بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم؛ اشیاء ناشناس پرنده ای که پنتاگون را دیوانه کرده است

فرازمینی ها

یوفو

گزارش‌های متعددی از بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم (اشیاء ناشناس پرنده) باعث شده که پنتاگون،‌ ناسا و ارتش آمریکا آن را بسیار جدی بگیرند.

بر اساس گزارش‌های متعدد، بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم (اشیاء پرنده ناشناس) هیچ شباهتی به فناوری انسان‌ها ندارند و غیر ممکن به نظر می‌رسد که پهباد باشند. این اشیاء قابلیت‌های عجیبی دارند. ظاهراً‌ پنتاگون سردرگم شده‌است و برای بررسی این مسئله برنامه‌های جدی در پیش دارد.

بررسی بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم

شواهد و گزارش‌های متعددی مربوط به بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم وجود دارد. به عنوان مثال کشتی‌های نیروی دریایی ایالات متحده در آب‌های محدوده نزدیک سن دیگو توسط انبوهی از بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم احاطه شدند.

در واقع در تاریخ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی، خدمه نیروی دریایی،‌ وسایل نقلیه عجیبی را در فاصله حدود ۱۰۰ مایلی مشاهده کردند. این اشیاء قطعاً پهباد نبودند؛ زیرا در فاصله‌ای بسیار دور در دریا مشاهده شدند.

بر اساس شواهد این اشیاء قابلیت سفر هم در آب و هم در هوا را دارند؛ بنابراین آن‌ها را یوفوهای ترانس مدیوم نام گذاری کرده‌اند. در گزارش‌های رسمی ممکن است به این اشیاء به عنوان وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین یا پهباد اشاره شود. البته این احتمال وجود دارد که بازرسان پنتاگون از اصطلاحات دیگری برای اشاره به یوفوها استفاده کنند.

چندی پیش جرمی کوربل، فلیمساز محقق، ویدیوئی از یک بشقاب پرنده در اینستاگرام منتشر کرد. کوربل معتقد است که اکنون دولت باید تمام حقیقت را در مورد این اتفاقات فاش کند.

 

به گفته سخنگوی پنتاگون، خدمه نیروی دریایی آمریکا در کشتی ساحلی USS اوماها این ویدیو را ضبط کرده‌اند. تا جایی که به مقامات مربوط می‌شود، این خودروها ناشناس بودند؛ اما رسماً به عنوان پدیده‌ هوایی ناشناس (UAP) نامیده نشده‌اند. سوزان گوگ (سخنگوی پنتاگون) گفت:

من تایید می‌کنم که این عکس‌ها و فیلم‌ها توسط خدمه نیروی دریایی گرفته شده‌اند.

سوزان گوک اعلام کرد که گروه ویژه در طول تحقیقات خود این حوادث را در نظر گرفته است.

بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم در زیر آب

یک ویدیو دیگر از یوفوها وجود دارد که در آن ملوانان کشتی درباره شیء گوی مانند با یکدیگر بحث می‌کنند. سپس در این ویدیو شیء درون دریا فرو می‌رود. در همین حین یک زیر دریایی به دنبال این شیء می‌گردد؛ اما مدرکی مبنی بر وجود آن پیدا نمی‌کند.

کوربل می‌گوید که این یوفو بدون هیچ زحمتی به درون دریا لیز خورده است و خبری از پاشیدن آب نبوده است. به عبارت دیگر این طور که به نظر می‌رسد، بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم قابلیت دستکاری آب و هوای اطراف خود را دارند.

ظاهراً آب و هوا تاثیری روی این اشیاء ندارد. این اشیاء توانایی دستکاری گرانش را دارند. با توجه به آن‌ چه در ویدیوها دیده می‌شود، بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم این توانایی را دارند که ویژگی‌های ماده را به نفع خود تغییر دهند. در زیر ویدیوی ضبط شده از بشقاب پرنده‌ توسط نیروی دریایی ایالات متحده را مشاهده می‌کنید. این ویدیو در تاریخ ۱۵ جولای سال ۲۰۱۹ در ساعت ۱۱ شب به وقت اقیانوس آرام ضبط شده است.

بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم، سیستم‌های هوشمند با فناوری پیچیده‌ای به نظر می‌رسند. ظاهراً این اشیاء ناشناس، روتور ندارند. همچنین مانند هواپیماها و پهبادها بال ندارند. به عبارت دیگر هیچ شباهتی به هواپیماهای روی زمین ندارند.

با این حال این اجسام می‌توانند با سرعت باورنکردنی حرکت کنند و در عرض چند ثانیه ارتفاع بگیرند. بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم می‌توانند در یک مکان ناپدیده شوند و در مکان دیگری ظاهر شوند. علاوه بر ویدیو ضبط شده توسط نیروی دریایی آمریکا، شواهد دیگری از یوفوها وجود دارند. به عنوان مثال می‌توان به گزارش مشاهده یوفوهایی معروف به تیک تاک در سال ۲۰۰۴ اشاره کرد.

همچنین در ماه آوریل سال ۲۰۱۳، یک بشقاب پرنده‌ی ترانس مدیوم در نزدیکی فرودگاه آگوادیلای پوتوریکو مشاهده شد. این یوفو پس از عبور از فرودگاه مستقیماً به داخل اقیانوس رفت. می‌توانید ویدیو ضبط شده از این پدیده را در زیر مشاهده کنید.

گزارش‌های متعددی از اشکال مختلف یوفوها به ثبت رسیده است. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۹، دوربین‌های دید در شب بر روی ناو USS Russell، یوفوهایی را به شکل مثلث یا اهرام چشمک زن در میان ابرها ثبت کردند. ظاهراً در طول سال‌ها مشاهدات مختلفی از یوفوها در ویرجینیا گزارش می‌شدند. یک خلبان سابق نیروی دریایی گزارش کرد که خدمه پرواز به مدت سال‌ها هر روز در حین مانور دادن یوفوها را در ویرجینیا مشاهده می‌کردند.

با وجود این شواهد و مشاهدات گسترده، مردم به طور کلی نسبت به اخبار یوفوها بدبین هستند. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. ارتش آمریکا، دولت آمریکا و سازمان‌های فضایی مانند ناسا در مورد مشاهدات بشقاب پرنده‌های ترانس مدیوم جدی هستند و همه تلاش خود را برای کشف راز آن‌ها انجام می‌دهند. این سازمان‌های آمریکایی در پی کشف این راز هستند که آیا این اشیاء فناورانه متعلق به سیاره دیگری هستند یا خیر. به نظر می‌رسد که پنتاگون هم بسیار روی این مسئله متمرکز است و تغییر نام دفتر یوفو آن نیز گواه این امر است.

ظاهراً مقامات پنتاگون، دفتر بررسی یوفوها را تغییر نام داده و آن را گسترش دادند. بر اساس بیانیه وزارت دفاع، نام جدید این دفتر از گروه شناسایی و مدیریت اشیاء هوابرد به دفتر حل ناهنجاری همه دامنه (AARO) تغییر کرده است.

این تغییر نام نشان دهنده افزایش مسئولیت در این حوزه است. پیش از این، این گروه فقط بر روی تهدیدات هوابرد مترکز بود؛ اما اکنون اجسامی که وارد آب نیز می‌شوند (ترانس مدیوم) را مطالعه خواهند کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *