دریافت جم رایگان در بازی کلش

چگونه در بازی کلش جم رایگان بگیریم؟

اگر شما اهل بازی با گوشی باشید و بازی معروف نبرد قبیله ها (Clash of Clans) را بازی کرده باشید حتماً تاکنون خیلی به دنبال روشی برای هک و به دست آوردن جم رایگان و بی نهایت برای بازی بوده اید، اگر هم بدنبالش نبودید حتما فکر آن از سرتان گذر کرده است، ولی این بازی تاکنون هک نشده است!! چرا؟

چون کلش آف کلنز یک بازی آنلاین می باشد و تنها در یک صورت هک میشود اونم اینه که سرور را هک کنید چون هر یک سکه ای که میگیرید در سرور ذخیره میشه بعضی از مپ ها را هم که میبینید مپا هایشان عجیب غریبه احتمالا جم خریدن. اگر هم کسی بتونه این بازی رو هک کنه خب اکانتش بلاک میشه

برای این پست نرم افزارهایی اندرویدی در نظر گرفتیم که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

داخل این برنامه به شما آموزش به دست آوردن گیفت کارت رایگان و در نتیجه خرید جم رایگان بازی کلش آف کلنز توسط گیفت کارت با سه برنامه ی مختلف داده می شود.

می توانید برای به دست آوردن گیفت کارت بیشتر از هر سه برنامه استفاده کنید.

دو برنامه ی اول پیشنهاد می شود (appbounty و appnana)

البته این روش هک نیست بلکه یه روش قانونی برای به دست آوردن گیفت کارت گوگل پلی می باشد و با گیفت کارتی که به دست می آورید می توانید به صورت قانونی جم خریداری کنید.

گیفت کارت ها مانند کارت هدیه ای که از بانک ها دریافت میکنید میباشند و دارای اعتبار از پیش تعیین شده ای هستند. به عنوان مثال،یک گیفت کارت ۱۰ دلاری گوگل،۱۰ دلار حساب گوگل شما را شارژ میکند، انگار که شما به وسیله ی یک کارت بانکی بین المللی،۱۰ دلار به حساب گوگل خود پول واریز کرده اید.
اعتباری که گیفت کارت به حساب شما اضافه میکند،عین پول نقد است و شما میتوانید از همه ی خدمات و محصولات فروشگاهی که گیفت کارت آن را دارید، بدون محدودیت استفاده کنید. مثلا با گیفت کارت ۱۰ دلاری گوگل، میتوانید به اندازه ی ۱۰ دلار از نرم افزار های پولی گوگل مارکت بخرید و دانلود کنید.


appnana:

این برنامه خیلی ساده است و روش کارش بسیار راحته (پیشنهاد ما)

روش استفاده:

۱-برنامه ی appnana را از از لینک زیر دریافت کنید.

این لینک

یا

این لینک

۲-از قسمت مشخص شده با وارد کردن ایمیل و پسورد ثبت نام کنید ( بعد ثبت نام بهتون ۱۰۴۰۰ امتیاز میده!! که برای خرید ۱۰$ ۱۶۰۰۰۰ تا امتیاز لازم دارید)

۳-خب شما هر روز فقط با وارد شدن به این برنامه می تونید ۴۰۰ امتیاز دریافت کنید. همچنین با انتخاب و دانلود برنامه های پیشنهادی در قسمت get nanas نیز می تونید امتیاز اون برنامه رو دریافت کنید.

۴-خب یک راه دیگه برای کسب امتیاز وارد کردن کد اینوایته که از این طریق هم شما هم من می تونیم ۲۵۰۰ امتیاز دریافت کنیم(احتمالا شما حد اقل باید ۱۵۰۰۰ امتیاز داشته باشید تا بتوانید از کد اینوایت من استفاده کنید) در قسمت مشخص شده وارد کنید (لطفا برای حمایت از ما کد انوای من رو وارد کنید: e5161191 با تشکر)

نکته برای دریافت امتیاز از طریق دعوت کردن دیگران می تونید از کد دعوت خودتون که در قسمت invite نوشته شده استفاده کنید.


appbounty:

روال کار به این صورت است که شما این نرم افزار را روی گوشی آندرویدیتان (نرم افزار اپل آن نیز موجود است) نصب میکنید، سپس خودِ این نرم افزار در محیط داخلی خودش،روزانه به شما تعدادی برنامه و بازی(که معمولا جزء بهترین برنامه ها و بازی ها هستند) معرفی میکند که شما با دانلود آن بازی یا نرم افزار از مارکت گوگل از برنامه امتیاز دریافت میکنید.معمولا بین ۸۰ تا ۱۹۰ امتیاز برای هر برنامه یا بازی میباشد و بعد به دست آوردن امتیاز مورد نیاز می تونید اقدام به خرید گیفت کارت کنید.

نکته:برای گرفتن امتیازها و پیشنهاد های بیشتر ، توصیه میشود توسط آی پی های مختلف ، برنامه ها را اجرا کنید.

نکته:شما میتوانید از چند برنامه به طور همزمان نیز استفاده کنید و مشکلی به وجود نمی آید.

نکته:این نرم افزارها ، جزو معتبرترین و برترین ها هستند و توسط کاربران با سابقه مورد استفاده قرار گرفته اند.

نکته:گاهی اوقات اعتبارها، امتیازها و گیفت کارتها به صورت آنی و در همان لحظه و گاهی هم با تاخیر ۲۴ یا ۴۸ ساعته واریز میشوند .

ابتدا یک نرم افزار قند شکن مخصوص آندروید دانلود و نصب نمایید.

(چون باید برنامه ها و بازی هایی که نرم افزار معرفی میکند را از گوگل پلی استور دانلود کنیم همچنین برای ثبت نام در این برنامه های باید به فیسبوک خود متصل شوید به علاوه ممکن است هنوز مشکلاتی در گوگل پلی برای شما وجود داشته باشد. در نتیجه شما نیاز به قند شکن دارید.)

معرفی: appbounty یک برنامه جالب می باشد که شما می توانید با دانلود کردن برنامه و بازی هایی که توسط این برنامه معرفی و به شما پیشنهاد داده می شوند امتیاز به دست بیاورید. و یا می توانید با معرفی کردن این برنامه به دوستانتان امتیاز بدست بیاورید(۵۰ امتیاز). در این برنامه گیفت کارت های مختلفی( آیتونز, امازون, گوگلی پلی و ….) وجود دارد.

خب برای شروع برنامه ی appbounty را از لینک زیر دانلود کنید:

لینک دانلود

نکته مهم: ممکن است نسخه ای که برای دانلود قرار داده شده مشکلاتی از قبیل نداشتن سه تب offers، rewards و invite داشته باشد.پس حتما بعد از دانلود appbounty از لینک معرفی شده آن را از گوگل پلی آپدیت کنید.

آموزش فعال سازی و ثبت نام:

۱-خب بعد از اجرا appbounty مشاهده می کنید که دو گزینه برای ثبت نام در برنامه وجود داره

روش اول:ثبت نام از طریق فیس بوک که با این روش ۵۰ امتیاز به شما داده می شود:

روی گزینه ی signup with facebook را انتخاب کنید و در صفحه ی بعد اطلاعات اکانت فیس بوکتان را وارد کنید.

روش دوم:این روش نیاز به ثبت نام نداره و با انتخاب گزینه ی get started now می توانید استفاده از appbounty رو شروع کنید.

۲-خب ثبت نام به پایان رسید حالا وارد برنامه می شود . همان طور می بینید لیستی از برنامه ها و بازی های مختلف وجود داره که روبروی اسمش میتونید مقدار امتیازی که از این برنامه به دست می آورید را مشاهده کنید(برای گرفتن امتیازها و پیشنهاد های بیشتر توسط آی پی های مختلف ، برنامه ها را اجرا کنید) .

۳-برای دانلود و به دست آوردن امتیاز، برنامه ی مورد نظر رو انتخاب کنید . برنامه شروع به دانلود شدن میشه، بعد اتمام دانلود کافیه که فقط به مدت ۳۰ ثانیه برنامه را اجرا کنید تا امتیاز برنامه به حساب شما اذافه شود.

نکته: بعد از ۳۰ ثانیه اجرای برنامه امتیاز به حساب شما اذافه میشه و می تونید برنامه رو پاک کنید!!

به دست آوردن امتیاز بیشتر: وارد منوی invite شوید. در اینجا چند روش برای کسب امتیاز وجود دارد:

۱-وارد کردن اطلاعات حساب یاهو(ایمیل):۲۵۰ امتیاز دریافت می کنید.

۲-وارد کردن اطلاعات حساب فیسبوکتان:۲۵۰ امتیاز دریافت می کنید.

۳-وارد کردن اطلاعات حساب توییترتان:۲۵۰ امتیاز دریافت می کنید.

۴-وارد کردن invite کد (کد دعوت) که از همه راحت تر است:بدین صورت که اگر شما کد دعوت من رو وارد کنید ۵۰ امتیاز به شما و ۵۰ امتیاز نیز به من داده می شود D: (برای حمایت از ما لطفا کد دعوت ما را در قسمت مشخص شده وارد کنید :zavhqjw با تشکر)

نکته برای دریافت امتیاز از طریق دعوت کردن دیگران می تونید از کد دعوت خودتون که در قسمت invite نوشته شده استفاده کنید.


FreeMyApps:

روش کار این برنامه هم تغریبا شبیه به appbounty می باشد با این تفاوت که قیمت گیفت کارت های FreeMyApps کمتر از appbounty ولی تعداد پیشنهادات appbounty بیشتر از FreeMyApps می باشد.

در بین این دو برنامه appbounty پیشنهاد می شود.

۱-وارد برنامه ی FreeMyApps شوید و گزینه ی sign in with facebook را انتخاب کنید.

۲-در این مرحله برای ثبت نام باید اطلاعات اکانت فیسبوکتان را وارد کنید . بعد از انتخاب گزینه ی log in ثبت نام به پان می رسد.

۳-بعد از ثبت نام از قند شکن خود برای دانلود برنامه های پیشنهادی استفاده کنید: برنامه ی مورد نظرتون رو انتخاب کنید در صفحه ی جدید گزینه ی ok را انتخاب کنید، برنامه دانلود می شود.

۴-وارد برنامه ی دانلود شده شوید و به مدت ۱ دقیقه با برنامه ای که دانلود کردید کار کنید، امتیاز برنامه به حساب شما اذافه می شود سپس می توانید برنامه را پاک کنید.

نکته: با دعوت کردن دوستان خود می توانید ۲۰۰ امتیاز دریافت کنید.

مطالب مرتبط

۱۷ دیدگاه‌

  1. دانیال گفت:

    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰جم

  2. دانیال گفت:

    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  3. محمد گفت:

    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰جم

  4. زهرانصاری گفت:

    زهدا نصاری

  5. mahdi گفت:

    نمی دونم ولی نصب نکردم ببنیم فعلا این خوبه. متوسط است دانلود کنید.

  6. آصف گفت:

    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

  7. MOAHMMD گفت:

    خوبه این برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *