جذب ثروت با ای اف تی – ایجاد باورهای ثروت ساز با تکنیک EFT

پول
جذب ثروت با ای اف تی

توانگری و ثروت حق همه است و فقط افکار دائمی ماست که راه دسترسی به آن را بر روی ما بسته است، شاید بنظر بیاد که دیگران یا نظام و دولت جلوی جاری شدن ثروت و برکت را گرفته باشند که البته توهمی بزرگ است.

میخواهیم در این مقاله رسیدن به خواسته ها و جذب ثروت با ای اف تی را توضیح خواهیم داد . ای اف تی می تواند در رسیدن به وضعیت ذهنی و غلبه بر موانع درونی ثروتمند شدن و درک توانگری در اطراف و در درونمان ما را یاری دهد.

 

خلاصه ای اف تی

تکنیک های رهایی ذهن یا ای اف تی که مخفف (Emotional Freeing Technic) میباشد، روشی ساده و قدرتمند برای خنثی کردن هیجانات میباشد که به واسطه آن میتوان در درمان و بهبود بیماریهای جسمی و روحی از جمله: تروما، افسردگی، فوبیا، برخی از اعتیادها، اضطراب، کاهش وزن، حساسیت، دردهای جسمی و…و همینطور برای تغییر باورها در جهت جذب ثروت و خواسته ها بهره برد.

ترکیب ضربات انگشتان به نقاط معینی از بدن گفتن عبارات تاکیدی جهت آزاد سازی احساسات، از نکات اصلی این تکنیک به شمار می رود.

شناسایی باورهای محدود کننده و ای اف تی

قبل از شروع تمرینات جذب ثروت با ای اف تی برای شروع هر باور منفی یا موانع ذهنی درونی را که درباره ثروت دارید یادداشت کنید و آنها را با ضربات ای اف تی هدف بگیرید و از بین ببرید و به جای آنها باورهای ثروت ساز و مثبت را جایگزین کنید.

دو شیوه جملات تاکیدی و رویاپردازی و ترکیب آن با ای اف تی میتواند به وسیله ای قدرتمند همچون آهن ربا شود که ثروت و خواسته هایتان را جذب میکند.

 

 

شیوه شناسایی باورهای محدود کننده ثروت بدون استفاده از ای اف تی

همانطور که گفته شد افکار دائمی ما جملات تاکیدی هستن که مدام در حال تکرار هستن، میتوانید از این شیوه برای شناسایی باورهای محدودکننده ثروت استفاده کنید.

قبل از رفتن به سراغ جذب ثروت با ای اف تی با توجه به نکاتی که درباره جملات تاکیدی گفته شد هدفی را برای خود انتخاب کرده که دور از دسترس و غیرقابل باور نباشد مثلا اگر فردی ماهانه درآمد پنج میلیونی دارد، درآمد ماهانه ۱۰۰ میلیونی را هدف قرار ندهد بلکه هدف را به بخش های کوچکتر تقسیم کند و کم کم به صو میلیون تومان و بیشتر برساند.

تکنیک اول

دفتری تهیه کنید در یک صفحه با ضمیر اول شخص، دوم شخص و سوم شخص، جمله تاکیدی خود را بسازید.

معنوان مثال فردی به اسم آریا، با درآمد ماهانه پنج میلیون، بدین شرح جملات تاکیدی را مینویسد:

-من ۱۵ میلیون تومان درآمد ماهانه دارم.
-تو ۱۵ میلیون تومان درآمد ماهانه داری.
_آریا ۱۵ میلیون تومان درآمد ماهانه دارد.

جملات تاکیدی را در طی روز دو سه بار مرور کرده و هربار ده باری تکرارشان کنید، همراه با تکرار جملات آن را با جزئیات تصویرسازی کنید.

با هر بار تکرار این سه جمله، احساسات و موانعی بیاد شما می ایند مثلا:

-تخیلی فکر نکن.
-این حرف احمقانه ست چطور ممکنه!
-چطور ممکن است؟!
-باید در حد مرگ کار کنم!
و…

به این ترتیب جنبه های منفی ای که شما را از رسیدن به ثروت باز میدارند به سطح خوداگاه می آیند، آنها را در صفحه مقابل جملات تاکیدی بنویسید. با استفاده از تکنیک ای اف تی تمام جنبه های منفی را هدف قرار دهید.

نتایج اینکار را حدود یک هفته بعد خواهید دید که چگونه افکار و ذهنیت های منفی کمتر به فکرتان میرسد حالا میتوانید جملات تاکیدی مثبت را جایگزین کنید مواردی از قبیل:

-من میتوانم به درآمد دلخواهم برسم.
-من لایق ثروت و فراوانی هستم.
_و…

قبل از جذب ثروت با ای اف تی، اگر این شیوه کارایی خوبی نشان نداد به این معنی ست که هنوز بزرگترین جنبه را پیدا نکردید زیرا عمیقا در سطح ناخودآگاه پنهان شده است یا شاید هنوز آماده انجام اینکار یا برداشتن قدم های بعدی نیستید، بنابراین ناامید نشوید و به تلاشتان برای پیدا کردن جنبه های منفی ادامه دهید.

تکنیک دوم

احتمالا از بچگی همواره شنیدید که پولدارها فلان هستند و بهمان! آنها خودخواه، فاسد، منفعت طلب و… هستند.

میخواهیم تمام اینها را پیدا کنیم احساس و باورهای منفی که توسط دیگران وارد ناخوداگاهمان شده و همچون دیواری سد راه رسیدنمان به پول و ثروت شده است.خوب به این جمله فکر کنید و جای خالی را پر کنید، هرچیزی که به ذهنتان میرسد.

کسانی که خیلی پول درمی آورند ….. هستند
در اینجا چند نمونه می آودم که به کرات شنیدیم:

-کسانی که پول درمی آورند جانماز آب میکشند.
-خوش شانس هستند.
-بخشنده هستند.
-از دیگران کار میکشند و سواستفاده میکنند.
-ظالم هستند.
-تنها هستند.
-باارزش هستند.
-از صبح تا شب کار میکنند و تفریحی ندارند.
-برای پول زندگی میکنند.
-و…

هرجمله ای که به ذهنتان می آید چه باور اصلی باشد یا نه، از نظام باورهای شما نشات گرفته است و وقتی در آن جهت فکر میکنید به صورت یک محدودیت عمل میکند.

مراقب افکار خود باشید که تبدیل به کلماتتان میشود، مراقب کلماتتان باشید که تبدیل به اعمالتان میشود، مراقب اعمالتان باشید که تبدیل به عاداتتان میشود، مراقب عاداتتان باشید که تبدیل به شخصیتتان میشود و مراقب شخصیتتان باشید زیرا که تبدیل به هدفتان میشود.

به این جمله زیبا دقت کنید که چگونه افکارمان در نهایت تبدیل به هدفمان میشوند.

شناسایی باورهای محدود کننده و جذب ثروت با ای اف تی

میتوانیم از این شیوه در زمان هایی که هیچ باور محدود کننده ای به ذهنمان نمیرسد استفاده کنیم. جمله تاکیدی خود را در غالب جمله تصحیح میاوریم بعنوان مثال ” من ماهانه ۱۵ میلیون تومان درآمد دارم” جمله تصحیح را بر روی هر نقطه زده و احساسات و باورها و حتی خاطراتی که بصورت جنبه های منفی به سطح خودآگاه می آیند را یادداشت میکنیم.

خنثی کردن باور منفی ثروت با ای اف تی

بعد ار شناسایی جنبه های منفی و باورهای محدود کننده، نوبت خنثی کردن آن رسیده است. برای مثال باور محدود کننده ای مثل “پول چرک کف دست است“را مورد آزمایش قرار میدهیم که از زمان کودکی این ضرب المثل را مدام شنیده ایم.

شدت سنجی

اول شدت باور را مورد سنجش قرار میدهیم و از یک تا ده درجه بندی میکنیم.

ساخت جمله تصحیح

همانطور که گفته شد جمله تصحیح از دو بخش شرح مشکل و جمله مثبت در جهت عشق به خود و پذیرش خود ساخته میشود، میتوان جمله تصحیح را در این مورد بدین صورت ساخت” باوجود اینکه باور دارم پول چرک کف دست است اما خودم را دوست دارم و میپذیرم”

شیوه کار

برای جذب ثروت با ای اف تی جمله صحیح را سه بار تکرار میکنیم و همزمان به نقطه دلریش یا کاراته ضربه میزنیم. در بقیه نقاط (فرق سر، ابتدای ابرو، انتهای ابرو، زیرچشم، زیربینی، زیر لب یا، استخوان ترقوه، زیربغل، مچ دست) قسمت اول جمله یعنی شرح مشکل را تکرار کرده و ضربه میزنیم. اگر در حین ضربات ای اف تی جنبه هایی از باور محدودکننده ثروت به سطح خودآگاه آمد حتما با ای اف تی به آنها نیز بپردازید.

شدت سنجی دوباره

دوباره شدت باور محدود کننده ثروت را شدت سنجی کنید. اگر حسی نسبت به باور ندارید یعنی خنثی شده است.

جایگزینی باور مثبت برای جذب ثروت با ای اف تی

برای جذب ثروت با ای اف تی بعد از اینکه باورها و جنبه های مختلف مربوط به ثروت را خنثی کردیم میتوانیم باور مثبت را جایگزین کنیم باورهایی مثل:

-من شایسته ثروت و فراوانی هستم.
-میخواهم به استقلال مالی برسم.
-پول خوب است.
-خیلی زود پول به دستم میرسد.
-و…

نکته
برخی در یک روز و برخی در طی چند روز میتوانند باورها را خنثب و جایگزین کنند، فراموش نکنید که تکرار و تمرین روزانه لازم است.

منبع:افکار سبز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *