شیئی ناشناخته پرنده باستانی بر فراز جنگل های بارانی آمازون در حالی که پرتوی «گوی های نورانی» از بین درختان مشاهده می شود

4221396001_4855381499001۲۰۱۶-۰۴-۲۸

{ آیا این شیئی ناشناخته می تواند یک شیئی پرنده ناشناخته باستانی برفراز جنگل های بارانی آمازون باشد؟
یک شیئی غریب پنهان در اعماق جنگل های بارانی آمازون، مشاهده شده است که برخی بینندگان معتقدند مدرکی از یک فضاپیمای بیگانه است. این شیئی ناشناخته عجیب در بین درختان پنهان شده اما در تصاویر ماهواره ای قابل مشاهده است و بسیاری باور دارند که واقعا در شکل کاملا بزرگ است. تایلر(Tyler)از گروه پژوهشگران یوفو در امریکا توضیح می دهد که یک خط «به شکل سیگار» از چراغ ها یا «گوی های نورانی» توسط بینندگانی که از طریق گوگل مپ مشغول جستجو بوده اند مشاهده شده است. این شیئی شگفت انگیز که ادعا می شود در ایالت روندونیا( Rondonia) در بخش شمال غربی برزیل قرار دارد بنظر می رسد که با پیرامونش هماهنگ نیست.
ufo-sitting-above-amazon-rainforest-on-google-earth

{این شیئی عجیب دربین درختان قابل مشاهده است.}
تایلر می گوید:«هیچ جیزی در اطراف این منطقه نیست فقط درختانی در مایل ها و مایل ها و شما می توانید ببینید که این اشیا در مقایسه با درختان پیرامونشان چقدر عظیم هستند.»
ufo-sitting-above-amazon-rainforest-on-google-earth1

این شیئی ناشناخته پرنده بصورت یک شیئی به شکل سیگار با «گوی های نورانی» توصیف می شود. تایلر می گوید که در جنگل بارانی آمازون اغلب یوفو مشاهده می شود شامل کشف «حلقه های خاکی» که مطابق با یک پژوهش جدید بنظر می رسد پیش از خودِ جنگل های بارانی وجود داشته اند.

منبع: https://ieknafar.wordpress.com/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *