فرازمینی های نابودگر – ایا دایناسورها را فرازمینی ها نابود کردن؟


ایا موجودات فرازمینی نقش نابودی دایناسورها را کشیدن ؟

ایا انسان ها دایناسورها را اهلی کرده بودند؟

ما انواع “تریسِراتوپها ” “براشیوساروسها” و “تی رکس ها” و موجوداتی از این دست را داریم بنابراین “ایکاها” یا اونها رو دیده بودند و یا اینکه خیلی زیاد درباره اشون می دونستند.

چون اونها رو خیلی دقیق نقش کرده اند با وجود آنکه بسیاری از نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که این سنگها متعلق به قرن پنجم پیش از میلاد تا قرن سیزدهم پس از میلاد هستند اما در جامعه دانشمندان، هستند کسانی که درباره منشاء آنها مشکوکند.

اما این موضوع جالب توجه است که در حکاکی تعداد زیادی از این سنگها ، نیاز به آن بوده است که هنرمندی ، هزار عدد از آنها را در هر سال و در طول ۴۵ سال حکاکی کرده باشد.

اما حتی اگر ثابت شود که سنگهای “ایکا” واقعی هستند ، سوالات بیشتری همچنان باقیست.

چه بلایی به سر دایناسورها آمده است؟

نقاشی

دایناسور

ایا این موجودات با انسان ها هم زیستی داشته اند؟

آیا به سادگی طعمه انقراض نسل شده اند؟ در اینصورت به دست چه کسی؟ و چرا؟ تصور کنید که زمانی تعداد معدودی از انسانها در این سیاره زندگی می کرده اند و شاید دایناسورها هم در همان زمان وجود داشته اند این موجودات می تونستند به راحتی اجدادِ ما رو بکشند.

اگر اجدادِ ما در محیطی بوده باشند که دایناسورها ساکن آنجا بوده اند این می تونسته بهترین روش زنده ماندن اونها بوده باشه .

آیا ممکن است که ثابت شود دایناسورها بیش از حد برای نوع بشر بزرگ یا خطرناک و یا مرگ آور بوده باشند که زنده بودنشان ممکن نبوده است؟

یا اینکه نابودی آنها بخشی از برنامه ای بوده که نه به دست انسانها بلکه به دست موجوداتی غیر زمینی انجام شده است؟

ایا شهاب سنگی به سمت زمین امده است و ان ها را ناپدید کرده است همانطورکه نظریه پردازان فضانوردان باستانی به آن معتقدند؟

آنها معتقدند که شواهد بیشتری را می توان در مطالعه شهاب سنگهای زمین یافت پایتخت ایالات متحده، سال ۱۹۹۲ گنگره، هزینه ای را برای برنامه نگهبانی فضا تعیین کرد یک شبکه جهانی طراحی تلسکوپ به منظور اسکن کردن آسمان برای تهدید شهاب سنگهایِ زمین .

تا سال ۲۰۱۱،”ناسا” نزدیک به ۱۰,۰۰۰ شئ نزدیک به زمین را شناسایی کرد که به صورت بالقوه می توانستند به سیاره ما برخورد کنند .

در میان تمامی خطرات طبیعی که ما از اونها با خبریم اعم از زمین لرزه، آتشفشان، طوفان،گرباد احتمال خطر، و احتمال اینکه ما با یک دنباله دار یا سنگ آسمانی برخورد کنیم ، تنها موردیست که می تونیم متوقفش کنیم.

شما هیچوقت نمی تونید یک زمین لرزه یا آتشفان رو متوقف کنید ولی وقتی ما ده سال یا بیست سال هشدار درباره برخورد یک شئ که ممکن هست به زمین برخورد کنه دریافت می کنیم .

این تکنولوژی را داریم که حداقل یک فضاپیما ارسال کنیم و بهش شلیک کنیم و فقط کمی مدارش رو تغییر بدیم تا به ما برخورد نکنه اگر ما می تونیم برخورد سنگهای آسمانی رو کنترل کنیم و اونها رو از زمین دور کنیم ، بنابراین قطعاً ممکن هست که فرازمینی های پیشرفته تر هم بتونند تکنولوژی داشته باشند که یک شهاب سنگ را به طرف زمین هدایت کرده باشند .

آیا “ای-تی”های پیشرفته یک سنگ آسمانی را به هدف زده اند؟

بله این احتمال کاملاً وجود داره که “ای-تی”ها واقعاً یک شهاب سنگ را به “یوکاتان پنین سولا” زده باشند سوال این هست آیا این برخورد به اندازه کافی بزرگ بوده تا انقراض را به وجود آورده باشه؟

و این همان موضوعیست که مورد بحثه بعضیها معتقدند که این کافی بوده و بعضی هم معتقدند که نبوده برای دهها سال جامعه دانشمندان بر این باور بود که سنگ آسمانی که ممکن است موجب انقراض نسل دایناسورها شده باشد ، تکه ای از یک سنگ آسمانی غول پیکر موسوم به “باپتیستینا” بوده است

اما در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۱ “نَسا” اعلام کرد که سنگ آسمانی مرگ آور ممکن است منشاء دیگری داشته باشد

ایا برخوردی همانند قبل برای دایناسورها اتفاق افتاده است احتمال تکرار ان است

بعضیها فکر می کنند که می تونند منشاء شیئی را که ۶۵ میلیون سال پیش با ما برخورد کرده حدس بزنند اما بقیه موافق نیستند.

ما واقعاً اطلاعات کافی در این باره نداریم اما اگر این سنگ آسمانی تکه ای از “بابتیستینا” نبوده باشد پس از کجا آمده است؟

آیا ممکن است که طبق اعتقاد نظریه پردازن فضانوردان باستانی این شئ ، یک سنگ آسمانی نبوده، و یک سلاح فرازمینی بوده باشد؟

ممکن است که این انقراض ، به دست “ای-تی“های پیشرفته انجام شده باشه .یعنی از چیزی استفاده کرده اند تا فقط دایناسورها را از بین ببرند در ۱۹۸۰، دکتر “لوییس اَلوِارز” یک لایه نازک جهانی از رسوبی ۶۵ میلیون ساله را یافت که حاوی میزان بالایی از “ایریدیم” بود

عنصری که به صورت طبیعی بر روی زمین یافت نمی شود این مواد احتمالاً از طریق یک شهاب سنگ به اینجا رسیده اند .

می تونند از طریق یک دنباله دار آمده باشند اما قطعاً از جایی در منظومه خورشیدی آمده اند که بسیار دورتر از زمین و ماه بوده اعتقاد بر این است که “ایریدیوم” به وسیله توده هایی مثل دنباله دارها ، شهاب سنگها یا سنگهای آسمانی به زمین می رسد اما این عنصرِ نادر، همچنین می تواند از طریق دیگری نیز وارد اتمسفر شود از طریق یک سلاح هسته ای آیا لایه “ایریدیوم” زمین می تواند یک دلیل فیزیکی مبنی بر آن باشد که سلاحهای پیشرفته هسته ای بوده اند که در زمانی، سیاره ما را نابود کرده اند؟ و آیا ممکن است که این کار به صورت عمدی به منظور نابود کردن دایناسورها انجام شده است؟

اغلب مردم تشخیص نمی دن که بیشتر اسکلتهای “تی-رکس” که در موزه های مختلفی در سراسر دنیا مثل موزه “فیلد” در شیکاگو به نمایش گذاشته شده اند .

این اسکلتهای دایناسور، همان اسکلت “تی-رکس ها ” با رنگهایی با درصد بالای سُرب رنگ شده اند و دلیل اینکه باید اونها رو با رنگ سُربی آغشته کرد این هست که وقتی اسکلت این “تی-رکس”ها را پیدا کردند متوجه شدند که اونها آغشته به درصد بسیار بالایی از رادیواکتیو هستند .

اگر دایناسورها حقیقتاً طعمه یک حمله اتمی شده باشند . آیا ممکن است که شواهد ملموس تری از آن نیز یافت شود؟ نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که این شواهد در حقیقت در صفحات کتاب باستانی هندو وجود دارند.

میتونیم نگاهی به کتب باستانی هندی مثل “ماهاباراتا” بیندازیم و ببینیم که درباره سوسمارهایی در اندازه های گوناگون حرف می زنه .

بعضیهاشون حتی به اندازه یک ساختمان بوده اند و همگی هم منقرض شده اند و دلیل آن هم غضب خدایان بوده حالا می شه به این نگاه کرد و گفت که این فقط اسطوره است .

یا اینکه میشه گفت که این یک نابودی در سطح انقراض بوده که به دست غریبه های باستانی انجام شده؟

اگر نگاهی به اسناد باقیمانده در سنسکریت باستانی هند بیندازیم توصیفات سلاحهایی را مشاهده می کنیم که تدّاعی سلاحهای پیشرفته اتمیست.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. حسین زارع عبداللهی گفت:

    سلام
    راستش خیلی ساله از اولی که در مورد دایناسورها شنیدم برام عجیب بود که یه سنگه یهویی از آسمون اومده باشه و اونا رو نابود کنه همش به این فکر میکردم اونایی که در تکامل از ما خیلی خیلی جلوترن باید همچین کاری کرده باشن با وجود دایناسورها موجوداتی مثل انسانها هیچ شانسی برای پیشرفت و تکامل نداشتیم
    اما با نابود شدن اونا فرازمینی‌ها خیلی راحت میتونستن روی زمین فرود بیان و با خیال راحت دنبال منابع زمین بگردن و اونا رو تصاحب کنن البته این فقط نظر منه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *