رد پاهایی از فرازمینی ها

کشور مصر … کشوری که در آن اتفاقات مرموز زیادی رخ داده است. به عنوان مثال می توان به اهرام ثلاثه و اتفاقات مرموز حول آن اشاره کرد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، ساخته ی بشر نبوده. این نوع اتفاقات می تواند به این نکته اشاره داشته باشد که در سال های بسیار دور، بیگانگان در این کشور حضور پررنگی داشته اند!

سرنخ فرازمینی ها

در این اواخر کشفی عجیب صورت گرفت که می تواند از اصلی ترین شواهد وجود بیگانگان باشد. در این کشف، نظریه پردازان توطئه ادعا کرده اند که بیگانگان زمانی در زمین بوده اند، آن ها سکه هایی هم داشته اند و هنگام ترک زمین، بعضی از آنها را جا گذاشته اند.
ما همواره درباره ی تئوری های توطئه عجیب بسیاری از بیگانگان، مطالبی را شنیده ایم، اما نظریه پردازان در یکی از جدیدترین تئوری ها ادعا می کنند که علاوه بر اینکه بیگانگان باستان در زمین بوده و زندگی می کردند، هنگام ترک آن پول های خود را در زمین جا گذاشته اند! این سکه ها در طول حفاری یکی از مناطق پوشیده از چوب و درخت، در کشور مصر پیدا شده است. تا کنون هیچ ایده ای مبنی بر اینکه این سکه ها از چه چیزی ساخته شده و توسط چه کسی پیدا شده اند، وجود ندارد. تنها مدارک موجود همین عکس ها هستند. این که این موضوع تنها یک شوخی فریبنده باشد یا واقعیت، هنوز معلوم نیست اما نگاهی نزدیک تر به آن قطعا ارزشش را خواهد داشت.
۱) تنها می توانیم فرض کنیم که این سکه معادل یک بیگانه از جورج واشنگتن است!
سرنخ فرازمینی ها
۲) و این باید سفینه ی فضاییشان بوده باشد که در حال فرود بر روی زمین است. عبارت بریتانیایی “opportunus adest” که به معنی “این (سکه) در طول زمان اینجا خواهد بود” است، می تواند یک سرنخ از این موضوع باشد که به احتمال زیاد بیگانگان برنامه هایی برای بازگشت به زمین دارند.
سرنخ فرازمینی ها
۳) بر روی سکه ای دیگر نوشته شده “obruitur pluribus resistit”  که به معنی “ما با کمی مقاومت و بر زیادی غلبه می کنیم” است. این عبارت خیلی دوستانه به نظر نمی آید!
سرنخ فرازمینی ها
با این وجود اگر موجودات فرازمینی وجود داشته باشند، این موضوع به ظاهر بسیار غیر محتمل است که آن ها لاتین صحبت کنند و حتی تقویمشان هم مثل ما باشد. اما باز هم می توان نظریه های دیگر را در این مورد به کار گرفت. به عنوان مثال نظریه ای وجود دارد که بر این قضیه تأکید دارد که اگر یک موجود بیشترین توان را از مغز خود به کار گیرد، عجیب ترین و غیرعادی ترین اعمال را می تواند انجام دهد. به عنوان مثال یک انسان اگر بتواند تنها چند درصد از مغز خود استفاده کند می تواند یک زبان را که نمیداند تنها در چند لحظه یاد بگیرد که این موضوع می تواند تأیید کننده قسمت لاتین صحبت کردن موجودات فضایی باشد.
نظر شما چیست؟ آیا این سکه ها می تواند ثابت کند که بیگانگان در زمین بوده اند؟
منبع : wonders237.ir
مترجم: نبیل زارعی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *