سرفیس به روایت مک بوک
اپل و مایکروسافت تا کنون کریخوانیهای تبلیغاتی زیادی در تلویزیون داشتهاند که اغلب شامل آگهیهایی نوآورانه، درباره برتری مک بر پیسی یا برعکس آن است.
حالا آخرین کارزار تبلیغاتی مایکروسافت، این روزها از نظر ابتکار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مایکروسافت فردی به نام مکنزی بوک را پیدا کرده که با در نظر گرفتن مخفف نام کوچکش میتوان او را مک بوک نامید. این فرد در آخرین آگهی مایکروسافت میگوید که لپتاپ Surface2 از MacBook بهتر است.
کافی است تصور کنید که مایکروسافت چقدر به دنبال فردی با نام مناسب این آگهی گشته تا نهایتا بگوید: “مک بوک میگوید که لپتاپ سرفیس بخرید!”، بدون آن که با ارتشی از وکلای شرکت اپل مواجه شود.