بلک مانترا TR-3B در ماه؟ پروژه سری فضایی یا وسیله ای فرازمینی؟

بلک مانترا TR-3B

بلک مانترا TR-3B

جستجوگران یوفو ادعا نموده اند که شواهد کافی دال بر وجود یک برنامه سری فضایی را در ماه یافته اند. نظریه پردازان تئوری های توطئه نیز ادعا کرده اند که وسیله ای در ماه رویت نموده اند که بسیار شبیه هواپیمای سری بلک مانترا TR-3B است که هواپیمایی با سوخت هسته ای بوده و به شکل مثلث می باشد.

این افراد قبلا نیز ادعا کرده بودند که این مدل هواپیما در تحت شدیدترین تدابیر سری در دهه ۱۹۷۰ توسعه یافت ،ادعایی که هرگز ثابت نشد و توسط دولت نیز تایید نگردید. در طی سالیان گزارشاتی مبنی بر رویت چنین هواپیمایی در نقاط مختلف امریکا و حتی اروپا به ثبت رسیده است. اما اکنون جستجوگران یوفو ادعا کرده اند که چنین وسیله ای را در بین تصاویر ارسالی از ماه که توسط مدارگرد شناسایی ماه از سطح این قمر گرفته شده یافته اند .

tr3b

این افراد ادعا کرده اند چیزی که در تصاویر دیده می شود به طور آشکار چنین وسیله ای را نشان می دهد حال یا مربوط به پروژه ای سری زمینی یا فضاپیمایی فرازمینی است . نظریات کامنت گزاران در زیر کلیپ نیز قابل توجه است به طوریکه برخی آن را صرفا یک برآمدگی دانسته اند یک نفر که خودش را مهندس هوافضا معرفی کرده گفته سال ها تجربه به من می گوید که این یک وسیله ساخته شده است و به هیچ وجه نمی تواند طبیعی باشد زیرا تمام ابعاد و زوایای ان دقیقا نشان دهنده خصوصیات آیرودینامیکی و پروازی یک وسیله پرنده است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *