رنگین کمانی عجیب که به لحاظ علمی غیرممکن است

رنگین کمانی عجیب

این رنگین کمان عجیب که به لحاظ علمی غیرممکن است در آسمان زامبوگانا در فیلیپین رویت شده و به عقیده برخی یک کرم چاله و درگاهی به بعد دیگری است.

این تصویر توسط آنا الی سالیکالا در زامبوگانا فیلیپین از آسمان گرفته شده و در اکانت فیسبوکش آپلود شده است ، البته او از این پدیده فیلم هم گرفته است ، این پدیده عجیب به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و یوفولوژیست ، اسکات سی وارینگ در مورد آن نوشت که این رنگ ها به لحاظ علمی غیرممکن هستند که در ابرها تشکیل شوند ، البته قضیه در مورد یوفو فرق می کند و بسیار محتمل است که این پد در واقع یک یوفو باشد ، زیرا بهترین راه برای یک یوفو که خواسته باشد به زمین نزدیک شده اما دیده نشود این است که خودش را در ابرها پنهان ساخته به شکل ابر درآید .

او می افزاید بدون تردید این وسیله فرازمینی بیگانه بسیار پیشرفته است که ما داریم می بینیم . کامنت های فراوانی در زیر پست اسکات گذاشته شده ، یکی از بازدید کننده های سایتش اعتقاد دارد که این پدیده احتمالا یک کرم چاله در حال باز شدن است . اما نظر یک دانشمند را در این زمینه بدانید که می گوید این در واقع توزیع نور در داخل قطرات کوچک اب در ابرها می باشد و اگر حجم قطرات آب بزرگ باشد تشکیل نخواهد شد و اگر شرایط آن بوجود آید در هرجا چنین پدیده ای را می توان یافت .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *