ماجرای بسیار عجیب کارگر درخت بری در جنگل آریزونا

کارگر درخت بری در جنگل آریزونا

در سال ۱۹۷۵ ، تراویس والتون ، کارگر الوار و برش درختان جنگلی ، در جنگل های ملی آریزونا مشغول کار با سایر کارگران بود . پس از برش چند الوار او به همراه شش کارگر ، سوار بر یک تراک شده و در جاده ای جنگلی به طرف مکانی دیگر در حرکت بودند که ناگهان در بالای سرشان بشقاب پرنده ای را دیدند ، آن ها مبهوت و متحیر به آن وسیله عجیب نگاه می کردند که والتون تصمیم می گیرد تا برای مشاهده بهتر از تراک خارج شده و بطرف بشقاب پرنده حرکت کند ، او به نزدیکترین نقطه ای می رسد که می تواند آن وسیله را ببیند ، در این هنگام یک طیف از نور بطرف او تابیده شد و او را بر زمین می کوبد ، شش کارگر دیگر با دیدن چنین صحنه ای کامیون را حرکت داده و از آن مکان فرار می کنند .

اما اتفاق بعد زمانی رخ می‌دهد که والتون بخاطر می آورد در بیمارستانی چشمانش را باز کرده و سه موجود کوتاه قد ، بی مو را می بیند ، آن سه نفر دقایقی بعد آن اتاق را ترک کرده و شخص دیگری با یک هلمت (کلاه کار) آمده و او را به اتاق دیگری می برد ، در آن اتاق سه موجود دیگر بر بالینش حاضر شده و یک پلاستیک را بر چهره اش می کشند بطوری که نمی تواند نفس بکشد . دیگر بعد از آن چیزی بخاطر نمی آورد و خودش را در یک بزرگراه در حال قدم زدن می یابد ، در این هنگام صدایی شنیده به بالا که نگاه می کند ، بشقاب پرنده را دیده که دارد دور می شود.
برای مدت ۵ روز هیچ خبری از او نیست و پلیس هرچه به دنبالش می گردد او را نمی یابد و کار به جایی می کشد که به همکارانش مظنون می شوند که او را به قتل رسانده اند . اما همکارانش قسم می خورند که چنین حادثه‌ای اتفاق افتاده ، اما کسی باور نمی کند تا اینکه خودش برگشته و ماجرا را تعریف و حرف همکارانش را تصدیق می کند .

کارگر درخت بری در جنگل آریزونا

آیا تراویس والتون و شش کارگر دیگر از تست دروغ سنجی و آزمایش نسخه برداری قبول شدند؟

ماجرا زمانی جدی شده و پلیس و رسانه ها تقریبا متقاعد می شوند که از تمام این شش نفر همراه با والتون تست نسخه برداری گرفته می شود ، تست نسخه برداری یعنی آن ها را جدا کرده و می خواهند با نقاشی ماجرا را توضیح دهند که همه آن ها دقیقا یک نوع بشقاب پرنده و حادثه را به تصویر می کشند.
این حادثه ، مورد توجه زیاد رسانه های آن زمان قرار می گیرد و مجله تحقیقات ملی به او و شش کارگر دیگر جایزه ۵۰۰۰ دلاری ، بهترین کیس یوفویی سال را می دهد .
برخی این ماجرا را یک هوکس (ساختگی) تمام عیار دانسته که برای اهداف مالی برنامه ریزی و اجرا شده است و برخی مانند مایکل شرمر معتقدند که افرادی که آزمایش دروغ سنجی را از این ها گرفتند آدم های مورد اعتمادی نبوده اند و نسخه برداری ها ضعیف بوده و دلیل صحت موضوع نیست.

 اما ماجرا زمانی جالب تر می شود که والتون در تحت هیپنوتیزم قرار گرفته و خیلی چیزهای دیگر را بیاد می آورد ، اینکه آن موجودات ، بسیار موجوداتی مهربان و بی آزار بوده اند و هیچ آزاری به او نرسانده اند و فقط به او گفته اند که یک آزمایش کوچک بر روی او می خواهند انجام دهند و نیت بدی ندارند . در هرحال این حادثه یکی از حوادث عجیب ابداکشن یا گروگان گیری توسط فرازمینی ها عنوان شده که البته علم آن را قویا رد کرده و هیچ شاهد معتبری را بر واقعی بودن آن نیافته است.

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. Hgf گفت:

    تراک. هلمت. ابداکشن. بچه لس آنجلسی آبجی؟؟!

  2. ب گفت:

    این سایت
    http://www.nicap.org/
    سایت سازمان تحقیقات بشقاب پرنده ها هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *