دلایل متفاوت بودن قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ در مراکز مختلف

اگر کمی دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ تحت تاثیر عوامل مختلفی در فروشگاه های مختلف متغیر است. اما دلیل این امر چیست و چرا باید شاهد چنین موردی باشیم؟ در نگاه اول ممکن است به برخی محصولات بی کیفیت و کپی بر بخورید که کیفیت لازم را ندارند. درباره این محصولات صحبت نمی کنیم. قیمت محصولات اورجینال و اصلی نیز در مواقع مختلف، تفاوت هایی با یکدیگر دارد. اما این تفاوت ها از کجا نشات می گیرد؟

در این مقاله با کارشناس یکی از مراکز ارائه کننده تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ اورجینال همراه شده ایم تا دلایل این موضوع را بررسی کنیم. کارشناس شرکت موبایل کمک که یکی از قدیمی ترین مراکز ارائه دهنده این خدمات در ایران است، در کنار ما در این مقاله است تا بیشتر در این باره توضیح دهد.

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ تحت تاثیر واسطه های تجاری

به گفته کارشناس موبایل کمک، یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت ال سی دی آیفون ۱۱ و قطعات این چنینی وجود واسطه های تجاری مختلف است. هر چقدر تعداد واسطه هایی که برای رسیدن یک محصول به دست مشتری بیشتر می شود، قیمت آن نیز به دلایل کسب سودهای بیشتر افزایش خواهد یافت. به دلیل عدم دسترسی شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل به قطعات اورجینال و فابریک موبایل های هوشمند، مجبور به تهیه این محصولات از واسطه ها و یا خرید آنها از دیگر مراکز هستند. این مهم باعث می شود تا قیمت این محصول در هر دست چرخیدن افزایش یابد. حتی برخی از شرکت ها با وجود واردات این محصول، در خارج آن را از واسطه ها خریداری کرده و بالا رفتن قیمت خرید باعث افزایش قیمت در داخل نیز خواهد بود.

اما سوال اینجاست که چه کنیم که در این مواقع این موضوع گریبانگیر ما نشود؟ برای چنین مواقعی استفاده از خدمات مراکز معتبر و با سابقه مانند موبایل کمک گه وارد کننده مستقیم این قطعات هستند، می تواند بهترین گزینه برای کاربران باشد.

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ تحت تاثیر قیمت ارز و مشکلات واردات

همچنین یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ قیمت ارز و شرایط واردات این محصول است. هر شرکتی برای وارد کردن این محصول به منبع خاصی متصل است. تفاوت قیمت ایجاد شده می تواند تحت تاثیر قیمت خرید، هزینه جابجایی و قیمت ارز در کشور باشد. در این بین استفاده از ارزهای جایگزین به جای دلار می تواند دلیلی بر بهینه سازی قیمت این محصول باشد.

چگونه به تاچ ال سی دی اورجینال آیفون ۱۱ با قیمت مناسب دسترسی داشته باشیم؟

در صورت خرابی قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ چه باید کرد؟ چگونه می توانیم دوباره محصول مورد نظر را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشیم؟ این مهم تنها با استفاده از خدمات مراکز معتبر ارائه دهنده این خدمات میسر است. موبایل کمک با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر موبایل اپل خدماتی به شرح زیر برای کاربران این موبایل ها فراهم آورده است:

. امکان دسترسی به قطعات اورجینال موبایل های اپل مانند تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ با قیمت مناسب

. امکان تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا

. امکان دسترسی به خدمات تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۱۱ با گارانتی معتبر

برای اینکه بهتر با خدمات این مرز آشنا شوید می توانید به سایت این مجموعه به آدرس mobilekomak.com مراجعه کرده و با خیال راحت خدمات آنها را دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *