حمله سایبری هکرها به پارلمان انگلیس – تلاش برای دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری نمایندگان پارلمان

حمله سایبری

یکی از سخنگوهای مجلس عوام انگلیس درمورد حمله هکری روز شنبه برای تلاش و دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری نمایندگان پارلمان خبر داد. در ادامه همراه با  اینفو  باشید .

سخنگوی مجلس عوام انگلیس افزود :

ما به تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه خواهیم داد و از طریق مشورت با مرکز ملی امنیت سایبری (NCSC) تدابیر لازم برای حفاظت از شبکه کامپیوتر پارلمان را صورت خواهیم داد.

وی بیان داشت:

ما از سیستم هایی برخوردار هستیم که ما را قادر می سازد تا از حساب کاربری اعضاء و کارکنان حفاظت کنیم و گام های لازم برای حفاظت از کل سیستم را اتخاذ خواهیم کرد.

در همین حال «بارن رنارد» یک عضو مجلس اعیان انگلیس نیز روز شنبه در گفت وگو با شبکه اسکای نیوز عنوان کرد که دفتر رایانه ای پارلمان انگلیس، شامگاه گذشته با ارسال پیامی به تمامی نمایندگان نسبت به حمله سایبری هشدار داده و گفته است که تا اطلاع ثانوی امکان دسترسی به ایمیل از راه دور قطع شده است، وی افزود که مهاجمان تلاش کرده اند تا به رمز عبور نمایندگان دسترسی پیدا کنند.

لیام فاکس، وزیر تجارت بین الملل انگلیس نیز در گفت وگو با اسکای نیوز گفت: ما آگاه هستیم که هکرها دائما تلاش می کنند تا به رمزهای عبور دسترسی پیدا کنند. طی چند روز اخیر نیز گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه رمز عبور ایمیل اعضاء کابینه در فضای مجازی به فروش رسیده است.

یک سخنگوی مرکز ملی امنیت سایبری (NCSC) نیز ضمن ابراز اطلاع از بروز این حادثه بیان داشت که تلاش های لازم برای مقابله با این حادثه در جریان است.

نظر شما در مورد حمله سایبری هکر ها به پارلمان انگلیس چیست ؟ نظرات خود را با اینفو و کاربران در میان بگذارید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *