عدد فی (Φ یا Phi ) و راز عجیب آن و ماجرای اسرار آمیز فرکانس فی!

عدد فی

عدد فی

عدد فی (Φ یا Phi ) چیست؟

مقدار عدد فی ۳۴/۲۱ است که تقریبا معادل ۱٫۶۱۸ می باشد. این مقدار در حقیقت همان نسبت طلایی است.

 

این عدد در ریاضیات عدد بسیار خاصی است و کاربرد های زیادی دارد اما در اینجا نمی خواهیم وارد علم زیاد شویم. در عوض می خواهیم یه سری خصوصیت و کاربرد های عجیب این عدد را در طبیعت به شما نشان دهیم.

این عدد در واقع یک نسبت است مثلا نسبت به طول به عرض یا دو تا فاصله ! برای مثال افرادی که این نسبت در اعضای چهره آن ها رعایت شده، زیباترین چهره ها را دارند!

این نسبت در علم گرافیک هم به شدت کاربرد دارد. این را در طبیعت توسط خدای زیبا آفرین به شدت استفاده شده است! برای مثال اگه قوسی را که نسبت شعاع عدد فی است؛ رسم کنیم و امتداد دهیم؛ مارپیچی به نام مارپیچ فی تشکیل می شود. که در طبیعت مانند گرداب ها، گردباد ها، حتی در یک حلزون یا در مرگز گل آفتابگردان می توان آن را دید.

عدد فی در طبیعات

نسبت طلایی به شدت در طبیعت دیده می شود.

(Φ یا Phi ) فرکانس فی

بسیاری از عجایب معماری جهان که از جمله آنها می توان به اهرام مصر و همچنین خانه کعبه اشاره نمود، بر مبنای این عدد اسرارآمیز طراحی شده اند.

در این طراحی ها بنا با میدان‌های ارتعاشات برتر انرژیکی رزونانس ایجاد نموده و این انرژی‌ها در آن‌ها ماندگار شده و روی همه اشخاصی که در آن محدوده هستند تاثیرات شگرفی خواهد گذاشت. تقارن هندسی اینگونه بناها بسیار دقیق بوده و در درون آن‌ها شخص احساس بی نظیری از هم ارتعاش شدن با جهان هستی خواهید داشت.

 

نقش عدد فی در بدن انسان

رزونانس عدد فی در دی ان ای انسان مشاهده گردیده است. به علاوه، اگر شما به سطح مقطع یک مولکول بنگرید یک پنج ضلعی دوگانه که بر مبنای همین عدد طلایی شکل گرفته خواهید دید
مغز انسان و عملکرد آن نیز با عدد فی ارتباط مستقیمی دارد. سیستم عصبی انسان نیز شامل پالسهایی می باشد که هارمونیکهای عدد فی هستند و هنگام مخابره اطلاعات منتشر و ارسال می گردند.

با مشاهده این موارد واضح است که بدن و ذهن ما با فرکانسهای فی هماهنگ می باشد. البته در مورد کالبدهای اختری، احساسی، ذهنی و الهی نیز چنین چیزی صادق است که به دلیل پیچیدگی بسیار بحث فقط به ذکر کلیات بسنده می گردد.

مزایای فرکانس فی

همانگونه که ذکر شد، در طراحی اهرام مصر و بسیاری از بناهای بزرگ و اسرار آمیز از این عدد فی بهره برداری شده است. حتی در طبیعت نیز موارد بسیاری را می توان یافت که این عدد نقش بزرگی دارد.

برگهای یک گیاه در حالتی مارپیچی با نسبت فی رشد می کنند. بگونه ای که هر برگ بتواند از خورشید و هوا انرزی حیاتی خود را تامین کند(فکرش را بکنید اگر انسان بتواند اینکار را کند!). آفتابگردان ۲۱ دانه در یک جهت و ۳۶ دانه در جهت دیگر دارد که ترتیب با این نسبت قرار گرفته اند.

جهان هستی نیز یک ماربیج وسیع است که به وضوح رزونانسها و هارمونیکهای عدد فی در هر بعد از آن مشاهده می گردد که همین مستوجب ایجاد گونه های حیات در آن می گردد.

مطالعات نشان داده است که وقتی فرکانس عدد فی در شیئی یا محیط اطراف ما ایجاد گردد، پاسخ احساسی مثبتی تجربه می گردد.

در واقع حواس ما بسیار شدیدتر و حساستر خواهد گردید که سبب درک بهتر ما می گردد. با استفاده از امواج مغزی برای ایجاد این فرکانس در مغز، ما می توانیم طی زمانی کوتاه به مزایای فوق دست بیابیم. در این فاز مغز بسیار حساس و تحریک شده است (البته به گونه ای مثبت و کاملا بی ضرر) و می تواند روال شفادهی بدن را آغاز نماید.

برخی از مزایای این حالت به شرح زیر می باشد:

کل بدن شما شروع به پر انرژی شدن و دوباره جوان شدن می نماید.

آگاهیهای سطح پایینی افزایش پیدا نموده و به سوی طبیعت واقعی شما خواهد رفت.

شما بدون زحمت بسیار به حالت سامادهی خواهید رسید.

در فرکانس عدد فی هشیاری کامل و یگانگی با هویت کیهانی هستی امکانپذیر می گردد.

منبع:افکار سبز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *