برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۹

پول

پول

برنامه_روز_بیست_و_نهم

✅ در ابتدا، مهم ترین چیز آن است

که نگرش ذهنی درستی را در مورد مساله ثروت داشته باشید، اما اکنون زمان اقدام عملی فرا رسیده است. شما باید خودتان را به جهان بسپارید، آزادانه انرژی روح و معلومات و دانش خود را رها کنید، و آنگاه نظاره گر ثروتی باشید که به سمتتان جاری می شود. اکنون، نوبت شماست که دریابید که چه کاری را میتوانید هر روز انجام دهید تا ثروت واقعی را دریافت کنید.

🌸 قانون عمل و عکس العمل را به خاطر بیاورید که «هر چه بیشتر از آنچه که دارید ببخشید، بیشتر خودتان را در معرض دریافت قرار می دهید.» همچنین به یاد بیاورید که ساده ترین اقدامی که میتوانید انجام دهید. این است که هر روز ۶ الی ۱۰ دقیقه را به این اختصاص دهید که حقایق هوشیاری نسبت به رفاه را به ذهنتان خاطر نشان کنید. این کاری است که در این دوره ۳۰ روزه انجام داده اید، و اکنون توصیه اکید من به شما این است که این عادت را ادامه بدهید.

🔰 هر انچه را که به طور پیوسته بکارید، برداشت خواهید کرد. بنابراین به خاطر بسپارید که افکار وفور ثروت را در ذهنتان بکارید

 

❇️ هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:🔻

🌸 من در جهت آزادی مالی خودم اقدام می کنم. من آزادانه از خودم می بخشم، و آزادانه نیز نعمت های کائنات را می پذیرم. من به طور مداوم افکار وفور ثروت و رفاه را می پرورانم.

✅اقدام کنید:🔻

🌸 پیش از این خودتان را عادت دادهاید که روزانه ۱۰ دقیقه ی کوتاه را برای پروراندن هوشیاری تان صرف کنید. امروز، تصمیم بگیرید که حتی پس از تکمیل این برنامه نیز این عادت را ادامه بدهید. تصمیم بگیرید که چه اقدامی را میتوانید روزانه به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید تا زندگیتان را بهبود ببخشید.

🔆 ۱۰ دقیقه تجسم کردن اهدافتان، یا تاکید کردن افکار مثبتتان، و یا خواندن کتابهای الهام بخش، کارهایی هستند که می توانید روزانه برای متمرکز نگاه داشتن ذهنتان بر روی افکار مثبت انجام دهید. اکنون تصمیم بگیرید که از امروز به بعد به طور فعالی یک زندگی سازنده را دنبال کنید.

🌐 «هدف والای زندگی عمل است نه علم».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *