جلدی از جنس کلوچه برنجی برای آیفون

خیلی ها از عمر کوتاه فن آوری و محصولات جدید ارتباطی گلایه دارند و می گویند مثل این است که پس از یک مدت کوتاه همه این وسایل را باید دور ریخت . ولی کسی باور نمی کرد که روزی بتوان جلدی را که برای تلفن آیفون ساخته شده است بتوان در عرض چند دقیقه نوش جان کرد.

بهای این خوردنی ترد و خوشمزه که در عالم فرضیه قرار است در عین حال از دستگاه آیفون شما نیز محافظت کند حدود هشتاد دلار است.

وب سایت شبکه خبری سی ان ان می نویسد که این کلوچه از برنج تیره ( قهوه ای ) و نمک پخته شده و مخصوص آیفون های نسل پنج است . درعالم واقعیت هم جلد موبایل است و هم یک ماده غذایی و به گفته برخی شاید در لحظاتی که صاحب موبایل هوس خوردنی می کند ولی هیچ چیز دیگری در دسترس ندارد بهترین چیز باشد.

تولید کنندگان این محصول در مورد وظیفه آن به عنوان حافظ دستگاه موبایل در بخشی از توضیحات خود خطاب به مشتریان نوشته اند:« لطفا به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر طرد و شکننده بودن این وسیله ممکن است به هنگام ارسال برای شما خورد شود و یا ترک بردارد.»

گزارشگر شبکه خبری سی ان ان می پرسد که با چنین مشخصاتی واقعا باید ادعای تولید کنندگان این محصول به عنوان جلد محافظ برای آیفون را جدی گرفت؟ بدون شک پاسخ منفی است.

وب سایت عرضه کننده این محصول در ژاپن که دست ساز است و ارسال آن برای مشتریان حدود یک ماه طول می کشد در بخشی از توضیحات خود می نویسد که تولید و عرضه یک جلد خوردنی برای آیفون نمادی از علاقه مفرط و جنون آمیز ژاپنی ها به فن آوری و ابزارهای بسیار پیشرفته و در عین حال مواد غذایی است.

اسمی که روی این محصول گذاشته شده نیز منطبق با حال و هوای فرهنگ عامه پسند و جوان گرای امروزی است که اخیرا مملو از عباراتی است که از آخرالزمان و یا افسانه های مهیج دیگری نظیر آن الهام گرفته اند. اسم آن را به فارسی چنین می توان ترجمه کرد:« کلوچه برنجی جلد آیفون پنج برای روز مبادا.»

اما آیا واقعا کسی حاضر است برای یک کلوچه برنجی که ظاهری شبیه به جلد آیفون دارد هشتاد دلار بپردازد. ظاهرا چنین افرادی بسیار اند. از چند روز پیش وب سایت فروشنده این محصول اعلام کرده که تمام آنها به فروش رفته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *