راه های ابراز و نشان دادن عشق و علاقه مرد به زن

راه های ابراز و نشان دادن عشق و علاقه مرد به زن

چگونه به کسی که دوستش داریم ابراز علاقه کنیم؟ سوالی که ممکن است کل زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

به دنبال یک روش برای نشان دادن عشق به زن زندگیتان هستید؟ در این نوشتار همراه ما باشید تا ۵۰ روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان را به شما معرفی کنیم.

سوء تفاهمات بزرگ‌ترین مشکلات در روابط افراد است. بعضی اوقات به‌سادگی قابل حل هستند، فقط نمی‌دانید مشکل کجاست. ممکن است مشکل این باشد که او احساس دوست داشته‌شدن نمی‌کند. وقتی عاشق یک نفر هستید، این عشق را بدیهی در نظر می‌گیرید و گمان می‌کنید نیازی به اثبات و اظهارش ندارید. ولی عشق چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. عشق یکی از مهم‌ترین مقوله‌های زندگی است، ‌زیرا سایر جوانب زندگی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

ولی چگونه این عشق را اظهار خواهید داشت؟ باید از چند روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان کمک بگیرید. ممکن است برای همه راحت نباشد. قدردانی از یک فرد می‌تواند به روش‌های مختلفی صورت گیرد. پس در این مسیر به شما کمک خواهم کرد. در این‌جا ۵۰ روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان را به شما معرفی می‌کنم تا به او نشان دهید که عاشق‌اش هستید!

۵۰ روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان که حتما باید بدانید:

۱. با احترام صحبت کنید. باعث نشوید احساس کم اهمیت بودن کند.

۲. به او گوش دهید. نه تنها به کلماتی که به زبان می‌آورد بلکه به احساساتی که سعی در بیان آنها دارد.

۳. از او تعریف کنید. دقیق باشید، تا بداند واقعا به آن‌چه می‌گویید ایمان دارید.

۴. سعی کنید به چیزهایی که از آن‌ها لذت می‌برد بها دهید. به آشپزی علاقه دارد؟ به او کمک کنید! به ورزش علاقه دارد؟ با او ورزش کنید! به هنر علاقه دارد؟ با او به تماشا بنشینید!

۵. نظر او را پیش از تصمیم‌گیری در نظر بگیرید. از او نظرخواهی کنید و صادقانه آن را درنظر بگیرید.

۶. بخشنده باشید. هیچ راهی برای نشان دادن عشق بهتر از به سادگی بخشیدن و فراموش کردن نیست. کینه‌ورزیدن رابطه‌تان را بهبود نمی‌بخشد.

۷. سفری کوتاه تدارک ببینید. او را به مکانی ببرید که بتوانید اوقات خوشی را با یک‌دیگر سپری کنید.

۸. اهداف‌تان را با هم تعیین کنید. اگر از اهداف هم‌دیگر مطلع باشید، حمایت از هم‌دیگر آسان‌تر می‌شود. هم‌چنین، هدف‌گذاریِ مشترک شما ره به هم نزدیک‌تر خواهد کرد.

۹. به اشتباهات‌تان اذعان کنید. رو راست و صادق باشید، نشان دادن این که شما هم کامل نیستید باعث می‌شود به شما نزدیک‌تر شود.

۱۰. طرف او را بگیرید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که باید بین همسرتان و سایرین یک نفر را انتخاب کنید، او را برگزینید. علی‌الخصوص وقتی این موقعیت در خانواده‌تان روی می‌دهد. او همواره احساس می‌کند شما را از خانواده‌تان دور کرده‌است، نیاز دارد احساس کند شما این موضوع را علیه او استفاده نمی‌کنید.

روش های ابراز عشق به زن زندگیتان

۱۱. او را اندکی ماساژ دهید، مثلا کتف‌ها و پشت‌اش را بمالید. چه کسی از توجه این‌چنینی لذت نمی‌برد؟

۱۲. اگر احساس خوبی ندارد، حتی یک سردرد، تا جایی‌که می‌توانید به او کمک کنید. او همیشه از شما مراقبت می‌کند، پس با مراقبت از او نشان دهید قدردان‌اش هستید.

۱۳. وقتی از شما می‌خواهد در کاری به او کمک کنید، با رنجش جواب‌اش ندهید. نشان دهید که از کمک کردن به او آزرده نیستید. او نیز از تمام کارهایی که انجام می‌دهد لذت نمی‌برد، ولی یک نفر باید این کار را انجام دهد.

۱۴. وقتی در مورد موضوعی جدی صحبت می‌کنید، مزه‌پرانی نکنید. به‌طور مسالمت‌آمیزی گوش دهید و صحبت کنید.

۱۵. وقتی با او صحبت می‌کنید، در چشمان‌اش بنگرید. به او نشان دهید که گوش می‌دهید. چیزی حواس‌تان را پرت نکند.

۱۶. تا می‌توانید با او وقت بگذرانید. او می‌خواهد احساس کند مهم‌ترین فرد در دنیای‌تان است. سپری کردن اوقات کار شماره یکی است که با فرد شماره یک زندگی‌تان انجام می‌دهید.

۱۷. سعی و تلاش کنید خوب و جذاب به‌نظر بیایید. ورزش کنید، اصلاح کنید، دوش بگیرید، عطر بزنید. هرآن‌چه او را به شما جذب می‌کند، همان کار را انجام دهید.

۱۸. در کارهای خانه به او کمک کنید، بدون آن‌که کارتان را بزرگ جلوه‌دهید. مجبور نیستید با کارهایی که او هر روزه انجام می‌دهد به رجزخوانی بپردازید.

۱۹. او را حمایت کنید. وقتی می‌داند کاری که می‌خواهد انجام دهد اهمیت بسیاری برای‌اش دارد، از او حمایت کنید. من می‌خواستم یک نویسنده بشوم و این موضوع را به همسرم گفتم، و ببینید امروز چه می‌کنم، می‌نویسم!

۲۰. اگر می‌گوید چیزی آزارش می‌دهد، آن را ندید نگیرید. در موردش صحبت کنید. چیزهای کوچکی که در ذهن‌تان می‌مانند، به چیزهای بزرگ تبدیل می‌شوند که حل کردن‌شان دشوار است.

راه های ابراز علاقه به همسرتان

۲۱. روی خودتان کار کنید. هر آدمی به مرور زمان تغییر می‌کند. وقتی برخی رفتارهایی را ذکر می‌کند که درک‌شان نمی‌کند، به او نشان دهید که روی آن رفتارها کار می‌کنید.

۲۲. او را شگفت‌زده کنید. یک کارت پستال یا نامه‌ی عاشقانه به او بدهید. با چند شاخه گل در برابرش ظاهر شوید. آن دستبندی را که دوست داشته‌است برای‌اش بخرید. هر چیز کوچکی خوب است. غافل‌گیری همان چیزی است که رابطه‌‌تان را زنده نگه می‌دارد.

۲۳. وقتی درحالت استراحت هستید، کاری کنید احساس راحتی کند. به عنوان مثال، وقتی تلویزیون تماشا می‌کنید، نزدیک او بنشینید و او را درآغوش بکشید یا دستان‌اش را بگیرید.

۲۴. بگذارید بداند حتی زمانی که با او نیستید هم به او فکر می‌کنید، با ارسال پیامک یا برقراری تماس.

۲۵. پویا و فعال باشید. اگر به این موضوع دقت کند که همواره تمام تلاش‌تان را می‌کنید، برای این موضوع قدردان شما خواهد بود.

۲۶. در ملأ عام علاقه تان را نشان دهید. دست‌اش را بگیرید، ببوسیدش، در آغوش‌اش بکشید. خجالت نکشید یا نترسید که علاقه‌تان را به او نشان دهید، حتی وقتی که دیگران می‌توانند شما را ببینند.

۲۷. آیا از آن‌چه انتظار می‌رود دیرتر می‌رسید؟ به او خبر دهید! احساس می‌کند بی‌اهمیت است اگر حتی دیر رسیدن‌تان را به او خبر ندهید.

۲۸. از او بپرسید چه چیز به او احساس ناامنی می‌دهد. اگر می‌خواهید قهرمانی باشید که به او کمک می‌کنید، بهتر است از آن چه بیم‌ناک است مطلع باشید. عوامل بی‌ثبات زیادی در زندگی وجود دارد، پس شاید بتوانید در مواردی به او کمک کنید مانندشغل، مکان زندگی یا حتی بگذارید بداند اهمیت دارد.

۲۹. او را با دیگران مقایسه نکنید. او فرد شماره یک زندگی شما است! چرا اصلا مقایسه را شروع کنید؟ او باید تنها کسی باشد که برای‌تان مهم است.

۳۰. وقتی گرفتار عشق‌اش شدید، با او قرار آشنایی گذاشته‌بودید. چرا چیزی که خوب است را تغییر دهید؟ با او قرار ملاقات‌های عاشقانه‌ای بگذارید تا هم‌چنان عاشق بمانید.

۳۱. به احتمال زیاد هر شب برای‌تان شام می‌پزد. چرا نمی‌گذارید کمی استراحت کند وقتی شما میز شام را تمیز می‌کنید؟ یا حتی بهتر از آن، هر از گاهی شما شام را آماده کنید.

بهترین راه های ابراز عشق به دختر مورد علاقه تان

۳۲. اگر احساس دلسردی و رنجوری می‌کند، او را بغل کنید و بگویید عاشق‌اش هستید و برای‌تان مهم است.نیاز دارد احساس کند هر زمان که بیش‌ترین نیاز را به شما دارد در کنارش هستید.

۳۳. به او ببالید. وقتی در اطراف‌تان است، ‌و وقتی در اطراف‌تان نیست. همیشه به او ببالید. بسیاری از آدم‌ها منفی صحبت می‌کنند. شما او را انتخاب کرده‌اید، پس به او و هرآن‌چه به او مربوط است ببالید.

۳۴. بگذارید در بیان آن‌چه در ذهن‌اش می‌گذرد آزاد باشد. وقتی حرف دلش را می‌گوید، به او نگویید که احساسات‌اش مهم نیست یا بی‌معنی هستند.

۳۵. او را بکاوید. سعی کنید بیش‌تر درباره‌ی او بدانید. درباره‌ی هر موضوعی که فکرش را می‌کنید صحبت کنید. ببینید دیدگاه او درمورد مسائل عمیق‌تر زندگی چیست. هر چندتا سؤال که برای‌تان پیش می‌‌آید، بپرسید.

۳۶. باعث نشوید احساس گناه کند. مشکلات‌تان را گردن او نیندازید. اگر مشکلی دارید، صبورانه در موردش صحبت کنید.

۳۷. چیزی برای او درست کنید. فقط برای او هدیه نخرید، هدیه‌ای خلق کنید. شاید بتوانید دفترچه‌ی خاطراتی در مورد رابطه‌ی‌تان بسازید، تمام چیزهای مهمی که برای‌تان روی داده‌است را در آن بنویسید و خاطرات کوچکی به آن اضافه کنید تا او را به وجد بیاورید.

۳۸. با او عکس بگیرید. بانوان خیلی عکس می‌گیرند ولی هر بار شما عکس بگیرید معنای دیگری خواهد داشت. سعی کنید هر بار با هم هستید عکس بگیرید، حتی وقتی روی مبل استراحت می‌کنید.

۳۹. وقتی زمان زیادی در کنار هم هستید، مجبور هستید با موضوعات جدی دست و پنجه نرم کنید. سعی کنید کمی فضا را از حالت جدی خارج کنید مثلا یک لطیفه تعریف کنید یا او را غلغلک دهید. (مراقب باشید که چه زمانی این کار را متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید او را برنجانید.)

روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان

۴۰. او را با اسامی بامزه بخوانید. نمی‌خواهید که با استفاده‌ی صرف از نام او یک بازرگان یا تاجر به‌نظر بیایید. ولی هر بار استفاده از نام مستعارش نیز خسته‌کننده می‌شود، ‌پس آنها را در هم ادغام کنید!

۴۱. آن‌قدر قوی و قدرتمند باشید که به اجازه دهید کمک‌تان کند. وقتی بحث به مسائل احساسی می‌رسد، ‌مردان همیشه بهترین نیستند. بگذارید کمک‌تان کند. این کار نشان‌دهنده‌ی اعتماد و عشق است.

۴۲. با عشق‌ورزیدن انتظار بازگشتِ آن را نداشته‌باشید. به او توجه نکنید تا توجه دریافت کنید. آزادانه به او توجه کنید و عشق بورزید.

۴۳. او را ضعیف نبینید، بلکه او را یک گوهر ارزشمند بدانید. زنان حقیقتا حساس‌تر از مردان هستند. ولی این یک ضعف نیست. او باید مهم‌ترین چیز در زندگی‌تان باشد. چطور ممکن است احساس مهم بودن کند اگر با تحقیر به او نگاه کنید؟ او گران‌بها است.

۴۴. فقط ظاهر او را تحسین نکنید، او را به خاطر شخصیت‌اش دوست بدارید. اگر بداند به‌خاطر آن‌چه که هست تحسین می‌شود نه به خاطر ظاهرش، بیش‌تر احساس دوست داشته شدن خواهد کرد و بیش‌تر شما را تحسین می‌کند.

۴۵. موهبت بودن‌اش را درک کنید. هر روز که با او زندگی می‌کنید باید به خاطر داشته‌باشید که او یک موهبت در زندگی‌تان است. می‌توانستید تنها باشید، از خودتان نگه‌داری کنید، ولی در عوض او آن‌جاست تا از شما مراقبت کند. او را نادید نگیرید.

۴۶. به آن چه می‌گویید عمل کنید. وقتی بر چیزی توافق کردید، پی آن را بگیرید. شاید آسان‌ترین کار برای‌تان نباشد، ولی حقیقتا بهترین کارتان را آن‌گونه که توافق کرده‌اید انجام دهید.

۴۷. دستاوردهای‌تان را جشن بگیرید. نگویید ’وای چه خوب‘ و به زندگی ادامه دهید. اگر کاری انجام داده‌است که به آن می‌بالد یا شما به آن می‌بالید، بگذارید بداند. نوشیدنی یا چیز دیگری بخرید و جشن بگیرید.

۴۸. ببینید در معاشقه از چه چیزی بیش‌تر لذت می‌برد همان کار را انجام دهید.

۴۹. یادداشت‌های کوچکی در گوشه وکنار خانه قرار دهید، با پیام‌هایی شیرین و دل‌نشین، هر زمان که به اتاقی وارد شود یا وسیله‌ی مختلفی را در منزل به‌کار بگیرد، یک غافل‌گیری کوچک خواهد داشت. (این نکته را از همسرم یاد گرفتم، وقتی احساس خوشی نداشتم این کار را انجام داد. این کار باعث شد احساس اعجاب‌انگیزی داشته باشم! )

و

۵۰. به او بگویید عاشق‌اش هستید! هیچ‌گاه گفتن‌اش کافی نخواهد بود. هر روز، هر ساعت، هر دقیقه این موضوع را به او یادآوری کنید که عاشق‌اش هستید!

دیدید! آن قدر ها هم سخت نبود. ۵۰ روش نشان دادن عشق به زن زندگیتان را یاد گرفتید. از هم‌اکنون شروع کنید و ببینید کدام یک در مورد همسرتان اثرگذاری بیش‌تری دارد!

منبع : بازده

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. Mahdi گفت:

    حتی کارایی بیش از اینا از ته قلب انجام دادم ………??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *