روش ثبت نام در اسکایپ

 ثبت نام در اسکایپ

چگونه در اسکایپ ثبت نام کنیم؟

اسکایپ نرم افزاری برای گفتگوی صوتی و تصویری است که امروزه خصوصا برای تماس های راه دور طرفداران زیادی پیدا کرده است. و تقریبا یک نرم عمومی در کلیه کشورها برای برقراری تماس در بستر اینترنت می باشد ، این نرم افزار دارای امکاناتی مانند ارسال پیام ، برقراری تماس صوتی ، برقراری تماس تصویری و همچنین برپاساختن کنفرانس صوتی و تصویری می باشد که در این حالت زمانیکه دونفر در حال صحبت کردن ( در حالت صوتی و یا تصویری ( هستند می توانند نفرات دیگری را در این تماس شریک کنند .
از دیگر امکانات بسیار جالب اسکایپ می توان به برقراری تماس با موبایل و یا خطوط ثابت تقریبا همه اپراتورها در بیشتر کشورها اشاره نمود که البته در این حالت شما باید حساب کاربری خود را شارژ نموده و سپس به برقراری تماس و یا ارسال پیام به خطوط ثابت و موبایل اقدام نمایید . در ادامه با اینفو همراه باشید تا با نحوه ساخت حساب کاربری در اسکایپ آشنا شوید .

۱ـ وارد سایت skype.com شوید و بر روی Get started کلید کنید و وارد صفحه زیر شوید.

ثبت نام در اسکایپ

۲ـ در قسمت first name، نام، در قسمت last name نام خانوادگی، در قسمت your email address ایمیل و در قسمت repeat email تکرار ایمیل خود را وارد نمایید.

۳ـ در قسمت profile information زبان و کشور خود را وارد کنید. بفیه موارد در این قسمت دلخواه هستند و می توانید آنها را وارد نکنید.

ثبت نام در اسکایپ

۴ـ در بخش skype name یک نام کاربری برای خود انتخاب می کنید. سپس رمز عبور و تکرار آن را وارد می کنید. پس از آن کد امنیتی را وارد نمایید.

ثبت نام در اسکایپ

۵ـ در پایان نیز کلید i agree –Continue را کلیک نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *