رویت اشیا ناشناس پرنده، حادثه ۱۹ آپریل ۱۹۷۸ در ویسکانسین

شاید بتوان گفت یکی از عجیب ترین موارد پارانورمال و رویت اشیا ناشناس پرنده، حادثه ۱۹ آپریل ۱۹۷۸ در ویسکانسین، آمریکا می باشد. به اعتقاد بسیاری از یوفولوژیست ها این حادثه و شواهد آن دلیل محکمی بر وجود این اشیا بیگانه و به طبع آن موجودات فرازمینی می باشد،زبرا شواهد بقدری قوی است که تردیدی باقی نمی گذارد مگر اینکه کل ماجرا را ساختگی بدانیم که با توجه به شواهد چنین ادعایی پذیرفتنی نیست.

درست در نیمه روز ۱۹ آپریل ۱۹۷۸، افسر پلیس، مارک کولتران مشغول گشت زنی با خودرویش بود که ناگهان صدای صوت مانندی را شنید و احساس کرد چیزی با سرعت فوق العاده ای از روی ماشین عبور کرد بطوریکه ماشین را تکان داد، او در کنار جاده توقف نمود و بیرون آمد تا ببیند چه خبر است که ناگهان در آسمان شی ای مدور را دید که با سرعتی زیاد در حال دور شدن بود و سپس تبدیل به نقطه ریزی شد و. ناپدید شد،

او که از این ماجرا متعجب شده بود مطمئن شد که آن شی هواپیما نمی باشد بنابراین چون احتمال می داد دوباره برگردد بسرعت به داخل ماشین رفته و دوربینش را درآورده و آماده در کنار جاده ایستاد، حدود چند دقیقه گذشت و او که به افق و محل ناپدید شدن شی چشم دوخته بود متوجه شد که همان شی در افق بشکل نقطه ای نمایان شد و سپس در عرض چند ثانیه به بالای سرش رسید، مارک بسرعت با دوربینش چند عکس از آن شی گرفت و آن شی هم بلافاصله ناپدید شد و دیگر هم برنگشت.

مارک نگاتیو عکس ها به یک عکاسی برد و آن ها را چاپ کرد. تصاویری که او از آن شی گرفت توسط متخصصان عکاسی و هوانوردی مورد بررسی قرار گرفته اند و همه به اتفاق اعلام کرده اند که این تصاویر کاملا واقعی هستند و هیچ تردیدی هم وجود ندارد که آن شی، وسیله ای زمینی نیست. زیرا بشر هنوز نتوانسته یک وسیله پروازی با آن خصوصیات بسازد. این عکس ها به عقیده اکثر صاحب نظران یوفولوژی دلیل محکمی بر وجود چنین اشیایی است. اما آیا این اشیا فرازمینی هستند؟ آیا دارای سرنشین هستند یا از راه دور کنترل می شوند؟ سوالاتی هستند که هیچکس چیزی از آن نمی داند….

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *