جزئیات ۷ لایه هاله – مورد استفاده در درمان پیشرفته تر

هاله

لایه اول: بدن اتری.

این لایه نقشه فیزیکی بدن است. مانند چاکرای پایه یا ریشه، به سلامت، بقا و امنیت بدن فیزیکی مربوط می شود. در این لایه علائم جسمی بیماری و آسیب دیده می شود. لایه اتری بخش عمده ای از سیستم ایمنی بدن ما است و معمولاً به صورت یک نور آبی روشن یا خاکستری به نظر می رسد. این معمولا ساده ترین لایه برای دیدن و اولین لایه است.

لایه دوم: بدن عاطفی.

این لایه به احساسات و مرزهای شما، عواطف با ما و احساساتی که برای اطرافیان خود داریم مربوط می شود. لایه احساسی اغلب به عنوان یک توده انرژی در حال چرخش در اطراف بدن دیده می شود.

لایه سوم: بدن ذهنی.

این لایه برنامه های مرتبط با باورهای اساسی، عقل، قدرت شخصی و درک شما را ذخیره و اجرا می کند. این لایه فکر و اندیشه است. این لایه معمولاً بیشتر در اطراف سر و شانه ها به صورت درخشش زرد دیده می شود. در این لایه است که اندیشه و اندیشه عملاً اثبات می شود. این لایه نیز معمولاً به راحتی قابل مشاهده است. وقتی کسی را در حال فکر کردن یا تمرکز مشاهده کنید واقعاً برجسته خواهد شد.

لایه چهارم: بدن لایه اختری.

تقسیم بین لایه‌های فیزیکی و لایه‌های بالاتر را مشخص می‌کند و بین جسم، قلب طلایی و موجود معنوی هماهنگ می‌شود. این لایه مسئول تعامل بین افراد است. این لایه عشق و روابط است. رابطه شما با دیگران، خودتان و بدن فیزیکی شما.

لایه پنجم : بدن مفهومی.

این لایه بخش معنوی ما است که در زمان لقاح ایجاد شده است، بخشی از DNA آن فرد منحصر به فرد است. این بدن یک کپی از بدن فیزیکی در سطح بالاتر است. این الگوی اصلی منحصر به فرد بودن و هویت درونی شماست.

لایه ششم : جسم آسمانی.

آیا بدن سطح عاطفی در سطح معنوی است. لایه هوشیاری گروهی، روشن بینی و سطح ارتباط با موجودات دیگر است.

لایه هفتم : روح،

او خداست ، خدای درون ما و ارتباط ما با او. این لایه ذهنی سطح معنوی است، الگوی معنوی ماست. از طریق این لایه ما با روح یکی می شویم، بخشی که هرگز نمی میرد و فقط به سطوح بالاتر تکامل می یابد. از طریق این لایه ما می توانیم به دانش جهانی دسترسی پیدا کنیم و تمام حافظه موجودات گذشته اعم از فیزیکی و معنوی را در خود دارد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *