سینه بند مصنوعی نسل جدید سوتین ها ‘bionic bra’

با سینه بند مصنوعی نسل جدید سوتین ها آشنا شوید. سینه بند تک سایز و راحت برای همه ی اندازه ها

راز ویکتوریا، به زودی، زنان از حمایت پستان های خود با تکنولوژی بالا و لذت بردن با استفاده از ‘bionic bra’ سینه بند مصنوعی برخوردار خواهند بود.

سینه بند مصنوعی

محققان در استرالیا نمونه ی سینه بند ورزشی ساخته اند که به گفته ی آنان این سوتین ها به طور خودکار زمانی که جنبش پستان ها زیاد می شود سوتین خود را با پستان وفق می دهد، که می تواند درد و دیگر مشکلات سلامتی پستان ها را کاهش دهد.

از جولی استیل پرسیدند: متاسفانه،سوتین ورزشی ناراحت کننده تر از سوتین های معمولی است، استاد دانشگاه ولونگونگ جولی استیل مدیر تحقیقات پستان استرالیا گفت: بله سوتین مصنوعی را برای زمان کوتاه پیشنهاد می کنیم که زنان در حال فعالیت هستند، موقعی که فشار زیادی به پستانها وارد می شود مانند ورزش کردن.

سوتین مصنوعی

استیل گفت: تحقیقات BRA نشان داده است که ۸۵ درصد زنان از پستان بند هایی که متناسب نیست و یا به درستی تولید نشده اند استفاده می نمایند. او گفت عدم استفاده از سینه بند مناسب در بلند مدت می تواند درد گردن، درد پشت و همچنین بی حسی در انگشتان دست را برای زنان به همراه داشته باشد.

در انتشار این اخبار، استیل و همکاران او اشاره به سینه بند مصنوعی خود گفتند “این اولین سینه بند مصنوعی در جهان است”. ‘مصنوعی’ هر چند که اسم بی مسمی است.اما سوتین معمولی به طور کل به بخش های بدن که توسط اجزای الکترومکانیکی ساخته شده اشاره دارد، اما این نمونه اولیه سینه بند ‘هوشمند‘ می باشد و از نخ های استفاده شده که شامل حسگرهای است که خودکار تشخیص حرکت پستان را می سنجد، ساخته شده است.

ایده ما این است سینه بندی تولید کنیم،  وقتی که زنی در حال پوشیدن لباس است،در حال راه رفتن، و یا در حال ورزش و حتی در حال استراحت و نشستن هست مناسب و راحت تر باشد.

استیل و استاد همکار گوردون والاس دانشگاه ولونگونگ  ۱۵ سال پیش شروع به کار بر روی سینه بند مصنوعی کرده بودند،

سینه بند مصنوعی

در حال حاضر،یک نمونه اولیه از سینه بند مصنوعی خام ساخته شده است،و اساسا یک سینه بند ورزشی توسعه یافته است با نواری از پارچه های هوشمند اختصاصی که در سراسر پشت بسته می شود. چالش بعدی پژوهشگران ما یکپارچه سازی فن آوری پستان بند خواهد بود که یک سینه بند کاربردی و راحت تر را وارد بازار کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *