خدایان یا فرازمینی ها – پایگاه فرود یا مکانی مقدس

فرازمینی ها و ستارگان

فرازمینی ها و ستارگان

ادامه مطلب پیشین:

آیا او از کوه به عنوان سکوی پرتاب خود برای بازگشت به ستارگان استفاده کرده است؟

پاسخ نظریه پردازان فضانوردان باستانی مثبت است

و معتقدند که این تنها کوهی نبوده که مورد بازدید موجودات غیر زمینی واقع شده است .

 

کوه تاتیچف

کوه تاتیچف

“کوه تاتیچف ” ، مقدونیه سال ۲۰۰۱

باستانشناسان با تحقیقات پیرامون این قله ۳,۳۰۰ پایی به چیزی دست یافتند که ظاهرا بقایای یک رصد خانه ۴,۰۰۰ ساله است.نَسا، رصد خانه “کوکینو” در مقدونیه را به عنوان تاثیرگذارترین مکانهای دنیا در نوع خودش محسوب کرده اند.

از مکانهای مشابه دیگر، میشه به “معابد کامبوج” و استون هنج اشاره کرد.متشکل از چهار جایگاه هست که از سنگ تراشیده شده اند .و رو به شرق و در جهت طلوع خورشید قرار گرفته اند.

علاوه بر چهار جایگا نامبرده ، نشانگرهای مصنوعی کنده شده ای نیز در صخره های دیواره شرقی وجود دارند که حرکت اجرام آسمانی را با دقت بسیار بالایی رصد می کنند .

این مکان، حرکت خورشید، نقاط تحویل فصول و نقاط اعتدال فصلی را هم نشان می دهند و در حقیقت این رو هم متوجه شدند که رصدخانه “کوکینو” یک جور گاهشمار قمری هم هست که فازهای ماه ، و دوره های ۱۹ ساله ماه گرفتگی را نشان میده کاری که “استون هنج” هم انجام میده بنابراین، چیزی که ما می بینیم ، یک دانش بسیار پیشرفته است و ما هیچ نمیدونیم که اون رو از کجا یاد گرفته اند .

حرکات ماه رو رصد می کنه اما در کنار اون، حرکات و موقعیتهای “خوشه پروین” را هم ردیابی می کنه در بسیاری از تمدنهای باستانی دنیا از جمله تمدن مصر، یونان، مایا، تمدن کلت و شماری از قبیله های سرخپوستان امریکا “خوشه پروین” با خدایان در رابطه است و در برخی موارد، حتی به عنوان منشاء بشر قلمداد شده است.

کهن ترین نقش یافت شده از این دسته ستارگان شیئیست که به نام ” دیسک آسمانی نِبرا” که قدمت آن تقریبا به ۱۷ قرن پیش از میلاد میرسد .

یعنی همان دورانی که بیشتر باستانشناسان معتقدند زمان ساخت رصدخانه “کوکینو” بوده است .

اما طبق گفته نظریه پردازان فضانوردان باستانی ارتباط با خوشه پروین، تنها وجه بسیار شبیه “کوکینو” با سایر تمدنهای باستانی نیست.

چیزی که در باره “کوکینو” برای من حیرت انگیزه این هست که این کرسی ها فقط منحصر به “کوکینو” نیستند بلکه میشه اونها را در سرتاسر دنیا پیدا کرد در واقع میشه دقیقا همین ساختار را در “ساکسای هوامان” پرو یونان، و ایتالیا هم پیدا کرد .

وقتی همه این شواهد را کنار هم می گذاریم باعث میشه به خودمون بگیم که شاید اینجا مکانیست که در زمانهای بسیار دوری مورد بازدید فرازمینی ها بوده و شاید سازنده های این رصد خانه چیزی را تقلید کرده اند که برگرفته از برخورد با این موجودات بوده.

آیا “رصدخانه کوکینو” شاهدی بر یک حضور فرازمینی در کوههای مقدونیه است؟

آیا فرازمینی ها از مکانهایی همچون این سایت برای آموزش دانش خود به انسان استفاده می کرده اند؟

پاسخ نظریه پردازان فضانوردان باستانی مثبت است و به عنوان شاهد آن به شماری از تمدنهایی اشاره دارند که باور دارند .

موجوداتی غیرزمینی از دیر باز تا همین امروز ، به این کوهها رفت و آمد داشته اند.

کوههای آند واقع در پرو. سال ۲۰۰۹ دهها هزار نفر از سرتاسر این منطقه به دره “سینکارا” واقع در نزدیکی “کوه آسانگاته” و برای شرکت در “کویلور ریتی” یا “فستیوال ستاره برفی” سفر می کنند.

اسناد تاریخی نشان میدهند که کاتولیکهای محلی، این جشنهای سالانه را در سال ۱۷۸۰ ایجاد کرده اند. اما اغلب متخصصان بر این باورند که این مراسم به صدها و شاید هزاران سال پیش تعلق دارد و با وجود آنکه کسی دقیقا نمیداند که از چه زمانی و چرا فستیوال ستاره برفی آغاز شده ، اما سنتهای سینه به سینه حاکی از آنند که این مراسم همواره با این دسته ستارگانی که مردم بومی آن را “کولکا” مینامند و یا نامی که بیشتر تمدنهای دیگر آن را “خوشه پروین” می شناسند گره خورده است.

همان دسته ستارگانی که به وسیله “رصدخانه کوکینو” در مقدونیه رصد می شوند.

به نظر میاد که ریشه “فستیوال کویلر ریچی” به یک فستیوال خیلی قدیمی تر میرسه که با ستاره های “خوشه پروین” گره خورده ستاره هایی که در ماه آوریل در نیمکره جنوبی از دید خارج میشن و بعد در ماه جوئن، دوباره پدیدار میشن.

این موضوع میتونه با فصول کشاورزی مربوط باشه آیا این صرفا یک تصادف است که یک رصدخانه کوهستانی باستانی در مقدونیه و یک فستیوال کوهستانی باستانی در ۷,۰۰۰ مایل دورتر از آن در کشور پرو هر دو با “خوشه پروین” گره خورده باشند؟

شاید سرنخهای بیشتر را بتوان در مراسم “فستیوال ستاره برفی” یافت اهالی “کچا” که از نسل اینکاهای باستانی هستند هر سال به این مکان محصور میان چهار کوه مقدس می آیند.

با امید به کسب بخت نیکو چندین روز را با لباسهای سنتی در این مکان سپری می کنند .

می رقصند و پیشکش های خود را به “آپو” یعنی ارواح کوهستان اهدا می کنند در تمدن باستانی اینکا باوری هست که میگه ارواحی ساکن کوهها هستند  این ارواح را “آپو” می خوانند.

مسئولان جشن، روسای قبیله، یا کشیشان می تونند با اونها ارتباط برقرار کنند میتونند اطلاعات و راهنمایی بگیرند .

اونها ارواح خیرخواهی هستند هر کوهی روح آپوی مخصوصی داره آپوها، موجودات ماوراءالطبیعه هستند اما الهه نیستند .

بنابراین مردم به درگاه اونها دعا نمی کنند بلکه با اونها در رابطه هستند و از اونها میخواهند تا چیزهایی که لازم دارند را براشون فراهم کنند .

اینکاها روی یک اعتقادشون تاکید داشتند و اون هم این بود که “آپوها” موجودات ملموسی هستند که با اونها در ارتباطند و در واقع مرهون تکنولوژی و تمدن اونها هستند.

باید از خودمون بپرسیم که شاید آپوها همان فرازمینی هایی باشند که اینکاها باهاشون در تماس بوده اند.

امروز هم مردم به این کوهها بر می گردند تا با این آپوها تماس برقرار کنند و شاید از اونها مشورت بگیرند .

آیا ممکن است که آپوها موجوداتی فضایی بوده باشند؟

موجوداتی که از مجموعه ستاره های “خوشه پروین” به زمین آمده اند و در دوران باستان با اینکاها در ارتباط بوده اند؟

شاید پاسخ را بتوان در نقطه اوج این فستیوال یافت پیش از پایان جشن اعضای منتخب جامعه کچایی آماده تدارک سفر خود به سوی یخچال کوهستانی می شوند .

آنها به جستجوی یخی که آن را “ستاره برفی” می نامند ، به این سفر می روند و از “آپو” اجازه می گیرند تا کمی یخ بردارند.

این کاری به غایت خسته کننده است کسانی بوده اند که در راه تلف شده اند  این یخ مخصوص، حاوی خاصیت شفابخشیست و کسانی که به این سفر میرن تا آخر عمر سالم باقی می مانند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *