فرمول سه مرحله ای تحویل گسترده

موفقیت در فروش

در این بخش یک فرایند سه مرحله ای به نام “فرمول تحول گسترده” را به شما معرفی می کنیم:

۱- سه هدف برتر خود را مشخص کنید

بعد از اینکه به همه هدف های خود در تمام زمینه ها فکر کردید, وقت آن رسیده است که سه مورد از مهم ترین آن ها را انتخاب کنید.

این سه مورد, هدف های برتر شما هستند.

ذهن و خلاقیمت شما در آن واحد فقط می تواند بر روی چند موضوع تمرکز کند.

اگر هدف های زیادی در ذهن داشته باشید, کل تمرکزتان را از دست می دهید, اما با انتخاب گزیده ای از آن ها می توانید تمرکزتان را حفظ کنید.

انتخاب اهداف به این معنی نیست که به باقی اهدافتان در آینده رسیدگی نخواهید کرد, فقط به این دلیل است که اکنون از عدم تمرکزتان جلوگیری شود.

۲- برای هر هدف یک تا سه رفتار کلیدی بنویسید, که باید در خود به وجود بیاورید تا به هدف تان برسید.

شما یک تا سه رفتار کلیدی و مهم برای ایجاد تحول گسترده در هر بخش از زندگی خود نیاز دارید.

درباره آن فکر کنید, مثلا برای بهتر کردن روابط خود با همسرتان شاید فقط تغییر مداوم چند رفتار باعق صمیمت بیشتر شود.

در سایر بخش های زندگی, مثل سلامتی, کارتان و … تنها چند تغییر کلیدی می توانید نتایج فوق العاده ای به دنبال داشته باشد.

به خاطر داشته باشید

– تجسم اینکه گویی همه منابع لازم را در اختیار دارید به شما کمک می کند باورهایی را که ممکن است مانعی در راه تان ایجاد کند, شناسایی و برطرف کنید.

– هنگامی که هدفی را به روشنی مشخص کنید که در دیدرستان است, راحت تر می توانید به آن برسید.

– اگر همواره کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید, همواره به چیزی می رسید که همیشه به آن رسیده اید.

برای خواسته های جدید باید کاری متفاوت انجام دهید.

– برای اینکه بتوانید تغییرات مثبتی در خود ایجاد کنید, باید از قالب مشکل فاصله بگیرید و برای رسیدن به آنچه می خواهید, تلاش کنید.

– تغییر دادن خاطرات به این معنی نیست که این خاطرات در عالم واقعیت رخ نداده اند, بلکه نشان می دهد شما اختیار دارید تا انتخاب کنید, این خاطره در زمان حال و آینده چه اثری روی زندگی تان داشته باشد.

آرایشی بهداشتی

– باورهایی که برای موفقیت درمورد آنها صحبت می شود با باورهای دینی متفاوت است, منظور در اینجا باورهایی کلی درباره تجربه شما از زندگی است.

شکستی وجود ندارد

بیایید نقش ترس در شکست و موفقیت را بررسی کنیم.

در واقع شکستی وجود ندارد, تنها در صورتی شکست خواهید خود که به خودتان بگویید: “شکست خوردم.”

زندگی برای هر کدام از ما مفهومی دارد, هر کس هر مسئله ای را از جنبه خاصی می بیند و زندگی خود را به شیوه ای ویژه ارزیابی می کند.

روش ارزیابی هر کس از مسائل زندگی موجب می شود او یا احساس موفقیت کند یا شکست.

هیچ کس غیر از شما نمی تواند تعیین کند لحظه شکست شما کدام است, این خود شما هستید که در لحظه ای خاص به کارتان برچست شکست می زنید.

قوانین موجود در ذهن ماست که شکست یا موفقیت کاری را تعریف می کند.

اگر ده نفر را بصورت تصادفی انتخاب کنید و بپرسید چه چیزی باعث می شود شما احساس موفقیت کنید, مسلما پاسخ های متفاوتی خواهید شنید.

مردم شیوه های گوناگونی برای ارزیابی کارهای خویش دارند.

مهم نیست دیگران درمورد شما چه فکری می کنند, طبق معیار های خودتان است که موفقیت یا شکست خورده حساب می شوید.

پول خود را با سرمایه گذاری بیشتر کنید

معمولا هرچه در سرمایه گذاری بهتر عمل کنید, سریع تر پول شما رشد خواهد کرد و ارزش بیشتری نیز ایجاد می شود.

پول خود را را سرمایه گذاری بیشتر کنید و آن را تبدیل به درآمد پایدار کنید.

آدم های ثروتمند پول و وقت خودشان را صرف یادگیری برای سرمایه و سرمایه گذاری می کنند.

آن ها از این که سرمایه گذاری خوب شوند, احساس غرور کرده و یا حداقل اینکه سرمایه گذاری فقط برای افراد ثروتمند است.

بنابراین افرادی که ولخرج هستند, هیچ وقت درمورد سرمایه گذاری چیزی یاد نمی گیرند و ورشکست باقی می مانند.

چه زمانی باید سرمایه گذاری کرد:

زمانی که شروع به پس انداز کردن قسمت معقولی از درآمدتان کردید, می توانید وارد مرحله سرمایه گذاری شوید.

شکست پله ای برای صعود

چرا یک سری از افراد تا این حد توانسته اند, موفق باشند؟

چنین افراد موفقی هم, اغلب شکست می خورند, اما از هر شکست برای خود پله ای برای صعود و رسیدن به قله موفقیت می سازند.

احساساتی مانند ترس می توانند بهترین دوستان ما باشند, زیرا ما را به سمت موفقیت سوق می دهند.

این احساسات در همه به وجود می آید, افراد موفق از آنها به نفع خود استفاده می کنند.

برای برخی دیگرا اگر چنین احساساتی وجود نداشت, هرگز نمی توانستند رفتار خود را تغییر دهند, نمی توانستند زندگی خود را ارتقا ببخشند و نمی توانستند سخت کار کنند.

تنها با احساس ناراحتی است که فرد می داند باید مسیر زندگی خود را تغییر دهد.

این احساسات بخشی از زندگی هستند و در جای خود می توانند سودمند و مفید باشند, اما اسیر دام آن ها نشوید و در احساسات خود غوطه ور نشوید.

آیا دقت کرده اید مردم, زمانی که به موفقیتی می رسند مهمانی می گیرند و زمانی که شکست می خورند به فکر فرو می روند؟

کسی که بارها به فکر فرو می رود, بزرگ ترین موفقیت ها را به چنگ خواهند آورد.

اگر در راه رسیدن به چیزی, روشی که در پیش گرفته اید موثر نبود, مسلما از آن چیزی خواهید آموخت که شما را در راه رسیدن به مقصد یاری می کند و هر چه بیشتر بیاموزید, مسلما موفق تر خواهید شد.

 

چگونه باورهای خود را تغییر دهیم؟

برای رسیدن به موفقیت لازم است که یک سری از باورهای خود را تغییر دهیم.

برای این کار می توانید سه کلید طلایی که در ادامه به آن ها اشاره می شود را استفاده کنید.

۱- باید به نقطه عطف برسید.

لازم است با تمام وجود حس کنید چیزی باید تغییر کند.

شما باید تغییر کنید, می توانید تغییر کنید و باید الان این کار را انجام دهید.

زمانی که به این نقطه برسید, مغز به راحتی تغییر خواهد کرد.

۲- باید حلقه ارتباطی موجود در ذهن تان را وارونه کنید.

آنچه به ناراحتی ربط داده اید, باید به خوشی و یک درس خوب ربط داده شود.

۳- باید خود را شرطی کنید تا برای همیشه این حلقه ارتباطی جدید پا برجا بماند.

باید یک عادت تازه در خود به وجود آورید, یک عادت نیرو بخش, یک احساس نو.

آنچه به واقع به آن اعتقاد داریم

اعتقادات واقعی افراد را چگونه می توانیم تشخیص دهیم؟

این اعتقادات در گفتار انسان ها نیست, بلکه در کردار آن هاست.

همه ما افرادی را می شناسیم که رویاهایی در سر دارند, اما هرگز تلاش و حرکتی از خود نشان نمی دهند.

آنها کاری انجام نمی دهند, زیرا توقعی جز شکست ندارند.

– وقتی هر هفته, مبلغی را پس انداز می کنید, بر این باور خود مهر تایید می زنید که زندگی بدون قرض هم امکان پذیر است.

– وقتی برای فروش محصولی تماس تلفنی می گیرید, بر این اعتقاد خود مهر تایید می کنید که, فروش هم امکان پذیر است.

– زمانی که به نیازمندی کمک می کنید, بر اعتقاد خود به سرازیر شدن پول, به زندگی تان, تاکید می ورزید.

کردارها, اندیشه های به فعل درآمده هستند.

کردارها, رسیدن به هدف را سرعت می بخشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *