۲۲ حادثه اسرارآمیز که تاکنون توضیحی برای آن پیدا نشده است

در این گیتی پهناور حقایق عجیب و اسرار آمیز زیادی وجود دارد که باور آنها غیر ممکن به نظر می رسد. هر روز شاهد پدیده های ناشناخته و قطعاتی از تاریخ گم شده هستیم. در مقاله زیر از شبکه خبری پچ پچ  سعی داریم به برخی از اتفاقات گیج کننده که حتی ذهن های برتر و باهوش نیز قادر به تبیین آنها نیستند، اشاره کنیم.

1-24-407 (1)

۱- حدود ۲۰۰۰ سال از مرگ این فرد می گذرد. در واقع جسد یکی از انسان های باستانی که بسیار سالم مانده در درون یک مایع اسرار آمیز که دانشمندان تاکنون نتوانسته مشابه آن را بسازند، پیدا شد. شاهزاده هان دیناستی، یکی از جاودانه ترین مومیایی های چینی است. پوست این جسد هنوز نرم است و بازوها و دستانش همچنان به مفاصل چسبیده اند و تا به امروز به همان صورت باقی مانده اند. در واقع این جسد یکی از مومیایی هایی است که بدون کوچکترین تغییری به همان صورت باقی مانده است.

2-21-82

۲- دانشمندان تاکنون جوابی برای این پرسش نیافته اند که چرا انسان ها دارای گروه های خونی متفاوتی هستند.

کارل لنداشتینر، در اوایل دهه ۱۹۰۰، موفق به شناسایی گروههای خونی و این حقیقت که برخی از آنها قادر به ترکیب با هم نیستند، شد. نظریه های متعددی در مورد شکل گیری گروههای خونی وجود دارد، اما اینکه چرا انسان ها دارای گروههای خونی متفاوتی هستند، همچنان به صورت یک سوال باقی مانده است.

3-4-122

۳- در استرالیا نوعی ابر صاعقه دار وجود دارد که هر سال عصرهنگام از ماه سپتامبر تا مارس رخ می دهد. این مسئله موضوع پژوهش های متعددی توسط هواشناسان سراسر دنیا بوده است.

در جزیره تیوی در یکی از جنوبی ترین مناطق استرالیا، بعد از ظهرها ابر عجیبی در آسمان ظاهر می شود. معمولا هر سال از ماه سپتامبر تا مارس، وسعت این ابر به ۲۰ کیلومتر می رسد. گفته می شود بادهای دریایی مسبب اصلی شکل گیری آن هستند.

4-41-116

۴- یک اسکلت ۸-۶ اینچی در بیرون شهر ارواح شیلی یافت شده است.

دندان های سفت، سر متورم، پوست پولک دار باعث شده اکثر دانشمندان تصور کنند این این اسکلت مختص یک موجود فرازمینی است. بعد از اینکه ماهیت انسانی آن معلوم شد، سوالات متعددی در مورد اندازه، ژنتیک و منشا آن شکل گرفت. تاکنون هیچ پاسخی برای این سوالات پیدا نشده است.

5-38-364

۵- در هفت دهه اخیر حدود ۹۰ هواپیمای تجاری گوناگون غیب شده اند!

به دنبال گم شدن حدود ۹۰ هواپیما در سرتاسر جهان و نبودن کوچکترین آثاری از آنها، سوالات متعددی در ذهن بشر شکل گرفته است. هیچ کس نمی داند این هواپیماها کجا هستند و یا چه بر سر این هواپیماهای ناپدید شده آمده است.

6-42-280

۶- در سال ۱۹۷۳، دو مرد به اداره پلیس مراجعه کرده و ادعا کردند توسط دو موجود بیگانه با دستان خرچنگی ربوده شده بودند.

چارلز هیکسون و کالوین پارکر، در هنگام ربوده شدن در حال ماهیگیری بودند. آنها با صدایی که از ترس می لرزید، داستان مشابهی را تعریف کردند، حتی آزمون دروغ سنجی نیز از آنان به عمل آمد.

Kentucky-Meat-Shower-35

۷- در سال ۱۸۷۶، مردم شهر رانکین در بت کانتی، شاهد بارش گوشت از آسمان بودند.

گوشت های این باران توسط انجمن علمی نوارک مورد بررسی قرار گرفته و معلوم شد این گوشت حاوی بافت های جگر اسب یا نوزاد انسان ( هر دو مورد دارای ساختار مشابهی هستند)، بافت های عضلانی و غضروف می باشد.

Black-Knight-satellite-272

۸- ماهواره شوالیه سیاه، که منبع و هدف آن ناشناس است، قبل از اختراع ماهواره توسط انسان، در آسمان مشاهده شد.

در سال ۱۹۵۴، نیروی هوایی گزارش کرد که نیروی هوایی آمریکا در مدار زمین متوجه دو ماهواره شده است. برخی معتقدند ماهواره شواله سیاه دارای قدمت ۱۳ هزار سالی است.

9-48-340

۹- در سال ۱۹۶۷، نخست وزیر استرالیا مفقود شد. عملیات جستجوی وی یکی از عظیم ترین عملیات جستجو در تاریخ این کشور است، با این حال هیچ بقایا یا نشانه ای از وی یافت نشد.

هارولد هالت نخست وزیر استرالیا در حین شنا در دریای شویوت ناپدید شد. عملیات جستجو توسط نیروی پلیس، کشتی رانان سلطنتی استرالیا، هلیکوپتر های نیروی هوایی، نیروهای ارتش و بسیاری از داوطلبین منطقه انجام شد.

Boeing-727--316

۱۰- در سال ۲۰۰۳، بوئینگ ۷۲۷ از فرودگاه آنگولا ربوده شد. حتی کسی نمی توانست تصور این را بکند که هواپیما رباهای شناسایی شده بتوانند یک هواپیما را به پرواز در بیاورند.

این هواپیما بدون کوچکترین ارتباط یا اجازه از برج مراقبت، به راحتی ربوده شد. چراغ های هواپیما خاموش بودند و فرستنده ها غیر فعال شده بودند. این هواپیما بر فراز اقیانوس اطلس به پرواز درآمده و دیگر هرگز دیده نشد.

11-36-5

۱۱- یک گوریل در پاسخ به سوالاتی در مورد مرگ چنین پاسخ داد : یک حفره راحت و خدانگهدار!

گوریلی به نام کوکو، به آشنایی با زبان اشاره شهرت دارد. وقتی از وی پرسیده شد گوریل ها بعد از مرگ به کجا می روند، گوریل با زبان اشاره چنین پاسخ داد : یک حفره راحت و خدا نگهدار!

12-5-381

۱۲- تلسکوپ کپلر حدود ۱۲۰۰ جهان احتمالی را شناسایی کرده است که ۶۸ مورد از آنها سیاره هایی به اندازه کره زمین هستند.

یک مورد از ۳۷ مورد تا یک مورد از ۷۰ ستاره شبه خورشید به عنوان یک زمین بیگانه شناخته می شوند.

13-14-167

۱۳- در سال ۱۵۱۸، سیل بیماری، استراسبورگ در ایالت آلزاس را فرا گرفت.

سکته قلبی، سکته مغزی و حتی تحلیل قوای بدنی جان افراد را گرفت. دلیل این پدیده رقص و پایکوبی مداوم در خیابانهای شهر عنوان شد که یک ماه طول کشید. هزاران نفر بیمار شدند که البته دلیل این پدیده هنوز مشخص نشده است.

14-24-446

۱۴- مردی که در استخر از ناحیه مغز دچار آسیب شده بود، به کما رفته و با حالتی که سندرم نبوغ اکتسابی موسیقی شناخته می شود، بیدار شد.

این مرد حدود ۳۵ درصد از شنوایی و بخشی از حافظه خود را از دست داد، اما به چنان قابلیتی دست یافت که وی را به یک پیانیست بزرگ تبدیل مرد. چند روز قبل از بروز این سانحه، ادعا کرده بود که احساس می کند مجبور است در برابر دکمه های پیانو بنشیند!

15-45-220

۱۵- یک کتاب ۲۴۰ صفحه ای به نام دست نوشته های ووینیچ وجود دارد که گفته می شود در اوایل قرن ۱۵ به زبانی کاملا ناشناخته نوشته شده است.

نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این کتاب یک کتاب با موضوعات پزشکی است. دست نوشته های ووینیچ توسط بسیاری از متخصصان نوشته های رمزی مورد مطالعه قرار گرفته است، اما هیچ کس موفق به خواندن و معنی کردن آن نشده است.

16-44-121

۱۶- Trab، نادرترین موتورسیکلت جهان، در سال ۱۹۶۸ در شیکاگو در پشت یک دیوار آجری پیدا شده و تاکنون کار می کند.

بررسی هایی که توسط دال واکسلر، مالک فعلی آن، انجام شده است حاکی از آن است که تاریخ ساخت این موتور به سال ۱۹۱۶ بر می گردد. تکنولوژی موتور آن بسیار فراتر از آن زمان است و حتی یک سری مکانیسم هایی در آن به کار رفته است که در هیچ کدام از موتورسیکلت های آمریکایی نظیر آن دیده نمی شود.

17-13-377

۱۷- مردی ۶۷ سال از زندگی خود را با نابینایی در زمینه درک عمق گذرانده است. در واقع بعد از خرید یک عینک سه بعدی برای مشاهده فیلم هوگو، مغز وی ناگهان آغاز به کار کرده است!

حدود ۵ تا ۱۰ درصد از افراد مبتلا به نابینایی عمق، جهان اطراف را به عنوان یک تصویر پس زمینه مشاهده می کنند. مغز این مرد حتی بعد از پایان فیلم، می توانست اجسام سه بعدی را نیز پردازش کند، با اینکه اکثر پزشکان معتقد بودند این امر غیر ممکن است.

18-45-175

۱۸- در سال ۱۹۷۵، رفتارهای اضطراب آمیز و عجیب غریبی از سگ ها و سایر حیوانات باعث شد مردم شهر را تخلیه کرده و چند ساعت بعد، زلزله ای به شدت ۷.۳ ریشتر رخ داد.

در یکی از شهرهای چین، به نام هایچنگ، مشاهده این رفتارها باعث شد مردم شهر را ترک کنند. تنها چند ساعت بعد، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر بیش از ۹۰ درصد از شهر را تخریب کرد.

19-29-340

۱۹- بزرگترین ویروس جهان، به نام پاندورا، در ساحل استرالیا یافت شده است که حدود ۹۳ درصد از ژنتیک آن نامعین است.

این روند نشان دهنده ماهیت فرازمینی آن است و هنوز به طور قطع نمی توان گفت آیا این ویروس برای نوع بشر خطرناک است یا خیر.

20-7-287

۲۰- دیگچه شیطان، نام حفره ای است که نیمی از آب یک رودخانه وارد آن می شود و هیچ کس نمی داند چه بر سر این آب می آید.

در طول سالیان، پژوهشگران و مردم کنجکاو اقدام به ریختن رنگ، توپ های پینگ پونگ و یا تکه چوب هایی به درون این حفره نموده اند. اما هیچ نشانی از مشاهده مجدد این اشیا دیده نشده است.در واقع هیچ کدام از محتویات این دیگچه پیدا نشده اند.

21-38-548

۲۱- در جزیره اوآک در کانادا، بر روی زمین یک سوراخ بزرگ وجود دارد که گفته می شود مخزن گنج های دزدان دریایی است که البته هیچ کس موفق به دستیابی به آنها نشده است.

کشف یک درخت در کنار لباسهای بلند آسیب دیده نشان دهنده این است که دزدان دریایی گنج های خود را در این حفره پنهان کرده اند. گروهی از مردم اقدام به حفاری در این منطقه نمودند. بعد از چند سال آنها تلاش خود را برای رسیدن به گنج متوقف کردند، زیرا با توجه به جاری شدن سیل عملا هیچ کاری نمی شد انجام داد. آنها تنها با یک قطعه سنگ بزرگ مواجه شدند که رویش نوشته بود : دو میلیون پوند در عمق چهل پایی مدفون است.

22-9-96

۲۲- یک ماده تیره رنگ و بسیار متراکم و غلیط در حال آلوده کردن کهکشان شیری و سایر کهکشان است. دانشمندان این توده سیاه رنگ را The Great Attractor می نامند.

این توده با سرعت ۲۲ میلیون کیلومتر در ساعت، حدود ۲۵۰ میلیون سال نوری با منظومه شمسی فاصله دارد. این بدین معنی است که سرنوشت جهان دارای رابطه تنگاتنگی با حضور این ماده سیاه رنگ و انرژی است که البته هیچ کس نمی داند این توده چیست!

منبع:پچ پچ

unbelievable-facts.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *