بیگانگان باستانی: فصل اول – قسمت سوم

برای قرنها، بشر تصور میکرد که زندگی، تنها در اینجا، روی «زمین» وجود دارد. اما امروز بسیاری از دانمشندان در این که ما تنها نیستیم هم عقیده‌اند.
– عملا تمامی تمدنهای بشری که تا کنون وجود داشته‌اند، به ما میگویند که ما در این جهان تنها نیستیم.
– در زمانی بسیار بسیار دور، موجودات فضایی به اینجا آمده‌اند و در خلال یک دستکاری عمدی در ژنهای ما ما شدیم «انسان».
– ما در تئوری، یک تمدن جهانی هستیم که موجودات فضایی در آن دخالت داشته‌اند و انسانهایی هستیم که امروز میبینیم و احتمالا زاییده ژنتیکی همین غریبه‌ها.
– اگر ما میهمانانی داشته‌ایم، احتمالا آنها همیشه اینجا بوده‌اند.
میلیونها نفر در سراسر دنیا بر این باورند که ما در گذشته با موجودات فضایی ملاقات داشته‌ایم. اگر این باور حقیقی باشد چه؟ آیا این غریبه‌های باستانی در شکل گرفتن تاریخ ما نقش داشته‌اند؟ و اگر اینطور بوده چرا به اینجا آمده‌اند؟ ماموریت آنها چه بوده؟

 

***

در بیستم جولای ۱۹۶۹، ماموریت آپولو ۱۱ به انجام رسید، و دو انسان، «نیل آرمسترانگ» و «باز آلدرین» قدم به ماه گذاشتند.

(گفتگوی رادیویی فضانوردان با زمین)
دارند پرچم رو بالا میبرند؛ و میشه ستاره‌ها و راههای پرچم را روی سطح ماه دید؛ زیباست؛ واقعا زیباست.چرا ما به ماه نرفتیم

این اولین بار در تاریخ بود که موجودی خانه را ترک کرد و به سیاره‌ای غریبه قدم گذاشت . آیا اینطور بود؟ آیا ما واقعا اولین موجود در جهان بودیم که توانایی سفر به دنیایی دیگر را داشتیم؟ با توجه به وسعت جهان و بیلیونها سال زمان که طی شد تا کهکشان ما به وجود آید، آیا دشوار است باور اینکه چنین اتفاقی در میلیونها سال پیش، برای هزارها بار تکرار شده باشد؟

 

چرا ما به ماه نرفتیم
Bill Birnes, PH.D
تئوری «فضانوردان غریبه باستانی» فرض را بر این میگیرد که هزاران هزار سال پیش و حتی ماقبل تاریخ، زمین میزبان فضانوردانی از دنیایی دیگر بوده است.

اما اگر این غریبه‌ها حقیقتا به زمین سفر کرده‌اند،… چرا؟ برای تحقیق آمده‌اند؟ یا برای غارت؟ برای مطالعه؟ شکار؟ یا برای زایش؟
وقتی «آرمسترانگ» و «آلدرین» به تفحص پیرامون آنچه در اطرافشان بود پرداختند، دریافتند که «ماه» یک منطقه بایر است. به نظر چیزی بیش از کویری حاوی سنگ و غبار نبود  اما در ۱۹۸۶، آزمایشات بیشتر نشان داد که سطح ماه در واقع حاوی مقادیر زیادی از «هیلیوم – ۳» است، و منبعی بسیار غنی از سوخت بدون آلودگی و بدون رادیو اکتیو است. متخصصین برآورد کرده‌اند که یک شاتل فضاپیما پر شده از این سوخت، میتواند همه انرژی لازم ایالات متحده را برای سراسر سال تامین کند. فقط فکرش را بکنید. ناوگانهای فضایی در جستجوی منابع طبیعی، ماه و سایر کرات را درنوردند. آیا این میتواند توضیحی برای اینکه چرا زمین میزبان و مقصد مسافرانی از جهانهایی دیگر بوده است، باشد؟

Bill Birnes, PH.D
برویم بیرون از زمین. با روباتهای استخراج کننده و بالاخره جستجوگران حفاری، معادن را حفاری کنند. عصاره معادن را استخراج کنند، فضاپیماها بیایند، سنگهای معدنی را بار بزنند و با خود برگردانند. اگر ما دلمان بخواهد چنین کاری را انجام دهیم، چرا فضاییها نخواهند؟

اما اگر حفاران غریبه، به زمین آمده‌اند، احتمالا هزاران سال پیش از این، آیا شاهدی بر این مدعا هست؟
اینجا، جایی که امروز «عراق» خوانده میشود، منطقه‌ای آرمیده است که بنا به گفته مورخان، «مهد تمدن» خوانده میشود. بین ۳۵۰۰ تا ۱۹۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، این منطقه حاصلخیز بین رود «دجله» و «فرات» سرزمین «سومریان» بوده است .

Giorgio A. Tsoukalos
«سومریان» از اولین تمدنهایی بودند که اولین شهرها را با شبکه خیابانی بنا کردند؛ میادین و خیابانها؛ شهری تقریبا مثل نیویورک سیتی؛ که در آن  شبکه زاویه‌دار خیابانی دارید. سنگفرش ایجاد کردند، سیستم فاضلاب داشتند ، با فرهنگ کشاورزی آشنا شده‌اند .

سومریان همچنین اولین سیستم نوشتاری شناخته شده را اختراع کردند که با استفاده از الفبای میخی روی لوحه‌های گلی نقش بسته میشد  در قرن نوزدهم، باستانشناسان توانستند در خرابه‌های نینوا ۲۲۰۰۰  فقره از این لوحه‌های گلی را کشف کنند . پس از ترجمه، متون نوشتاری ، شرح حکایات بسیاری بود، که شبیه به داستانهای «انجیل یهودی- مسیحی» بودند.

Arthur D. Horn, PH.D
همه داستانهای متنوع اعم از: «قصه آفرینش»، «داستان سیل»، «قصه آدم و حوا»، همه پیش از اینها متعلق به «سومریان باستان» بوده است.

الواح سومری

الواح سومری

در ۱۹۷۶، «زکریا سیچِن» نویسنده ترجمه خود از متون «سومری» را در یکسری مجموعه منتشر کرد؛ به نام «تاریخچه زمین» . بنابر ترجمه  «سیچن»، لوحه‌های گلی ، نوعی از نسل خارجی را توصیف میکند که به «آنوناکی» معروف بوده‌اند و به زمین آمده‌اند تا «طلا» استخراج کنند.

 

 

 

Giorgio A. Tsoukalos
«زکریا سیچن» اساسا معتقد است که دلیل مورد ملاقات واقع شدن ما در گذشته دور، این بوده که سیاره محل زندگی فضانوردان باستان، به «طلا» برای اتمسفر آن نیازمند بوده است و ظرفیت طلا در اتمسفر آنها به آخر رسیده بود؛ پس به زمین آمده‌اند تا طلا استخراج کنند و به محل زندگی خود ببرند.

 

الواح سومری[/caption]


اما چرا «طلا»؟ چه خواص ویژه‌ای در این فلز گرانبها وجود دارد که ممکن است آنقدر با اهمیت باشد که ارزش سفر کهکشانی را داشته باشد؟

Michael Dennin, PH.D
من فکر میکنم طلا برای موجودات فضایی، منبع مهمی بوده باشد، به همان شکل که برای ما هست. اگر اصلا جامعه‌ای شبیه ما بوده باشند، یکی از عمده‌ترین چیزهایی که باید کشف کرده باشند، الکتریسیته بوده و «طلا» واقعا یکی از بهترین رساناهاست؛ همینطور خاصیت چکش‌خواری آن و قابلیت آن برای جا گرفتن در سیمهای برق، استفاده از آن در اندازه‌ای بسیار کوچک به عنوان عنصر تک واحدی، آن را به یک منبع تکنولوژی خارق‌العاده تبدیل میکند.
برای هر نوع فرم حیات که بتواند به این درجه از توانایی و استفاده از الکتریسیته و تکنولوژی که ما داریم رسیده باشد. یکی از هیجان‌انگیزترین جهات آن، احتمالا منبعی از انرژیست که بر اثر خاصیتی ویژه است که به آن اثر ترمو الکتریک میگویند؛ که میتواند حرارت را بگیرد و مستقیما به الکتریسیته تبدیل کند. این میتواند کاملا یک منبع خوب و بدون آلودگی انرژی باشد.

 

با ظرفیت ایجاد انرژی، و انتقال حرارت. برخی از دانشمندان معتقدند که طلا میتواند همچنین عنصر گرانبهایی در ساختار فضاپیما باشد .

 

Michael Dennin, PH.D
طلا در حقیقت اشعه مادون قرمز را بازتاب میدهد. اشعه مادون قرمز در واقع نوری است، که سرخ نیست، بنابراین شما آن را نمیبینید، اما آن را میتوان با حرارت دچار فعل و انفعال کرد. تشعشع، با مولکولهای شما تداخل میکند و آنها را وادار میکند که تندتر بلرزند و شما میتوانید آن را به صورت گرما احساس کنید؛ بنابراین یک حفاظ حرارتی بسیار عالی ایجاد میکند  چون قابلیت انعطاف دارد میتوانید آنرا بسیار نازک کنید، کار با آن بسیار آسان است و خاصیت ویژه‌ای برای بازتابش داشته و حفاظ حرارتیست.

David Childress
تنها فلزی که واقعا ماندگار است، طلا است . طلا فناناپذیر است. همه طلاها از دوران باستان، تا به امروز، هنوز هم باقی‌اند.

George Noory
اگر شما نگاهی به تئوری «زکریا سیچن» بیندازید که میگوید ای – تی‌ها از سیاره دیگری در منظومه ما به اینجا آمدند، که واقع در ۳۶۰۰ سال مدار بیضوی است، آنها مواد خود را از دست داده‌اند، به خصوص «طلا» را که به دلایلی، برای مصارف اتمسفر خود به آن نیازمند بوده‌اند.

Erich von Daniken
این موجودات فضایی، ابتدا سیاره ما را برآورد کرده‌اند؛ و ابزاری داشته‌اند که بتوانند بفهمند: کجای این سیاره میتوان مواد خام به دست آورد.

George Noory
با تجهیزات باورنکردنی که آنها در اختیار داشته‌اند، سیاره‌ای را پیدا کرده‌اند که این ماده را در خود دارد، حاوی «طلا»ست. پس تصمیم میگیرند که: به اینجا برویم و استخراجش کنیم. بنابراین کاوشگران خودشان را به زمین میفرستند؛ ناگهان متوجه میشوند که به اینجا رسیده‌اند و موضوعی قد علم میکند که بگویند بله اینجا «طلا» زیاد است؛ ولی ما آن را استخراج نمیکنیم. چه کنیم؟ به کارگر نیاز داریم.

Arthur D. Horn, PH.D
سرگذشتی که از سومریان به دست آمد این است که «آنوناکی»ها  در جستجوی «طلا» بر روی زمین بوده‌اند و کارگران حفاری آنها شروع به شکایت میکنند که این کار سختیست. خسته شدیم. ما دیگر نمیخواهیم این کار را ادامه دهیم. بنابراین بعد از یک مشورت بزرگ، تصمیم میگیرند کارگر اولیه خلق کنند که آن را «اَدامو» نامگذاری میکنند .

George Noory
پس اینها به آنچه که در سیاره ما هست چشم دارند و آدمهای دو پا هم در اینجا حاضرند. پس به خودشان میگویند: البته اینها خیلی باهوش نیستند و به ما گوش نمیکنند . پس ما در اینها تغییر ژنتیکی ایجاد میکنیم.

آنوناکی ها

Arthur D. Horn, PH.D
آنوناکی‌ها انسان را مثل برده خلق کردند.

بر اساس گفته‌های «زکریا سیچن»، «اَدامو»، اولین انسان مدرن بوده است . اَداموها توسط آنوناکی‌ها در ۴۵۰۰۰۰ سال پیش، بوجود آمدند  که «دی ان ای» آنها را با «دی ان ای» انسان بدوی مخلوط کردند.

Erich von Daniken
آنها یک سلول از یکی از پیشینیان ما گرفته‌اند و این سلول را مصنوعاً تغییر داده‌اند . کد «دی ان ای» را تغییر داده‌اند. کاری که متخصصان ژنتیک ما همان را هر روز انجام میدهند.

Linda Moulton Howe
این مطلب روی سنگها کنده شده، این چیزی نیست که ما از خودمان ساخته باشیم، بلکه بخشی از تاریخ سومریهاست.

Arthur D. Horn, PH.D
آنها معتقد بودند که خدایان به زمین آمده‌اند و آنها را خلق کرده‌اند، و آنها را برده خود کرده‌اند . آنها این موضوع را میدانستند؛ باور فلسفی نداشته‌اند در باره دلیل انسان بودنشان یا هر چیز دیگری .

George Noory
اگر شما تئوری «سیچین» را مبنی بر اینکه انسان توسط «ای- تی»ها و به منظور بردگی و کارگری خلق شده قبول کنید، ناگهان همه اینها قابل فهم میشوند. حالا اگر به متون انجیل و آنچه که ممکن است اتفاق افتاده باشد، مراجعه کنید، قصه «آدم و حوا»، بله البته، ممکن است که آنها ،فقط دو نفر بوده‌اند، در زمانهای بسیار دور در آغاز زمان؛ ولی احتمالا «آدم» و «حوا» اولین خلقت ژنتیک انسان بوده‌اند.

مقایسه نزدیکتر بین «کتاب عبری» و «کتاب سومریان» بسیاری از تشابهات را نشان میدهد. نه تنها در حکایتها، بلکه حتی در زبان آنها «آدم» در زبان عبری، «مرد» است. «اَدامو» در زبان سومری به عنوان «اولین مرد» تعبیر شده است، بَرده «آنوناکی»ها اما آیا لوحه‌های سومری  نژاد این غریبه‌ها را هم شرح میدهد؟ نسلی که عملیات حفاری را در حجمی جهانی به انجام رساندند؟

هزاران مایل دورتر، مدت زیادی نیست که در قاره آفریقا ، خرابه‌های حفاری «طلا» کشف شده است. بزرگترین مرکز آنها، میتواند در آفریقای جنوبی، پیدا شود؛ جایی که حفاری‌هایی، بر اساس گفته دانشمندان، در زمانی دور، حدود ۱۵۰۰۰۰ سال پیش، انجام گرفته است.

George Noory
این حفاریها در منطقه‌ای واقع شده‌اند که حتی همین حالا هم طلا به وفور در آن پیدا میشود، بنابراین خیلی محتمل است که آنها استخراجش کرده باشند. حالا سوال دیگری هم هست و آن اینکه، از کجا بدانیم که آنها انسان نبوده‌اند که این کار را انجام داده‌اند؟ چرا باید بگوییم «ای – تی»ها این کار را انجام داده‌اند؟

در بسیاری از زبانهای آفریقایی لغت بومی برای «ستاره»، یعنی «آورنده دانش و روشنی». برخی از فرهنگهای آفریقایی معتقدند که موجودات فضایی، دهها هزار سال است که زمین را مورد بازدید خود قرار داده‌اند. افسانه «زولو» در باره زمانی میگوید که «میهمانانی از ستاره‌ها» آمدند تا «طلا» و سایر منابع طبیعی را استخراج کنند. این حفاریها، توسط برده‌های واقعی که توسط اولین مردم پدید آمده‌اند، ایجاد شده است .

David Childress
گفته میشود که بعضی از حفاریها در آفریقای جنوبی، صدها هزار سال با بیشتر عمر دارند. اگر انسان این حفاریها را در هزاران سال پیش انجام نداده، و فلزاتی تولید نکرده، پس ما ناچاریم نتیجه بگیریم که اینها موجودات فضایی بوده‌اند که آن را انجام داده‌اند.

برده‌های حفاری خارجی، به لحاظ ژنتیکی، انسان را مهندسی کردند. برای باورمندان به تئوری «فضانوردان باستان»، این تصورات، قصه‌های توجیهی و یا افسانه‌های بچگانه نیستند، بلکه حقیقیند؛ و به شواهد دیگری از حفاری خارجی در آنسوی دیگر دنیا، در قاره آمریکا اشاره دارند.

 

«پرو»  از زمانهای دور، به عنوان «سرزمین طلا» شناخته میشود  در دوران کهن حاکمان «اینکا» خود را با آن مورد ستایش قرار میداده‌اند  و وقتی جستجوگران اسپانیایی، در قرن شانزدهم به آنجا رسیدند  کشتیهای پر از غنیمت خود را به اسپانیا فرستادند .

Michael Dennin, PH.D
طلا کالای بسیار با ارزشی بود چون نادر بود و به راحتی قابل تبدیل به جواهرات تزئینی و سکه بود و اگر به «اینکا»ها توجه کنید، میبینید که این مردم، از طلا برای مجسمه‌های سمبلیک خود استفاده میکرده‌اند. بسیاری از مردم هم فکر میکردند که این فلز مستقیما از طرف «خدایان» آمده . مردم فکر میکردند که طلا بسیار خالص و پر خاصیت است و باید شفا بدهد و واقعا در بعضی شرایط، طلای خالص را میبلعیدند. مطمئنا ما با پیشرفت باستانشناسی، کشفیات بیشتر و بیشتری داریم و میتوانیم بفهمیم این چیزها در بین مردم چه کاربردی داشته‌اند . به طور مثال، شواهدی هست که میگوید مردم باطریهای اولیه داشته‌اند و این مورد مصرفی بوده برای طلا که در این مورد بسیار کار آمد است به خاطر خواص الکتریکی و رسانا بودنش.

پس نباید یافتن شواهد باستانشناسی از حفاریهای باستانی دور از انتظار باشد. اما برخی از این مناطق که اخیرا کشف شده‌اند پنجاه هزار سال قدمت دارند.

 

George Noory
در همه نقاط در پرو، آنچه را که میتواند بقایای عملیات حفاری دوران کهن باشد، میتوان دید. . بعضی از آنها هزاران فوت عمق دارند.

Michael Dennin, PH.D
حفاری طلا بسیار آسان است، با اینکه از طرف دیگر عنصری نادر است بسیاری از تکنیکهای رایج را مردم باستان مورد استفاده قرار میدادند، و بعضی از آنها حتی امروز هم مورد استفاده هستند. در بسیاری از این تکنیکها، از آب استفاده میشود تا خاک آن شسته شود؛ گرم و سرد کردن هم طلا را از جای خود در می‌آورد.

علاوه بر طلا، نواحی باستانی دیگر در پرو  شاهدی هستند از اینکه زمانی برای به دست آمدن «کوارتز» حفاری شده‌اند. «هیماتایت»  و «خاک سرخ» 

Michael Dennin, PH.
استفاده‌های مختلفی دارند. «کوارتز» به شکلی باورنکردنی فراوان است. در اصل، «دی اکسید سیلیکان» است. تقریبا شبیه شیشه است . ماده عالی و سختی است، اما میتواند به مصنوعات زیبا هم تبدیل شود. شما میتوانید مجسمه‌هایی از کوارتز بسازید؛ احتمالا پیش از کشف مواد معدنی دیگر و طلا، میتوانستید از آن به عنوان پول استفاده کنید. اما «هماتایت» و «خاک سرخ» ارزش بیشتری دارند چون حاوی اکسید آهنند. به خصوص «خاک سرخ» که به عنوان رنگدانه پر اهمیت است، شما به محض اینکه شروع به رنگ کردن میکنید، حتی در نقاشیهای غار، یا هر کار هنری دیگری نیازمند این هستید که رنگ بسازید، و ساختن رنگ مسئله بغرنجی میتواند باشد و اینجاست که خاک سرخ بهترین منبع برای این کار است.

خطوط اسرار آمیز نازکا

همچنین در پرو، خطوط معروف «نازکا» را داریم در حالیکه منشاء این ترسیمات باستانی خود یک معماست، اما منطقه‌ای که این خطوط در آن واقع شده‌اند، اشاره بر آن دارد که حفاری بزرگی در این منطقه و احتمالا حدود صدها قرن پیش، انجام گرفته است.

خطوط اسرار آمیز نازکاGiorgio A. Tsoukalos
در «نزکا»، تمام قله کوه برداشته شده است (تصویر ۷۹ و ۸۰). همه اینها نیازمند ماشین‌آلات بوده است. منظورم هم یک چرخ کوچک دستی و سیخ نیست؛ من در باره ماشین‌آلات پیچیده حرف میزنم؛ ما هم امروز به ماشینهای پیچیده‌ای نیاز داریم تا بتوانیم چنین کارهای بزرگی را به انجام برسانیم.

پالپا در دشت های نازکاآیا دشت هموار واقع در بیابان «نزکا» میتواند شاهدی بر یک عملیات حفاری عظیم بوده باشد که صدها هزار سال پیش شکل گرفته است؟ 

Giorgio A. Tsoukalos
هر کس با یک فضاپیما به اینجا بیاید، «نزکا» مثل یک فانوس دریایی به سوی خود جلبش میکند، مثل یک فراخوان: بیا اینجا. چون به محض اینکه به «نزکا» میرسید، با علامتهای زمینی برخورد میکنید. جایی که همه نوع مواد معدنی خام در یک نقطه معین در حد بسیار بسیار فراوانی پیدا میشود .

George Noory
من فکر میکنم خطوط «نزکا» نشانه جستجوی طلا نیستند، بلکه نشانه نوعی ارتباط برقرار کردن با «ای تی»ها ، یا «خدایان» از بالا است.

با وجود مباحثات بسیار، یک چیز بدیهیست؛ و آن اینکه خطوط و علائمی که در این محدوده قرار دارند، علائم طبیعی نیستند . در حالیکه دانشمندان و نظریه‌پردازان فضانوردان باستان هنوز هم بر اینکه چه کسی، یا چه چیزی «خطوط نزکا» را ایجاد کرده، توافقی حاصل نکرده‌اند، اما هر دو در یک چیز هم نظرند؛ و آن اینکه منطقه‌ای که آن را «نوار حفره‌ها» مینامند، واقع در دره «پیسکو» در پرو، یک معمای کامل است.

Giorgio A. Tsoukalos
در کوههای پرو، ما پدیده‌ای را میبینیم که به آن «نوار حفره‌ها» میگویند که نواری از حفره‌هاییست که در منطقه کوهستانی حفر و یا کنده شده‌اند .

خطوط اسرار آمیز نازکاRobert M. Schoch, PH.D
حفره‌هایی کم عمقند، که در زمین کنده شده‌اند و تفاسیر زیادی در باره آن هست. بعضی میگویند که مربوط به شکارچیان عتیقه است که به دنبال زیرخاکی‌ها بوده‌اند. بعضی از مردم فکر میکنند که ماشینی از اینجا عبور کرده مثلا برای تعیین مرز و قلمرو؛ بعضی دیگر فکر میکنند که اثر نوعی عملیات حفاری سیستماتیک است.

Erich von Daniken
آنها به مواد معدنی احتیاج داشته‌اند، میتوانسته طلا باشد، نقره باشد، اورانیوم باشد یا هر چیز دیگری؛ آنها به دنبال چیزی بوده‌اند، و چیزی پایین فرستاده‌اند مثل مته، میتوانسته روبات باشد. ولی نه! این کار موجودات فضاییست. این روباتها در امتداد سطوح عبور کرده‌اند و مواد معدنی خام را اندازه‌گیری و جمع‌آوری کرده‌اند و دوباره هم ناپدید شده‌اند.

حفره‌ها حدود سه فوت از هم فاصله دارند و شش تا هفت فوت عمق آنهاست. در حالیکه تعداد آنها هزارهاست.

Michael Dennin, PH.D
اغلب ما سازه‌های معمولی مثل این را میبینیم و برداشتمان این است که کسی یا یک موجود هوشمند آن را ایجاد کرده است، اما مثالهای فراوانی در طبیعت وجود دارند که در مقیاس بزرگی اتفاق می‌افتند که به آن «الگوی ساختاری» میگویند. مقیاس کوچک آن را در حیوانات میبینید. به گربه وحشی و گورخر نگاه کنید. گربه وحشی، لکه‌لکه است؛ و گورخر راه‌راه است. حیرت‌انگیز اینکه در مقیاسهای زمینشناسی روندهای مشابهی که لکه‌هایی روی گربه وحشی ایجاد میکند، میتواند زمین را دندانه‌دار کند و مناطقی را ایجاد کند که شبیه حفره به نظر بیایند. این روند در مقیاس زمینشناسی زمان درازی میبرد ولی ما زمان درازی را پشت سر گذاشته‌ایم و شاید اینها بقایای چنین روندی باشند.

اغلب باستانشناسان معتقدند که این حفره‌ها برای انبار کردن گندم بوده است  اما نظریه‌پردازان فضانوردان باستان، این ایده را رد میکنند.

Giorgio A. Tsoukalos
این یک معماست چون چطور ممکن است کسی که مغزش درست کار میکند، برود و اینهمه حفره را حفر کند؟ به چه منظوری؟ یک ایده فریبنده دیگر در باره «نوار حفره‌ها» این است که شما فقط میتوانید آن را از بالا ببینید. وقتی پایین هستید، تنها چیزی که میبینید، حفره‌هاییست که در زمین ایجاد شده‌اند و واقعا مفهوم به خصوصی ندارند. اما وقتی در هوا هستید، یک نوار طولانی میبینید . با این حفره‌های جدا از هم که این امکان را به شما میدهند تا پیغامی به وسیله آن ایجاد کنید که تنها از هوا قابل دیدن است.

اما اگر غریبه‌های باستان، به زمین آمدند تا طلا پیدا کنند، چرا اینجا را ترک کردند؟ طلای بسیاری هنوز باقیست درست به اندازه سایر مواد معدنی با ارزش دیگر. آیا ممکن است که عملیات حفاری باستانی، در جهت پایان مهمتری بوده باشد؟ یا شاید ماموریت حقیقی غریبه‌ها روی زمین شکار بزرگترین طعمه بوده است؟ «انسان»

«اَلاموسا»، کلورادو. هفتم سپتامبر ۱۹۶۷٫ وقتی یک اسب سه ساله به نام «اسنیپی» گم شد، مالک اسب، متوجه شد و شروع به جستجو برای یافتن اسب کرد. جستجوهای آنها به کشفی مهیب و معماوار منجر شد. جسد «اسنیپی» ناقص شده بود، تقریبا مثل یک جراحی  آزمایش بر روی جسد نشان داد که پوست و خون او با دقت بیرون کشیده شده؛ قلب و مغز مفقود شده بود و رایحه‌ای مثل «فورمالدئید» از بقایای آن به مشام میرسید. تکه برداریهای بعدی نشان داد که مایع ستون فقرات جسد کشیده شده است. مرگ «اسنیپی» همه جامعه را شوکه کرد . و در هاله‌ای از ابهام باقی ماند، حتی تا به امروز. از آن زمان تا کنون، پنجاه هزار مورد مشابه دیگر در سراسر دنیا گزارش شد که اغلب احشام بودند.

Thomas E. Bullard, PH.D
اما تا اواسط ۱۹۷۰، ناقص شدن دامها به «یو اف او»ها ربط داده نشد. گله داران متحیر میشدند وقتی با احشام خود مواجه میشدند که روز قبل سالم و زنده بودند و ناگهان مرده بودند، در حالیکه بدنشان به روشی غیرطبیعی بریده شده بود. بخشهای به خصوصی از بدن طوری بریده شده بود که تقریبا مثل جراحی به نظر میرسید .

حمله ی هولناک موجودات فضایی به 32 گاو!«لیندا هاو» تهیه کننده تلویزیون و محقق «یو اف او» سی سال است که معمای قطع عضو حیوانات را دنبال میکند.

Linda Moulton Howe
من شروع کردم به جواب آخر برسم که بالاخره چه به سر این حیوانات آمده؟ اسبها، گاوها و سایر حیوانات اهلی بودند که با همین روش قطع شدگی عضو و بی‌خون پیدا شدند . قانون اجرایی، آن را ناقص کردن حیوانات نامید. دویست و شصت و شش عکس پولاروید از سوژه‌هایی بسیار زیاد و اولین چیزی که احساس کردم، عصبانیت بود. بعد از آن، نگران شدم و بعد هم ترسیدم. بعد با کلانتر به صحبت نشستم و او به من گفت: لیندا ما با یک بیماری غارتگر و یا پنجه‌های شیطان روبرو نیستیم، با موجوداتی روبرو هستیم که از فضا می‌آیند.

Thomas E. Bullard, PH.D
چند توضیح وجود دارد که چرا فضاییها میخواهند دامها را جراحی کنند. یکی این است که آنها به دنبال غذا میگردند؛ یکی دیگر اینکه آنها به دنبال اطلاعاتی درباره اورگانیزم ستون فقرات هستند؛ یک توضیح دیگر میتواند این باشد که آنها به دنبال نوع به خصوصی از مواد ژنتیک به منظور خاصی هستند.

Linda Moulton Howe
نزدیکترین توضیحی که من تا به حال به آن رسیده‌ام، از مردی بود که اطلاعات بسیار دقیق و مشاهدات شخصی در اینباره داشت، از موجوداتی غیر انسان که در محل کار خود در بخشی دولتی مشاهده کرده بود. او به من گفت: لیندا بهترین جوابی که من میتوانم به تو بدهم این است که این «فصل برداشت ژنتیکی» است. اما به محض اینکه شما میگویید «فصل برداشت ژنتیکی» سوال بزرگتری خودنمایی میکند، چرا یک فصل برداشت ژنتیکی از «زمین»؟ چه چیزی قرار است با این «فصل دروی ژنتیکی» ساخته شود؟ که به کجا برسد؟

پاسخ به این سوالات ممکن است در دوران باستان یافت شود؛ در غریبترین تجربه‌ای شبیه «فرانکشتاین» که ما در تمدنهای گذشته، آن را انجام داده‌ایم .

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *