰ روز خواهد گذشت؛ پس امروز به تغییر متعدد شوید.

? «تمام افرادی که به سمت یک هدف کوچک یا پایین نشانه میروند، معمولاً آن را میزنند :

? آنها چیزی را که نشانه نمیروند ولی آن را میزنند؟»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *