تاریخ انتشار بازی Super Meat Boy برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

بازی Super Meat Boy

استودیوی «تیم میت» (Team Meat) سرانجام تاریخ انتشار بازی Super Meat Boy را برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ اعلام کرد. این عنوان کم‌تر از یک ماه دیگر برای سوئیچ منتشر خواهد شد.

 

استودیوی سازنده بازی Super Meat Boy در نهایت تاریخ انتشار این عنوان اعتیاد آور و صد البته سخت را برای کنسول نینتندو سوئیچ اعلام کرد. طبق تصویر منتشر شده از استودیوی تیم میت در شبکه توییتر، این عنوان در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۱ دی ۱۳۹۶) برای سوئیچ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر بوده که بازی Super Meat Boy بر روی نینتندو سوئیج دارای محتوای انحصاری نیز خواهد بود.

در ماه آگوست سال جاری برای اولین بار پورت شدن بازی Super Meat Boy برای نینتندو سوئیچ بر روی زبان‌ها افتاد و سپس اعلام شد که این عنوان به همراه نسخه کامل خود که Super Meat Boy Forever نام دارد برای کنسول هیبریدی شرکت نینتندو منتشر خواهد شد. جالب است بدانید که در ابتدا قرار بود نسخه دیجیتالی این عنوان قبل از سال ۲۰۱۸ برای سوئیچ منتشر شود، اما به هرحال تاخیر به وجود آمده چندان زیاد نیست و دارندگان سوئیچ می‌توانند کم‌تر از یک ماه دیگر این عنوان را بر روی کنسول خود تجربه کنند.

اگر با این عنوان آشنا نیستید، باید بدانید که بازی Super Meat Boy در سال ۲۰۱۰ به صورت انحصاری زمانی برای شبکه ایکس باکس لایو منتشر شد. این عنوان در سبک پلتفرمرم بوده و بازیکنان در آن نقش میت بوی را بازی می‌کنند که وظیفه دارد معشوقه خود را از دست شخصیت منفی نجات دهد. این عنوان دارای بیش از ۳۰۰ مرحله بوده که هر کدام از آن‌‎ها دارای محیط، معما، دشمنان و آیتم‌های مخصوص و منحصر به فردی هستند و زمان زیادی برای به اتمام رساندن لازم دارند.

بازی Super Meat Boy بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پی‌سی، پلی استیشن ویتا، اندروید، لینوکس، Wii U و iOS در دسترس بازیکنان است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *