عمر ویروس کرونا روی کاغذ و مقوا

عمر ویروس کرونا روی کاغذ و مقوا

مهم ترین راه انتقال ویروس کرونا از فردی به فرد دیگر است. اگر فرد مبتلا سرفه یا عطسه کند، ویروس به هوا یا سطوح مختلف منتقل می‌شود. در اینصورت ممکن است فرد دیگری از طریق استنشاق هوا مبتلا شود. یا بعد از لمس سطوح مختلف، از طریق چشم یا دهان به فرد جدیدی منتقل شود.

طول عمر ویروس روی سطوح مختلف متفاوت است. ویروس میتواند بین چند ساعت تا چند روز روی سطح بماند که این زمان با توجه به جنس سطح مورد نظر متفاوت است. ناگفته نماند به دلیل جدید بودن این ویروس و تغییرات زیاد آن، تحقیقات همچنان ادامه دارد و احتمالا محققان نتایج جدیدی بدست آورند.

هشدار
بدون دیدن این فیلم دست به خرید یا تولید ماسک نزنید:

عمر ویروس کرونا روی سطوح مختلف:

فلز             ۵ روز

چوب          ۴ روز

پلاستیک     ۳ تا ۷ روز

شیشه         ۴ تا ۵ روز

مقوا           ۲۴ ساعت

کاغذ          ۳ تا ۲۴ ساعت

 

ویروس کرونا روی سطوح کاغذی و مقوایی طول عمر بسیار کمی دارد. شما می توانید وسیله کاغذی خود را به مدت یک روز در جایی قرار دهید و بعد از یک روز با خیال راحت تر از آن استفاده کنید. یکی از محققان مرکز کنترل بیماری های آمریکا در تایید این موضوع عنوان میکند: ما نگران انتقال ویروس از طریق کاغذ و مقوا نیستیم. اگر خیلی نگرانید، بسته های کاغذی خود را به مدت یک روز در گوشه ای قرار دهید و استفده نکنید.

یکی از دلایل استفاده از جعبه های مقوایی در تولید ماسک همین موضوع است. قرار دادن ماسک های بهداشتی در کیسه های پلاستیکی باعث می شود آلودگی به راحتی به داخل کیسه وارد شود و از طرفی عمر ویروس بر روی پلاستیک خیلی بیشتر از کاغذ و مقوا است. به همین دلیل تولیدکنندگان ماسک برای رعایت هرچه بیشتر اصول بهداشتی ماسک ها را در جعبه های مخصوص مقوایی قرار می دهند.

کارتن ماسک های ایرانیان پک از مقوای دارویی و بهداشتی به نام ایندربرد تولید می شوند. این مقوا بهداشتی بوده و مورد تایید سازمان های بهداشتی کشور قرار گرفته است. پیش از این از این مقوا برای تولید جعبه های دارویی مانند جعبه شربت و قرص و… استفاده می شد.

مجموعه ایرانیان پک، به عنوان یکی از فعال ترین ها در تولید کارتن ماسک در کشور، دغدغه بسیاری از تولیدکنندگان ماسک را حل کرده است. ماسک های تولیدی در مجموعه چاپ و بسته بندی ایرانیان در اندازه های  ۵۰ عددی و ۱۰ عددی تولید می شود. تولید جعبه اختصاصی باعث شده است بسیاری از تولیدکنندگان تمایل زیادی به جعبه های اختصاصی داشته باشند و استفاده از جعبه های عمومی به حداقل رسیده است. قرار دادن اطلاعات تماس، آدرس و برند شما بر روی کارتن ماسک باعث افزایش فروش تا چند برابر می شود. این درحالی است که مجموعه ایرانیان پک بصورت رایگان برای شما جعبه های ماسک را طراحی می کند و اگر برای اولین بار به دنبال سفارش کارتن ماسک هستید این یک مزیت ویژه برای شماست تا نگران طراحی خاص جعبه خود نباشید.

 

برای مشاوره بیشتر و ثبت سفارش جعبه های ماسک با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۱۷۷۹۱۲

۰۹۱۲۴۱۱۶۹۲۲

۰۹۱۲۰۲۶۱۵۶۲

همچنین بخوانید:

آمار مرگ و میر کرونا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *