سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش هفتم, پایانی

 ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی خوانندگان محترم, آخرین بخش از خلاصه ترجمه «سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-. مسیحی» به قلم مایکل تساریون تقدیم همراهان ما می شود. با اتمام این مطلب, نقدی به قلم یکی از همراهان محترم بر این نظریه تساریون در اختیار شما قرار خواهد گرفت, و پس از آن, ادامه سلسله مطالب نیمه تمام با عنوان دروئیدها, آمون پرستان و آتون پرستان .

سمبلهای دروئیدی در ماسونری

ارتباط بین دروئیدها و بنی اسرائیل

«دروئیدها پیراهن سفید میپوشیدند و شاعران و نقالان دروئید لباس آبی. دروئید اعظم پیش سینه ای طلایی مزین به دوازده جواهر میپوشید, مشابه پیش سینه ای که کشیش اعظم بنی اسرائیل به تن میکرد. نمونه این پیش سینه همراه با یک اسکلت در یکی از مقابر استون هنج کشف شده است.» فردریک هابرمن, رد پای اجداد ما

سمبل ها, نشان ها و اصطلاحاتی که مورد استفاده مردم مشرق زمین بوده از دروئیدها وام گرفته شده است, از آئین های ستایش اجرام آسمانی گرفته شده که ایرلندی ها به حد کمال مطالعه کرده بودند و سپس به دست دروئیدها به سراسر جهان منتقل شد. این مسافرین اولیه باعث حیرت قبایل مورد بازدیدشان می شدند. مردم باستان دروئیدها را می شناختند و محترم می داشتند, و در جستجوی حقیقت به آموزشگاه های آنها مراجعه میکردند.

سمبل های چند خدایی و ارجاع به آئین های خدای مونث ریشه یهودی ندارند و خاخام های یهودی نمی توانستند دلیل حضور خدای مونث را در متون دینی شان توضیح دهند. نمونه توصیف خدای مونث در این متون:

«او از یاقوت با ارزش تر است: و هیچ یک از خواستنی ها قابل مقایسه با او نیست. طول روز در دست راست او است؛ و در دست چپش ثروت و افتخار. روش او مطلوب بودن است, و راه او صلح. برای آنان که به او تکیه میکنند درخت حیات است, و هر کس با او می ماند شادی از آن او است.»

 

آئین دروئید ها و یهودیت و مسیحیت

«دروئید اعظم شالی روی شانه اش می انداخت که روحانیون کاتولیک و انگلیسی امروز روی شانه خود می اندازند, که همان شالی است که تا مدت کوتاهی پیش از این دانشجویان دانشگاه های ما موظف بودند هنگام امتحان هایشان روی شانه خود بیندازند.» دبلیو. وینوود رید, شال ایسیس: یا اسرار دروئیدها

«پاپ رم دقیقاً شبیه به کاهن بزرگ و سکولار روم باستان است, و عنوان آنها به لاتین نیز یکی است: پونتیفکس ماکسیموس. سیستم اداری او هم احتمالاً تقلیدی است از سیستم دفتر دروئید اعضم, که چنان که توصیف کرده ام, بر امور دنیوی و کلیسایی سلطه داشت, و سنایی متشکل از دروئیدهای بلندمرتبه گرد او را گرفته بودند. درست همان طور که کاهنان گرد پونتیفکس ماکسیموس را, و کاردینال ها دور پاپ را.» همان منبع

حقایق مربوط به ریشه های غربی عناصر اصلی تمدن به شکلی سرّی و پوشیده در انجیل و سایر متون یهودی-مسیحی ذکر شده است. در واقع عناصر دروئیدی در متون و سنت های دچار فساد شده ادیان خورشید پرستانه که آیین های اجداد باستانی نژاد قدیمی تر را غارت کرده و سپس از آن تقلید کرده بودند دیده می شود. چند مثال بسیار واضح آن از این قرار است:

نوح و کشتی ش

خشم خدا نسبت به نوع بشر

موسی و بوته سوزان

نام یهوه

دوازده قبیله بنی اسرائیل

مار برنجین* در بیابان

درخت حیات و نیکی و بدی

ارجاعات به کوه زیتون و درخت انجیر

باغ جتسیمانی

یهودا و حلق آویز شدنش از درخت

موسی و برافراشتن دایره ای از دوازده سنگ در جلجال و سینا

داوود و گولیات

داستان تولد مسیح و سه مرد خردمند حاضر در صحنه تولد

حقیقت این است که کسانی که به اصطلاح بنی اسرائیل کتاب عهد قدیم خوانده شده اند در واقع فراعنه ثروتمند مصری بودند. تحقیقاتی که در یک و نیمه دهه اخیر درباره اجداد «یهودیان» انجام شده این نکته را به اثبات رسانده است. به لطف نوشته های کسانی مانند احمد عثمان, مصطفی گادالا, و رالف الیس, نظریه های نابغگان قدیمی تر مانند زیگموند فروید, کارل ابراهامس, امانوئل ولاکاوسکی, کامینس بومونت, کانر مکداری و غیره تایید شده است. ما اکنون نام واقعی کسانی که بنی اسرائیل یا یهودی خوانده میشوند, یا به اصطلاح «دوازده قبیله» را میدانیم. میدانیم که زمانی بود که این افراد همان فراعنه هیکسوس بودند که مصر شناسان دهه ها است بر سرش مشاجره دارند.

*»و خداوند به موسی گفت، مار آتشینی بساز و آن را بر نیزه ای بردار، و هر گزیده شده ای که بر آن نظر کند خواهد زیست. پس موسی مار برنجینی ساخته بر سر نیزه ای بلند کرد و چنین شد که اگر مار کسی را گزیده بود به مجرد نگاه کردن بر آن مار برنجین زنده می شد»

 


پیشنهاد می گردد سایر بخش های این مقاله را نیز مطالعه فرمایید

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش اول

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش دوم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش سوم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش چهارم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش پنجم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش ششم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش هفتم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *