ست ورزشی زنانه در تام اسپرت

 

ست ورزشی

ست ورزشی

خرید انواع ست ورزشی زنانه و تیشرت ورزشی زنانه از فروشگاه تام اسپرت با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ها همراه با کیفیت عالی امکان پذیر است. این مجموعه با حذف واسطه ها و اقدام به فروش مستقیم از تولیدی به صورت آنلاین توانسته قیمت های خیلی مناسب ترین نسبت به سطح بازار ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها با ما همراه باشید.

انواع ست ورزشی زنانه

انواع ست‌های ورزشی زنانه در فروشگاه تام اسپرت:

۱٫ ست دو تیکه لباس ورزشی:

– ست نیم تنه کاپدار با کلاهدار و لگ کمر گنی.

– ست تیشرت آستین بلند فینگردار همراه با نیم تنه آستین فینگردار.

– ست تیشرت آستین کوتاه با بالا رنگی کلاهدار و لگ کمر گنی.

۲٫ ست سه تیکه لباس ورزشی:

– شامل نیم تنه آستین کوتاه کلاهدار، نیم تنه آستین فینگردار کلاهدار، و لگ کمر گنی.

– شامل نیم تنه کاپدار کلاهدار، تیشرت آستین کوتاه تمام مشکی، و لگ کمر گنی.

– شامل نیم تنه کلاهدار، بادی آستین فینگردار، و لگ کمر گنی.

۳٫ ست چهار تیکه لباس ورزشی:

– شامل ست نیم تنه و لگ رو پا رنگی، تیشرت آستین بلند فینگردار همراه با تاپ تمام رنگی.

۴٫ ست پنج تیکه لباس ورزشی:

– شامل دو عدد نیم تنه کاپدار در دو رنگ سفید و مشکی، نیم تنه آستین فینگردار، و لگ ورزشی با کاور.

این انواع ست‌ها از جنس‌ها و طراحی‌های متنوعی برخوردارند تا به نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریان پاسخ دهند.

مشاهده همه مدل های ست ورزشی زنانه

ست ورزشی

ست ورزشی

خرید ست ورزشی زنانه با قیمت ارزان

خرید ست ورزشی زنانه از فروشگاه تام اسپرت تجربه‌ای منحصر به فرد به شما ارائه می‌دهد. این فروشگاه ست‌های ورزشی زنانه با کیفیت بالا را و با استفاده از مرغوب ترین و انعطاف پذیرترین پارچه ها عرضه می‌کند. هر تکه از این ست ها \چ از بهترین مواد اولیه تولید شده و استانداردهای بالایی را در زمینه انعطاف پذیری و جلوگیری از حساسیت پوست و … دارد.

در تام اسپرت، تنوع و گستردگی محصولات همراه با قیمت های مناسب، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با بودجه خود، بتوانند ست ورزشی زنانه را مطابق با سلیقه شخصی و البته با کیفیت بالا تهیه کنند.

علاوه بر این، فروشگاه تام اسپرت به محافظت از اطلاعات مشتریان اهمیت می‌دهد و از روش‌های پرداخت امن و رمزنگاری استفاده می‌کند.

انواع تیشرت ورزشی زنانه

تیشرت‌های ورزشی زنانه در فروشگاه تام اسپرت از جنس های باکیفیت و مناسب برای فعالیت‌های ورزشی عرضه می‌شوند. این تیشرت‌ها از موادی مانند پلی‌استر، نایلون، یا مخلوطی از آنها ساخته شده و دارای خصوصیاتی همچون تنفس‌پذیری، جذب رطوبت و انعطاف‌پذیری هستند.

تنوع بالای سایزها از XS تا XXL، این امکان را به خریداران می‌دهد تا متناسب با اندازه بدن خود تیشرت ورزشی زنانه مورد نظرشان را انتخاب کنند. همچنین، توجه به جزئیاتی همچون دوخت و اندازه‌گیری دقیق، اطمینان از انتخاب درست اندازه را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

تیشرت‌های ورزشی زنانه تام اسپرت در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه می‌شوند، که این تنوع به خریداران امکان می‌دهد تا با ذوق و سلیقه شخصی خود، تیشرت ورزشی زنانه مناسبی را انتخاب کنند.

تیشرت‌های ورزشی زنانه تام اسپرت با توجه به کیفیت بالا و توجه به جزئیات در تولید، علاوه بر ارائه راحتی حین ورزش، به مشتریان از ماندگاری و کیفیت بالای محصول نیز اطمینان میدهند. همچنین، قیمت‌های مناسب این تیشرت‌ها، این امکان را فراهم می‌کند تا برخورداری از یک لباس ورزشی با کیفیت، بدون محدودیت بودجه هم ممکن شود.

ست ورزشی

ست ورزشی

مناسب ترین پارچه ها برای تیشرت ورزشی زنانه

برای تیشرت‌های ورزشی زنانه، انتخاب پارچه مناسب یک نکته اساسی است. در ادامه، پارچه‌های مناسب برای تیشرت‌های ورزشی زنانه را معرفی می‌کنیم:

۱٫ پارچه‌های تکنیکال (Technical Fabrics): این نوع پارچه از جنس های مانند پلی‌استر، نایلون، و انواع الیاف تکنولوژیک تشکیل شده است که علاوه بر خواص عرق‌گیری، خنک‌کنندگی، و سریع خشک شدن، دارای استحکام بالا و مقاومت در برابر پرز و سایش نیز هستند.

۲٫ پارچه‌های پنبه مخلوط: این نوع پارچه شامل ترکیباتی از پنبه با فیبرهای مصنوعی مثل پلی‌استر است. این ترکیب باعث می‌شود تا تیشرت نرم باشد و همزمان از خواص عرق‌گیری پارچه‌های تکنیکال نیز بهره‌مند شود.

۳٫ پارچه‌های الاستیک: این پارچه‌ها از مخلوطی از الاستین با فیبرهای دیگر تشکیل شده‌اند. این نوع پارچه فشرده و انعطاف‌پذیر است، که به ورزشکاران امکان حرکت آزادانه و راحتی را می‌دهد.

۴٫ پارچه‌های میکروفایبر: این پارچه‌ها از الیاف بسیار ریز و نازک تشکیل شده‌اند و به خوبی عرق را جذب می‌کنند و سریع خشک می‌شوند. این پارچه ها یک انتخاب عالی برای لباس ورزشی مناسب فعالیت‌هایی سنگین است.

۵٫ پارچه‌های متخصص ورزشی: برخی از برندهای ورزشی پارچه‌های خود را با تکنولوژی‌های خاصی ترکیب می‌کنند. مانند ضد باکتری بودن، مقاومت در برابر اشعه UV و خصوصیات دیگر، که علاوه بر افزایش کارایی، به بهبود سلامت پوست هم کمک می‌کنند.

هنگام انتخاب تیشرت ورزشی، توجه به نوع فعالیت و شرایط آب و هوایی که در آن استفاده می‌شود، می‌تواند به شما کمک کند تا تیشرت ورزشی زنانه را با پارچه‌ای متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

مشاهده همه مدل های تیشرت ورزشی زنانه

ست ورزشی

ست ورزشی

در انتخاب و ست کردن تیشرت ورزشی زنانه با لگ، ترکیب رنگی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به استایل شما جلوه‌ای خاص ببخشد. در زیر، نکاتی را برای ست کردن تیشرت و لگ به همراه مثال‌هایی ذکر می‌کنم:

۱٫ تناسب رنگی: انتخاب رنگی که با هم تناسب داشته باشند، جلوه‌ای هماهنگ به استایل شما می‌دهد. به عنوان مثال، اگر تیشرت شما رنگ آبی دارد، می‌توانید لگ خود را با رنگ‌های مشابه مانند نیلی یا آبی تیره ست کنید.

۲٫ تضاد رنگی: تضاد رنگی نیز می‌تواند جلوه زیبایی به ست شما ببخشد. اگر تیشرت شما رنگ تیره دارد، لگ های روشن‌تر می‌توانند تضاد جالبی ایجاد کنند و برعکس.

۳٫ الهام از ترند‌ها: به دنبال ترندهای مدی در ترکیب رنگی تیشرت و لگ بگردید. ممکن است مدل‌ها و برندهای مشهور الهام‌بخشی باشند که می‌توانید از ترکیبات رنگی آن‌ها الهام گرفته و به سلیقه خود تطبیق دهید.

۴٫ استفاده از رنگ اصلی و جزئیات: اگر تیشرت شما رنگ پررنگی دارد، می‌توانید لگ خود را از همان رنگ انتخاب کنید یا از یکی از رنگ‌های جزئیات تیشرت استفاده کنید.

۵٫ تنوع در هارمونی رنگی: از تنوع در هارمونی رنگی استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر تیشرت شما دارای الگو چهارگوشه است، می‌توانید لگ خود را از یک رنگ دیگری انتخاب کنید.

موارد فوق تنها یک راهنمای کلی هستند و بهتر است همیشه به سلیقه شخصی خودتان توجه کنید. همچنین، خلاقیت و انعطاف در انتخاب رنگ‌ها می‌تواند به شما کمک کند استایلی منحصر به فرد و دلپذیر ایجاد کنید.

جدول قیمت تیشرت ورزشی زنانه در تام اسپرت

قیمت تیشرت ورزشی زنانه مدل تیشرت ورزشی زنانه
۲۲۶,۰۰۰ تومانتیشرت ورزشی زنانه بالا رنگی کد ۷۱۰۱۰۲
۲۲۶,۰۰۰ تومانتیشرت آستین رنگی ورزشی کد ۷۱۰۱
۲۲۶,۰۰۰ تومانتیشرت تمام رنگی ورزشی کد ۷۱۰۱
۲۴۱,۰۰۰ تومانتیشرت آستین بلند فینگردار کد ۷۶
۲۸۱,۰۰۰ تومانتیشرت آستین بلند کلاهدار کد ۱۷۶

 

جهت خرید تیشرت ورزشی زنانه و مشاهده انواع ست ورزشی زنانه می توانید به فروشگاه تام اسپرت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *