خاکستری ها و راهرو پلاسما

راهرو پلاسما عبارتی است در یوفولوژی و یوسولوژی که به تونلهای زیر آبی و گذرگاههایی اشاره دارد که توسط خاکستری ها و بیگانه ها ساخته شده واز آنها برای ناوبری در اقیانوس استفاده می شود . با استفاده ازاین تونلهای پلاسما یوفوها می توانند کارهای شگفت انگیزی انجام بدهند .
از جمله اینکه می توانند به سرعتی حیرت انگیز دست پیدا کنند .

با سونار ردیابی نشوند
ماهواره هایی جاسوسی نمی توانند آنها را ردیابی کنند
می توانند از پایگاههای زیر آبی برای ورود وخروج استفاده کنند

راهرو پلاسما متحرک و قابل جابجایی است . به این معنی که بیگانه ها می توانند تونلها را زیر آب قرار دهند و با توجه به نیازها و نمودار ناوبری جابه جایشان کنند . این تونلها هزاران کیلومترزیر آب گسترده شده اند و بعنوان شبکه ای برای چندین پایگاه زیر آبی بیگانه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند .

سفینه های آنها به یوسو ( اشیاء ناشناخته غوطه ور در آب ) معروف هستند .

از راهرو پلاسما برای ناوبری در اقیانوس و دریاها استفاده می شود . با این حساب می توان راهرو پلاسما را با یک سفید چاله که در آن گرانشی وجود ندارد مقایسه کرد . در سفید چاله ها گرانش به شکل جاذبه معکوس در می آید . این پدیده به سفینه های زیر آبی بیگانه اجازه می دهد که به سرعت بسیار شگفت انگیزی دست پیدا کند .

بعضی از این پایگاهها در مناطق زیر قرار دارند
باهاما
آلاسکا
فلوریدا
زاویه شمالی مثلث برمودا
مثلث اژدها در ژاپن
مرکز ارزیابی و آزمایش زیر آبی آتلانتیس
Atlantic Underwater Testing and Evaluation Center
با این تونلها مرتبط است .
من مطمئن هستم که فن آوری راهرو پلاسما به دانشمندان ارتش آمریکا که در این مرکز و چند مرکز دیگر وابسته به نیروی دریایی کار می کنند داده شده . خاکستری ها در واقع نه فرازمینی که درون زمینی هستند . آنها این فن آوری عجیب را اختراع کرده اند . یکی از شگفت انگیزترین جنبه های این فن آوری این واقعیت است که سفینه های زیر آبی بیگانه هرگز خیس نمی شوند . محافظ پلاسمایی که بدنه بیرونی سفینه را پوشانده مثل یک سپر مانع خیس شدن شی می شود .

می دانیم که پلاسما گرمای شدیدی تولید می کند و این گرما می تواند فلز سفینه را ذوب کند . اما بیگانه ها راهی برای ایزوله کردن گرمای پلاسما در برابر بدنه سفینه پیدا کرده اند . آنها دو لایه محافظ ضد پلاسما به سفینه اضافه کرده اند که پلاسما بلت نامیده می شود و جزء بدنه بیرونی سفینه به حساب می آید .

از کتاب :” خاکستری ها ، آدم ربایی توسط بیگانه ها و آفرینش ژنتیکی انسانهای نژاد دورگه ” جلد دوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *