معرفی کبرا سخنگوی فدراسیون کهکشانی

پلیدین

پلیدین

 

کبرا یک مرد از نژاد پلیدینی هست که از خوشه ستاره ای پروین به سیاره زمین تناسخ کرده. کبرا کانتکت و رابط جنبش مقاومت و همچنین سخنگوی فدراسیون کهکشانی نور [فدراسیون کهکشانی راه شیری] است که در جهت کمک به صعود و آزاد سازی سیاره زمین و آماده شدن برای رخداد به جمعیت سطح زمین اطلاع رسانی و کمک میکند.

 

اسم کبرا (Cobra) نام رمزی از دو کلمه گرفته شده است.

واژه : Compression Breakthrough

یا پیشرفت فشردگی به یک سطح از تحولات زمین و پیشروی نور به سمت زمین گفته می شود که سبب دریافت انرژی های فرکانس بالاتر از طریق خورشید مرکزی کیهان به زمین می شود

و عنوان عملیات ویژه ای از طرف نیروهای نور برای اطلاع رسانی در این رابطه و آزاد سازی سیاره از نیروهای منفی زمین است. دریافت اطلاعات وی از طریق چنل کردن نیست، بلکه اطلاعات از طریق تماس مستقیم فیزیکی دریافت می شود.

( توضیح : فشرده Breakthrough : زمانی است که نیروهای فرازمینی و نیروهای درون زمینی مثل تمدن آگارتا بتوانند در روی سطح زمین با موفقیت همدیگر را ملاقت کنند. )

 

?کبرا در مارس ۲۰۱۲ یک وب سایت اطلاع رسانی به نام

? http://2012portal.blogspot.com

ایجاد کرد. از ژوئن سال ۲۰۱۶، بیش از ۲۸ میلیون بازدید از وب سایت وجود داشته است، به علاوه شنوندگان زیادی ازمصاحبه های رادیویی کبرا در بسیاری از وب سایت ها در سراسر وب موجود است.

بسیاری از این موارد در این وب سایت http://prepareforchange.net/ در زیر این دکمه منو موجود است. برای خلاصه ها و پیوند به بسیاری از این اطلاعات، به صفحه منابع Cobra RM مراجعه کنید.

هویت کبرا در این زمان باید به دلیل تهدید، حمله فیزیکی و بازجویی و اینکه افراد و دوستان کبرا به شدت شکنجه شده اند محافظت شود.

پست های وبلاگ کبرا پورتال ۲۰۱۲ نتیجه «مستقیم اطلاعات است (غیر چنلینگ) یعنی بصورت فیزیکی از پلیدین ها، اطلاعات مستقیم از جنبش مقاومت. اما اطلاعات کبرا از ان دست اطلاعات چنل شده نیست و ایشان اطلاعات را مستقیم از منابع نیروهای مثبت یا حرکت مقاومت یا برخی جناح‌های نیروهای نور دریافت میکند و اصلا نویسنده نیستند بلکه کانتکت و نقطه تماس نیروهای نور و حرکت مقاومت هستند که از طریق ایشان مهمترین و ضرورتی ترین اطلاعات را به جمعیت بیدار سطح زمین منتقل میکنند

 

بطور کلی اطلاعاتی که از این شخص بدست آمده از طریق مصاحبه هایی که انجام داده میباشد که یکی از آنها مصاحبه با (in light radio) بوده و دیگری مصاحبه با(alexander meadors) در سال۲۰۱۲ میباشد.

کبرا و خانواده اش بدلیل انجام مامورت او بسیار مورد حمله قرار گرفتند و مجبور شدند که پنهان بشوند اما اکنون حفاظت بسیار خوبی از او و خانواده اش انجام میشود و او بصورت انسان معمولی زندگی میکند و تصمصم او برای آزادی زمین نیز بسیار قدیمی میباشد.

کبرا همسری دارد به نام آیسیس آستارا ( isis astara ) او در سال ۲۰۱۸ به قتل رسید.

منابع معینی ادعا می‌کنند که آیسیس آستارا توسط خانواده ارسینی به قتل رسیده است.

توضیح در مورد خانواده ارسینی (اورسوس) : یکی از کهن ترین محتشم ترین و تا قرنها نیرومند ترین خانواده های اشراف رم بودند.

– خانواده اُرسینی رابطه بسیار محکمی با نژاد فرازمینی رپتیلین دارند و لینک ارتباطی اصلی بین آرکان‌های فیزیکی و آرکان‌های غیرفیزیکی هستند.- آنها کسانی هستند که پیمان میان نژاد رپتیلین و کلیسای کاتولیک رم را خلق کردند. در مه ۲۰۱۰ خانواده ارسینی در نتیجه یک عملیات بزرگ نیروهای نور با نام رمزی «ماموریت سپر آبی» قدرت زیادی را از دست دادند. در سال ۲۰۱۰ خانواده ارسینی شکست بزرگی خورد و منابع معینی ادعا می‌کنند که آنها آیسیس آستارا را به عنوان انتقام شکستشان به قتل رسانده‌اند.

گروه کیمرا کنترل‌کننده واقعی دیوار قرنطینه است، درحالیکه اشرافیت سیاه/دودمان‌های آرکان کنترل‌کنندگان واقعی سطح سیاره هستند. بیشتر دودمان‌های آنها (ریشه در رم باستان) دارند.

 

فعالیت و اقدامات کبرا

‌ ازجمله اقدامات کبرا می توان موارد زیر را نام برد:

? برگزاری کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی صعود

?آماده سازی جمعیت زمین برای رخداد و شرح رخداد

‌ ?اطلاع رسانی در مورد مدیتیشن های جمعی جهانی که توسط فدراسیون کهکشانی نور تایید و اعلام می شود.

?افشاگری ها درباره برنامه نظم نوین جهانی کابال

?افشاگری در مورد کابال ایلومیناتی و آرکان و گروه کیمرا

? مصاحبه با بنجامین فولفورد و سایر افراد و گروه های فعال در زمینه افشاگری ها

? انتشار اطلاعات مهم در مورد گروه های مثبت و منفی که در سیاره که در حال فعالیت هستند.

? و بسیاری موارد دیگر که همه در وبلاگ کبرا در لینک زیر موجود هستند و می توانید به آن مراجعه کنید. ?http://2012portal.blogspot.com

 

‌ ?در زیر اولین پست وبلاگ کبرا در سال ۲۰۱۲ قرار دارد:

منتشر شده در تاریخ : شنبه۳۱ مارس سال ۲۰۱۳

‌ ما در دوران خارق العاده ای زندگی می کنیم. این تغییر عصر است. سیستم اقتصادی خود را خواهد ساخت، ماتریکس از هم پاشیده می‌شود و جامعه جدید متولد می‌شود.

واقعیت ما در حال تغییر است و این تغییرات بر روی همه تاثیر خواهد گذاشت.

این جهان در حال ورود به ترکیبی کاملا جدید است، یک واقیت جدید، و پایانی برای خط زمانی است.

آیا آماده اید؟

این دوران فقط مقدمه ای برای آمادگی نیست…

این آمادگی نهایی برای این زمان فوق العاده است و شامل اطلاعات و راهنمایی درباره زمانی حوالی سال ۲۰۱۲ است و تغییر تغییری سیاره، که هرگز در این سیاره رخ نداده است.

 

___________________________________________________________

 

دومین پست منتشر شده در وبلاگ کبرا

پرتال ۲۰۱۲

واقعیت ما، در حال دگرگونی است و تغییرات بر همه اثر می‌گذارد. سیاره زمین، در حال سفر در یک مسیر میان‌بعدی است، که پرتال ۲۰۱۲ نامیده می‌شود. این پرتال در فعال‌سازی ۱۱-۱۱-۱۱ در یازدهم نوامبر ۲۰۱۱ صورت گرفت. نقطه‌عطف آن در هنگام گذر ونوس در ششم ژوئن ۲۰۱۲ و در تاریخ مایا، در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ خواهد بود.

تا حالا، سیاره ما، در بعد شامل اصول دوگانگی وجود داشته است. در واقعیتی جدا ار منبع. در یک حفره تاریک. این حفره تاریک، به‌عنوان واقعیت برای موجودات انسانی در مدت‌زمان نهایی چرخه پیش‌رو تعریف شده است. برای آخرین ۲۶۰۰۰ سال. با باز شدن پرتال ۲۰۱۲، سیاره ما بالاخره از حفره تاریک در خواهد آمد و به جامعه روشنیده کهکشانی خواهد پیوست.

هنگامی که پرتال ۲۰۱۲ در ۱۱-۱۱-۱۱ باز شود، ما به کرانه درونی افق رویداد، دست خواهیم یافت.

این به این معنی است که با نخستین سوسوی نور حقیقت جمعیت بیدار انسانی، به آن دست می‌یابند. بسیاری این احساس نورانی که از این تاریخ می‌آید را احساس کرده‌اند. ما در افق رویداد برای حفره ۲۰۱۲ سفر می‌کنیم. این به این معنی است که نور حقیقت بیشتر و بیشتر ظاهر خواهد شد. تا جایی که ما به مرز دورتری از افق رویداد در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ دست یابیم.

با این هدف ما کاملاً از حفره تاریک بیرون خواهیم آمد و اولین نور کاملاً شفاف در دسترس انسان خواهد بود. هنگامی پرتال ۲۰۱۲ باز است، فعال‌سازی بدن نوری رخ خواهد داد. این به معنی فعال‌سازی شبکه‌سیاره‌ای نور است، چیزی که در ۲۰۱۲ رشد و گسترش می‌یابد. تا هنگامی که در آخر ۲۰۱۲، به حفره برسد.

در نیمه‌اول پرتال ۲۰۱۲، تا هنگامی که گذر ونوس رخ دهد ما یک احساس کامل از انرژی‌های الهه، خواهیم داشت. که هماهنگی و آرامش بیشتری برای سیاره به ارمغات خواهد آورد. در شروع آوریل ۲۰۱۲، دقیقاً در هنگام چرخ تقویم مایا. ونوس از میان خوشه‌های پروین گذر خواهد کرد. این اولین تماس الهه کیهانی با انرژی الهه شخصی است و اجتماع زنانه انسان‌ها بالاخره به ستاره‌ها دست خواهند یافت. سپس، در ۲۰ می، یک خورشیدگرفتگی حلقوی، در روبروی خوشه‌های پروین رخ خواهند داد. این رخداد، یک پرتو نور و عشق داخلی از خوشه‌های پروین را آماده می‌سازد.

سفر درون ماه و خورشید مستقیماً از خود زمین. این عمیق‌ترین دگرگونی عشق الهی خواهد بود که ما در طول زندگی خود تجربه خواهیم کرد. سپس، در ششم ژوئن، ونوس از میان دیسک خورشیدی دقیقاً در موقعیت گذر ریگل، گذر خواهد کرد، یک ستاره بزرگ در صورت‌فلکی شکارچی.

این گذر، شروع پایان اصل تاریکی در زمین را نشان می‌دهد. در طول چرخه هشت‌ساله الهه و بازگشت او، کامل خواهد شد که با گذر مشابه ونوس در ۲۰۰۴ شروع شد. این گذر ونوس، نقطه‌عطف پرتال ۲۰۱۲ است.

در نیمه‌دوم پرتال ۲۰۱۲، ما یک احساس کامل از انرژی‌های الهی دریافت خواهیم کرد. اکنون، انرژی‌های الهه، راه را فراهم کرده‌اند. هماهنگی و آرام‌شدن شرایط، این زمانی برای عمل درونی است.

حفره‌زمانی تا پایان ۲۰۱۲، تغییرات را در نقشه درونی نشان خواهد داد. دست‌آوردها، در فناوری، ممکن است موجب شروع استفاده از انرژی رایگان شوند. هنگامی که پرتال ۲۰۱۲ بسته شود، شبکه سیاره‌ای نور، کامل خواهد شد.

این، بالاخره، راه را برای رویداد باز خواهد کرد، که زمانی پس از آن رخ خواهد داد. اولین تماس، یک تماس رسمی دیپلماتیک میان نمایندگان انسانی زمین و تمدن‌های فرازمینی مثبت خواهد بود.

خوشه‌های پروینی، نخستین تمدنی خواهند بود که با ما تماس خواهند گرفت. اولین تماس، در ایالات متحده، رخ خواهد داد و توسط رسانه‌ها پوشش داده خواهد شد.

اولین تماس، فرایند پذیرش سیاره‌ای فدراسیون کهکشانی خواهد بود. هنگامی که این روند کامل شود، ما پس از چندسال، در عصر طلایی، خواهیم زیست و آرزوهایمان به حقیقت تبدیل خواهد شد…
دوشنبه، یکشنبه ۱ آوریل ۲۰۱۲

کبرا

 

___________________________________________________________

نهمین مقاله منتشر شده از وبسایت کبرا

طرح آزادسازی سیاره زمین …

مرحله ۱: رویداد (۳-۷ روز)

دستگیری دسته جمعی ایلومیناتی
– جاروی نظامی
-توزیع یک روزه اطلاعات ویروسی و رسانه های جمعی
-۱ روز بازداشت
-تا ۳ روز خاموشی
-فرایند محکومیت ۵ تا ۶ روزه

فاز ۲: بازسازی (۳-۶ ماه)

سیستم مالی جدید با پشتوانه فلزات و کالاهای گرانبها معرفی شد
-فدرال رزرو برچیده شد، خزانه داری ایالات متحده پول با پشتوانه طلا چاپ می کند
-سبد ارز (۶ یا بیشتر) پایه نظام مالی جهان
بخشودگی بدهی در سراسر جهان
– بدهی های بانکی لغو شده (کارت های اعتباری، وام، وام مسکن)
-بانک ها باید مجددا مجوز بگیرند، بدون بهره (ربوی)
-شرکت های چندملیتی تقسیم و ملی شدند

توزیع مجدد ثروت جهان آغاز می شود
-صندوق های رفاهی آزاد شد
– پروژه های بشردوستانه و زیست محیطی تامین شده است

فناوری انرژی رایگان و داروهای پیشرفته منتشر شد

افشای دخالت دولت UFO و فرازمینی ها

دادگاه کیفری بین المللی ایلومیناتی

قوانین قانونی باطل شد، به کامن لا برگردید

دولت های ملی موقت و سپس انتخابات

سازمان ملل به عنوان رئیس دولت موقت تغییر ساختار داد

کنارگذاشتن طرف های متخاصم، نیروهای نظامی به طور دائم از وظیفه فعال خارج شدند و به نیروهای حافظ صلح تغییر ساختار دادند، سلاح های هسته ای خلع سلاح شدند.

فاز ۳: اولین تماس (۱-۳ ماه)

تماس با افراد خصوصی منتخب

آموزش مجدد بشریت، از جمله تاریخ ما گفته نشده است: آتلانتیس و لموریا

پخش تلویزیونی جهانی از طریق تلویزیون و اینترنت

تعداد فزاینده‌ای از فضاپیماها خود را می‌شناسند، و به اوج آن می‌رسد که در آن ده‌ها هزار کشتی به‌عنوان اثبات نهایی وجود تمدن‌های دیگر در آنجا شرکت می‌کنند.

دوره تفکر دو هفته ای

اولین تماس: تماس عمومی در سازمان ملل – جهش الکتریکی به بدن نور زمین – همگام سازی کهکشانی / کیهانی / هم ترازی تاکیونیک

پس از اولین تماس
-تعامل با فدراسیون کهکشانی و استادان صعود کرده
-آغاز انتقال فناوری و برنامه های آموزشی
-آغاز پاکسازی آلودگی و نوسازی اکوسیستم
-شروع آموزش هوشیاری کامل (اتاق های معراج)
– اتحاد مجدد با ناوگان کنفدراسیون و زمین داخلی

 

________________________________

 

خلاصه گروه مقاومت

در سال ۱۹۷۵، یک عامل اطلاعاتی تحت نام رمزی “مایکل” برای نجات جانش از دست ایلومیناتی متواری بود. وی ۱۲ عامل دیگر را گرد آورد تا از خودش محافظت کند. زمانی که متواری بودند و پنهان شده بودند یک شبکه وسیع تونل در زیر متروی زیرزمینی نیویورک کشف کردند. آنان وارد تونل ها شدند و از سطح زمین ناپدید شدند و زیر زمین گرد آمدند. از طریق شبکه جاسوسی وسیعی که مایکل هنوز روی زمین در اختیار داشت با بسیاری از عواملی که با ایلومیناتی مبارزه کرده بودند تماس گرفته شد، و بسیاری از آنان به زیر زمین رفتند و به سازمان پیوستند.

 

اکنون به شکلی خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا کابال جنایت کار را به زیر بکشند، آنها را دستگیر کنند و آنها را منصفانه محاکمه کنند و شفابخشی لازم را بدهند. جنبش مقاومت در شهرهایی در داخل زمین مستقر است. آنها یک گروه متفاوت از شبکه Agarthan هستند، اما آنها بسیار نزدیک با هم کار می کنند.

ماموریت وبلاگ جنبش مقاومت، آگاهی رسانی به افراد معنوی و فعالیت هایشان و همچنین عملیاتی است که برای آزادسازی و محافظت از این سیاره آغاز شده است. سخنگوی آنها، که با نام رمز گذاری شده کبرا است.

 

گروه مقاومت گروه کوچک اما بسیار قدرتمندی میباشد و تا امروزحدود بیست میلیون نفر میباشد(تا۲۰۱۲).اما در ۱۰ سال گذشته حدود ۷۰ میلیون نفر بوده است اما تعدادی از آنها به هر دلیل به خانه های خود بازگشتندودر حال حاضر با برطرف شدن مشکلات نیازی به این تعداد نیست.اما هسته اصلی این گروه به تعداد ۳۰۰ نفر میباشند و همه آنها بصورت فیزیکی حضور دارند و تعدادی از آنهادر روی سیاره زمین بدلیل انجام ماموربت تناسخ یافتند و عمدتا از خارج از سیاره زمین میباشند.

گروه مقاومت کار خودرا از سال۱۹۷۵ شروع کرده و هدف اصلی آن شکست دادن شبکه مخوف ایلومیناتی ها هست.در نقشه اولیه واصلی هدف شکست دادن گروه ایلومیناتی بوسیله (ارتش مثبت) تحت راهنمایی گروه مقاومت بوده اما بدلیل آگاهی جمعی بعد از واقعه برج های دوقلوی نیویورک(۹/۱۱) نقشه آنان تغییر پیدا کرد.

اکنون هیچ گروه منفی بر سیاره زمین نتوانسته غلبه کامل پیدا کند,زیراگروه مقاومت تجربه برخورد و درگیری با این گروه و دستگیری آنان را در سیاره(x یا نیبرو) در سال۱۹۹۹ را دارا بوده است.

هدف واقعگرایانه واصلی گروه مقاومت نور بنا شده بر شکست دادن گروه مخوف ایلومیناتی و دادن تکنولوژی های پیشرفته به بشریت بوده.بطور نمونه کامپیوترهای که در دسترس همه هست با کمک گروه مقاومت توسعه یافته است . کبرا خودشخصا کار روی کامپیوتر برای توسعه را در سال۱۹۷۷ دیده است

 

_________________________________________________

اطلاعاتی درباره کبرا از زبان خودش:

 

توضیج مترجم:درباره کبرا صحبت های بسیاری در سایت های متفاوت وجود دارد , اما کمتر اطلاعاتی از این شخصیت وجود دارد و کسی هم اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد کار او ندارد.مقاله زیر حاوی مصاحبه ای بوده که با او انجام شده بوده و او مقدار کمی از نحوه ورودش به جنبش حرکت مقاومت(RM) و وظیفه اش در این جنبش برای آزادی زمین را توضیح میدهد.

 

متن مصاحبه:

 

او یک از افرادخودی با تناسخ پلیادیانی و روح فامیلی (ماندلا) سمجاس-semjas و تنها سخنگوی جنبش مقاومت و تنها سخنگوی جنبش مقاومت است که بعلت داشتن روابط عمیق و طولانی با The Plan, از بالاترین سطوح گروه های اتحاد جهانی تا کنفدراسیون کهکشانی مرتبط است.

 

فرمت مصاحبه پرسش و پاسخ:

 

استفان: کبرا، شما در آخرین روز مارس ۲۰۱۲ با پورتال وبلاگ خود در سال ۲۰۱۲ وارد صحنه شدید. قبل از این چه کار می کردید و چه چیزی باعث شد وبلاگ خود را باز کنید؟

 

کبرا: من اساساً مانند هر انسان دیگری روی سیاره زمین زندگی می کردم (و میکنم) و در عین حال با “شرکت در عملیات ویژه “, برای آزادی این سیاره می جنگیدم. در اواخر مارس ۲۰۱۲ از طرف مقاومت به من دستور داده شد که وبلاگ خود را برای اطلاع عموم از تغییرات آینده باز کنم.

 

استفان:چرا آن روز خاص، ۳۱ مارس ۲۰۱۲، وبلاگ خود را راه اندازی کردید؟ دلیل قابل توجهی داشت؟

 

کبرا: چند روز قبل از پورتال ۴-۴ بود و سطح هوشیاری روی کره زمین برای دریافت اطلاعاتی که می خواستم ارائه کنم آماده می شد.

 

استفان: شما گفته‌اید که کبرا مخفف عبارت Compression Breakthrough است و در وبلاگ خود توضیح داده‌اید . این چیست و چرا این نام را انتخاب کردید؟ همانطور که موافق هستید، این موجود اندکی ترس دارد و هم یک مار خطرناک و هم سمی است.…

 

کبرا: کبرا همچنین نمادی برای کندالینی، نیروی روشنگری، نیروی رهایی و آزادی است. و بله، این برای ایلومیناتی خطرناک است. این یک عنصر ترس مختصر را برای آنها نشان می دهد و آنها دلایل زیادی برای ترس دارند…

 

استفان:چرا لازم است هویت خود را مخفی نگه دارید؟

 

کبرا: به دلیل ماموریتم مورد تهدید، حمله فیزیکی و بازجویی قرار گرفته ام. افراد عزیز من به شدت مورد شکنجه بدنی قرار گرفته اند. فکر می کنم این دلیل کافی برای مخفی نگه داشتن هویت من است. من بعد از حذف کابال فاش خواهم کرد که من کی هستم. قبل از آن، من هیچ جزئیاتی را درباره خودم فاش نخواهم کرد.

 

استفان: شما همچنین گفته اید که مهم این است که پیام از پیام رسان نیست، اما مردم هنوز باید پیام رسان را باور کنند؟ آنها همچنین نام و نام خانوادگی واقعی را دوست دارند. بعلاوه، ما به جز این چند هفته گذشته هیچ سابقه شناخته شده ای از شما نداریم. بنابراین چه اعتباری ارائه می دهید که به مردم اطمینان می دهد که شما منبع معتبری هستید و آنچه می گویید معتبر است؟

 

کبرا: برای اکثر مردم این جنگ برای آزادی مانند یک بازی ویدیویی یا یک رمان علمی تخیلی خوب است که در اینترنت درباره آن می خوانند. اما برای کسانی که مستقیماً در پشت صحنه درگیر هستند، بسیار واقعی است و می تواند خطرناک باشد. بنابراین من هیچ مدرکی ارائه نمی کنم. من اطلاعات ارائه خواهم کرد و مردم هم میتوانند نظر خود را در مورد آن بگویند.

همچنین درخواست اعتبار, دام ذهن است. بسیاری از ایلومیناتی های رده بالا دارای اعتبار درخشانی در دانشگاه و دنیای شرکت ها هستند , نگاه بکنید که با این سیاره چه کرده اند.

 

استفان:پس چرا به عنوان پیام رسان انتخاب شده اید؟

 

کبرا: اول، من دوست شخصی خوب” مایکل” و برخی دیگر از افراد سطح بالا در داخل مقاومت هستم. دوم، “من یک متخصص در جنگ اطلاعاتی هستم” و برای کمک به تخصص خود در این زمینه برای کمک به پیروزی نهایی نور مناسب هستم.

 

استفان:اما شما گفته اید که فقط یک بار در سال ۱۹۷۷ “مایکل” را ملاقات کرده اید؟

 

کبرا: بیشتر ارتباط من با مایکل اطلاعات طبقه بندی شده است.

 

استفان: منظور شما از “جنگ اطلاعاتی” چیست؟

 

کبرا: جنگ اطلاعاتی جنگ بین نیروهای روشنایی و نیروهای تاریکی در حوزه اطلاعاتی / ضد جاسوسی است.

 

استفان: چگونه بفهمیم که اطلاعات شما نادرست نیستید؟ برخی از مطالبی که در مورد آنها نوشته اید همیشه آنچه را که دیگران قبلاً خوانده اند یا فکر می کنند می دانند، مطابقت نداده است. این جزئیات تصویر بزرگ را از کجا می آورید؟

 

کبرا: تمام تلاشم را می کنم تا اطلاعاتی از منابع معتبر به شما بدهم. با این حال، باید با ترکیبی از شهود و ذهن منطقی خود، اطلاعات من (و همچنین هر اطلاعات دیگری) را بررسی کنید. این ترکیب کلیدی است (در مورد) چگونگی تشخیص اطلاعات نادرست. با تمرین می توانید نسبتاً دقیق شوید.

 

منابع من عبارتند از: اطلاعات مستقیم از پلیادیان ها، اطلاعات مستقیم از مقاومت ,و عوامل اطلاعاتی من در ارتباطات عمیق در اقتصاد پنهان و آژانس های الفبا(alphabet)هستند.

 

استفان: در مورد نام پورتال ۲۰۱۲ بگویید، چرا آن را انتخاب کردید و برای شما چه معنایی دارد؟

 

کبرا: پورتال زمانی “نام وب‌سایت اینترانت جنبش مقاومت مایکل بود”. من هم به افتخار او نام مشابهی را انتخاب کردم.

 

استفان: چرا وبلاگ شما دارای کد مخفی است؟ منظورم این است که این برای تاریکی کمی واضح است، اینطور نیست؟

 

کبرا: این یک راه عملی برای برقراری ارتباط با بسیاری از عوامل مقاومت در یک زمان است. آنها می توانند به سادگی با بررسی وبلاگ من به روز رسانی ها را دریافت کنند. البته اطلاعات حساس از راه های دیگری منتقل می شود.

عوامل تاریک هرگز قادر به شکستن آن کد نخواهند بود و حتی اگر هم باشند، کمک زیادی به آنها نخواهد کرد. در واقع، این امر باعث ترس بیشتر آنها می شود، زیرا حاوی اطلاعاتی درباره سقوط خودشان است.

 

استفان: اما شما همچنین برای عموم مردم نیز جذاب هستید. بنابراین، راه رفتن و خدمت به دو مخاطب با پیام‌های بسیار عمومی، طناب محکمی است. دیگری یک هدف فوق سری دارد. یک نوع ترکیب غیرعادی در یک وبلاگ،آیا تا به حال به این فکر کردید؟

 

کبرا: زمان آن فرا رسیده است که عموم مردم از جنبش مقاومت آگاه شوند.

 

استفان: چه چیزی از نقش‌های فعلی یا قبلی‌تان در زندگی آشکار میکنید، خواه شغل یا نقش‌های دیگر، که نشان دهید این به مردم کمک می‌کند تا حرف شما را به عنوان منبعی معتبر در نظر بگیرند؟

 

کبرا: فعلا هیچی.

 

استفان: شما به صراحت اعلام کرده اید که نظامی نیستید، پس چه می کنید/چه مشروعیتی به جنبش مقاومت ارائه می دهید؟

 

کبرا: من سال هاست که با آنها همکاری می کنم و آنها من را کاملاً بررسی کردند زیرا در برخی از عملیات های ویژه موفق بودم. برای مثال من در مذاکرات در مورد تسلیم شدن برخی از اعضای ارشد کابال کمک کرده ام.

 

استفان: شما قبلا گفته‌اید که جنبش مقاومت در خانه‌های زیرزمینی در قسمت بالای پوسته زمین در هیمالیا، نزدیک کونگکا-لا در شرق لاداخ و در زیر جزیره بورا بورا زندگی می‌کند و آنها در هر دو مکان با پایگاه‌های پلیادین تماس فیزیکی دائمی دارند. آیا میتوانی بیشتر برای من توضیح بدهی؟

 

کبرا: مکان هایی که گفتید مربوط به پایگاه های زیرزمینی پلیادیان است. مقاومت پایگاه های اصلی خود را در زیر برخی از کلان شهرهای بزرگتر دارد.

 

استفان: شما در مورد «مایکل» و آغاز نهضت مقاومت در سال ۱۹۷۷ صحبت کرده اید، و طوری نوشته اید که انگار آنجا هستید؟ واقعا” آنجا بودید؟

 

کبرا: بله، من یک بار در سال ۱۹۷۷ مایکل را در یک پایگاه زیرزمینی در زیر نیویورک ملاقات کردم.

 

استفان: و با این حال شما در بالا گفته اید که او “یک دوست خوب” است؟

 

کبرا: متأسفانه نمی توانم این را بیشتر توضیح دهم.

 

استفان: آیا مایکل همچنان مقاومت را رهبری می کند؟

 

کبرا : بله.

 

استفان: اگر چنین است، پس شما بیش از ۳۵ سال است که با او و جنبش مقاومت کار می کنید، آیا این درست است؟ اگر نه چه مدت است که درگیر هستید؟ و چگونه برای اولین بار وارد این کار شدید؟

 

کبرا: من برای آنها کار نمی کنم. ما باهم کار میکنیم.

بعد از آن تماس اولیه، سال ها درگیر نبودم. من در دو دهه اخیر بیشتر درگیر هستم. مشارکت فعال من زمانی آغاز شد که مقاومت به من پیشنهاد محافظت کرد , زمانی که اعضای کابال پس از انتشار اطلاعات حساسی در مورد آنها به عموم مردم، به من حمله کردند.

 

استفان: در ابتدا چه کاری را برای(با) جنبش مقاومت انجام دادید؟

 

کبرا: من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.

 

استفان: امروز نقش شما بجز تماس رسمی آنها چیست؟ آیا شما یک مبارز مقاومت هستید یا صرفاً (سخنگوی)رسانه اصلی ارتباطی آنها؟

 

کبرا: من درگیر درگیری های فیزیکی نبوده و نیستم، بنابراین از نظر فنی نمی توان به من رزمنده مقاومت گفت. من بیشتر درگیر اطلاعات، ضد جاسوسی، مذاکرات تسلیم کابال و سایر عملیات های ویژه هستم.

 

استفان: پس زمینه حوزه ارتباطات شما چیست؟ آیا در کار مخابرات بودید؟ رسانه و روابط عمومی؟ یک روزنامه نگار؟

 

کبرا: من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.

 

استفان: آیا شما همچنین یک عامل یا ارتباط دهنده در برخی از نیروهای نظامی یا دولت فعلی کشور هستید؟

 

کبرا: من در هیچ یک از نیروهای نظامی ملی یا دولتی دخالت ندارم، اگرچه برخی از عوامل اطلاعاتی من در سطوح عالی با آنها ارتباط دارند.

 

استفان: به نظر می رسد که شما پل ارتباطی بین کهکشانی ها و متحدان زمینی هستید، آیا موافقید؟

 

کبرا: بله، خیلی زیاد.

 

استفان: و چرا می توانید, یا چه جنبه هایی از زندگیتان به شما اجازه می دهد که این کار را انجام دهید؟

 

کبرا: من برخورد فیزیکی با پلیادیان ها و همچنین تماس فیزیکی با مقاومت داشتم.

 

استفان: شما گفته اید که به شما دستور داده اند که پیام های خاصی را ارسال کنید، آیا فقط از طرف جنبش مقاومت است؟

 

کبرا: جنبش مقاومت و پلیادیان ها

 

استفان: آیا پلیادیان ها منبع بسیاری از پیام های شما هستند؟

 

کبرا: بله، برخی از آنها.

 

استفان: شما اشاره کردید که به زودی پیام هایی (نه کانالی) از پلیادیان ها ارسال خواهید کرد. آیا می توانید این را با جزئیات بیشتری توضیح دهید که ارتباط شخصی شما با پلیادیان چیست

 

کبرا: برنامه‌ای برای عروج وجود دارد، اما برنامه دقیق چگونگی وقوع این اتفاق تا زمانی که کابال حذف نشود، طبقه‌بندی می‌شود. به همین دلیل نژادهای ET مثبت هیچ اطلاعاتی نمی دهند.

این باعث سردرگمی بیشتر کانال ها (واسطه ها) شده است. آنها به هم متصل می شوند، انرژی مثبت تماس ET خود را احساس می کنند، اما هیچ اطلاعاتی به جز پیام های کلی از طریق آنها نمی آید. سپس با ضمیر ناخودآگاه خود پیام را می سازند. این دلیل اصلی عدم اطمینان اکثر کانال هاست..اما ارتباط من با پلیادیان ها بصورت کانال نیست. وقتی کابال حذف شد، اطلاعاتی در مورد طرح صعود به عموم مردم ارائه خواهم کرد.

پس وقت را تلف نکنید. فعالانه درگیر شوید. اطلاعات را پخش کنید. در مدیتیشن های دسته جمعی شرکت کنید. و هر کار دیگری که می توانید انجام دهید.

 

استفان: شما گهگاه اطلاعاتی را از سایر مفسران در شبکه و جاهای دیگر نقل کرده اید و شما بن فولفورد، دریک و دیوید ویلکوک را جز منابع معتبر توصیف کرده اید. چطور این را میدانید؟

 

کبرا: من منابع اطلاعاتی بسیار خوبی دارم که اعتبار آنها را تایید کرده است.

 

استفان: چگونه تشخیص می دهید که چه کسی “درست” و معتبر است؟

 

کبرا: من ارتباط معنوی بسیار خوبی با منبع دارم.

 

استفان:شما همچنین با وبلاگ خود تماس گرفتید تا دیگران اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند. چرا اینطور است؟ و چگونه می‌دانید که آن منابع ممکن است معتبر باشند یا نباشند؟

 

کبرا: هیچ کس، از جمله خود من، همه چیز را نمی داند، و داشتن اطلاعات بیشتر و ایجاد ارتباط معنادار جدید با مردم هرگز ضرری ندارد.

 

استفان: به غیر از ارسال افکار مثبت و تجسم دنیایی که همه ما می خواهیم، چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم؟

 

کبرا: می توانید اطلاعات را پخش کنید. می توانید شبکه ای از ارتباطات معنادار با افراد اطراف خود ایجاد کنید. باتشکر

 

آنجا که بیشتر مردم هنوز از وجود دستورکار بیگانگان منفی و کابال بی‌خبر هستند، تا به امروز تنها درصد بسیار پایینی از بشریت با آنها مبارزه می‌کنند. و اینکه اطلاعات و دانش درباره الهه، که کبرا از طریق وبسایتش
http://2012portal.blogspot.com
به زمین منتقل کرده هنوز اینقدر کم شناخته شده است، شرم‌آور است، چراکه اتصال و ارتباط با آزادسازی همه انسان‌ها همین اطلاعات است. به علت این عدم آشنایی عموم با حقیقت است که کابال به عملیات آزادسازی می‌خندد، چراکه به دلیل همین بی‌اطلاعی عموم مطمئن هستند که با موفقیت می‌توانند به اعمالشان ادامه دهند، و نیز به همین علت است که آزادسازی به طول انجامیده است.

آنها واقعا بخش بزرگی از انسان‌ها را تحت کنترل خودشان دارند تا حدی که افرادشان را به میان لایتورکرها (کارگزاران نور) می‌فرستند تا درباره کبرا و همه استارسیدها و لایتورکرهای دیگری که ظاهر می‌شوند خرابکاری و حمله انجام دهند. و در حالیکه این خرابکاران، که بسیاری از آنها ناخودآگاه عامل و وابستگان کابال هستند، در ظاهر افراد عادی و رندوم هستند و گاه صحبتهایی می‌کنند که به نظر خیلی منطقی یا درست یا حتی هوشمندانه به نظر می‌رسد، اما در نهایت قطعا با همین صحبت‌ها به حقیقت حمله می‌کنند …

و گرچه بایستی از مستقیما حمله کردن به این نفوذی‌ها اجتناب کنیم زیرا به سمت افراد واقعی و بی‌گناه جهت داده خواهد شد، اما باید در عوض تا جای ممکن از افرادی که حقیقت را می‌گویند و منتشر می‌کنند حمایت کنیم …

آنها مطمئن هستند که می‌توانند آزادسازی را ساقط کنند، آنها به ما برچسب اطلاعات گمراه‌کننده می‌زنند، به ما اتهام وارد می‌کنند، و در گروه‌ها و جمعیت‌های عصر جدیدیِ جعلی که از قبل تدارک دیده و ساخته‌اند خواهند گفت که ما به اندازه کافی از عشق نمی‌گوییم و عشق را اشاعه نمی‌دهیم …

 

__________________________________________________________

 

همه کسانی که امروز برای عدالت، برای بشریت، برای آزادی کره زمین و برای ما می جنگند – علاوه بر این، ما را از برنامه نویسی عمیق بیدار می کنند – مطمئناً مورد حمله بزرگی قرار دارند. آنها حقایقی را آشکار می کنند، که مطمئناً تهدید بزرگی برای سیستم است. اکنون برای بسیاری روشن شده است که رسانه های جریان اصلی مردم را بسیار عمیق برنامه ریزی می کنند و آنها را وادار می کنند آنچه را که به سیستم خدمت می کند باور کنند. و هرکسی که همه اینها را زیر سوال ببرد و حتی آن را با حقایق و شواهد پشتیبانی کند، احتمالاً حذف، بی اعتبار، تمسخر یا در بدترین حالت کشته خواهد شد.

بخش زیادی از تاریخی که ما دریافت کردیم کذب است و تحریف شده است. افرادی هستند که سالها در این باره تحقیق کردند و حقایقی را هم کم و بیش متوجه شدند که مثلا برخی منابع واقعی نیستند برخی تمدنها چیزی که ما تصور میکنیم نبوده اند یا تفاوت دارند با انچه گفته شده و این طبیعی است با توجه به عمق نفوذ هزاران ساله تاریکی اگر ما حقایق را دریافت کرده بودیم جای تعجب داشت. کابال نهایت تلاشش را میکند که از موضوعات ملی، فرهنگی، قومیتی، مذهبی، نژادی و ناسیونالیستی جهت ایجاد تفرقه و درگیری بین مردم استفاده کند و بحران سازی کند اما در هر صورت ما صلاح نمیدانیم راجع به چهره های تاریخی حساسیت برانگیز خیلی اظهار نظر کنیم و غیره مطالب مهم پس از رخداد و ازادسازی سیاره زمین که دیگر کابال قدرتش را از دست داده و نمیتواند بحران سازی کند به اطلاع عموم خواهد رسید.

اکثریت مردم فکر نمی کنند. آدم هر چیزی را که در تلویزیون می بیند یا در اینترنت می خواند باور می کند. او چیزی را زیر سوال نمی برد و هیچ فکری از خود ندارد. با این حال، کسانی که در خط مقدم هستند، جان خود را برای کمک به بشریت در بیداری آن فدا می کنند، نفس خود را تلف نمی کنند. ساده ترین کار این است که به آنها برچسب “نظریه پردازان توطئه” بزنیم. اما اگر اتفاقاً درست باشد چه؟ به هر حال، آنچه توسط آنها به ما ارائه می شود، همه مبتنی بر تحقیقات قابل توجهی است. همه آنها نقش مهمی در مرحله ای از فرآیند بیداری بشر دارند. همه آنها عمیقاً در یک موضوع فرو رفته اند تا سیستم را از بین ببرند و همه ما را بیدار کنند. به هر حال ما را به جایی برمی‌گردانند که از منطق خود استفاده می‌کنیم و دوباره به فکر خودمان می‌افتیم.

هر یک از آنها به خاطر کاری که انجام می دهند و شجاعتی که دارند صرف نظر از خطراتی که در زندگی خود با آن روبرو هستند، فقط برای انجام مأموریت هایی که برای آنها متولد شده اند، باید به راه خود ادامه دهند. آیا باید همه چیزهایی را که آنها گفته اند مسلم انگاشت؟ آیا این حقیقت نهایی چیزی است که آنها می گویند؟ اجازه ندهید کسی برای شما تصمیم بگیرد. فقط به ندای درونت گوش کن سوالات لازم را در مورد آن موارد بپرسید و به راهنمایی درونی خود اعتماد کنید.

کبرا در سال ۲۰۱۲ وبلاگ خود را به نام پورتال ۲۰۱۲ راه اندازی کرد که برای آن از سوی جنبش مقاومت مأموریت داده شد تا به مردم سطح زمین در مورد برخی تحولات آموزش دهد. کبرا روحی است با منشأ پلیدیایی که در یک بدن فیزیکی تجسم یافته است. شخصیت او باید مخفی بماند و این تصمیم او نبوده است. کبرا در طول سال‌ها مورد حملات، آزار و اذیت‌های فیزیکی زیادی قرار گرفته و چندین تن از بستگان عزیزش را از دست داده است. با همه ی این ها، تلاش شد که او در مأموریتش متوقف شود.
کبرا توانایی های ویژه و دانش منحصر به فردی دارد. کسانی که وبلاگ کبرا را دنبال می‌کنند یا در کنفرانسی شرکت کرده‌اند، نمی‌توانند بحث کنند که چیزهایی که او درباره‌اش صحبت می‌کند و سعی می‌کند به ما منتقل کند از کتاب‌ها آموختنی نیست. این دانش واژگانی حفظ شده نیست. این حکمت اولیه و دانش فطری است. یکی فقط دو هفته بعد از کنفرانسش روی هوا راه می‌رود، به دلیل انرژی‌های نشاط‌آور، فقط در موارد بسیار نادری می‌توان تجربه کرد. پس از چنین کنفرانس هایی، بازگشت به زندگی سه بعدی روزمره ما بسیار سخت است.

آیا او در سمت تاریک است یا در سمت نور؟
این سوالات را از خود بپرسید یا به کنفرانسی از او سر بزنید و خودتان تصمیم بگیرید.

کبرا هرگز خود را به عنوان یک جنگجوی نور، یک کارگر نور، یک گورو، یک استاد یا چیز دیگری لقب نداده است. اصلا براش مهم نیست. فقط برای مردم مهم است. او هرگز دنبال کننده نخواسته است. او حتی اعلام کرده است که نیازی به پیروان ندارد، فقط به همکار نیاز دارد.
در مقایسه با این، بسیاری از او بت ساخته اند و به همین دلیل در دام خودشان افتاده اند. اگر کسی روی خودش کار نکند و فقط بنشیند و بنشیند تا توسط دیگری نجات پیدا کند، بت پرستی یک نفر به طور خودکار به نفرت تبدیل می شود. همکاری متقابل نمی تواند در آنجا شکل بگیرد و این در روند آینده تأثیر خواهد داشت زیرا پس از مدتی کسانی که در انتظار نجات هستند، تمام شکست ها و شکست های زندگی خود را به آن فرافکنی می کنند و عبادت به آن تبدیل می شود. نفرت

کبرا دانش و آموزه های زیادی را با خوانندگان وبلاگ خود و شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی خود به اشتراک گذاشت. برای درک و ادغام این آموزه ها به سطح بالاتری از آگاهی نیاز است، زیرا در صورت فقدان این فقط به یک پیام و دیدگاه تحریف شده، پیچ خورده و نامفهوم تبدیل می شود. دیدگاه خود ما و ما آن آموزه ها را به سطح آگاهی خودمان، به سطحی که بتوانیم در این لحظه چیزها را درک کنیم، کاهش خواهیم داد. و بنابراین این دقیقاً آگاهی نافهم و محدود ماست که از منظری کاملاً متفاوت به آن چیزها نگاه خواهد کرد. و بنابراین همه اینها بر اساس اطلاعات داده شده توسط او و کل شخصیت او نیز پیش بینی می شود.

لحظه‌ای فرا رسیده است که باید تصویر جنبش مقاومت را ابهام‌زدایی کنیم و نشان دهیم که این‌ها افرادی با قدرت‌های برتر نیستند که زندگی ایده‌آلی دارند، بلکه مردم عادی هستند که هرکدام فراز و نشیب‌های زندگی خود را دارند. بنابراین قبل از اینکه کسی را پشت پرده خود قضاوت کنید که چرا این کار را به این صورت انجام نداده است، همیشه به یاد داشته باشید که شما همه چیز را نمی دانید و از همه چیزهایی که در حال وقوع است نمی دانید. فرضیات برای هر چیزی دلیل خوبی برای اجازه دادن به انگشتان شما روی صفحه کلید بدون اینکه از قبل خوب فکر کنید نیست. با این کار به هیچ کس نیکی نمی کنید، فقط دیگران را گیج می کنید و وقت گرانبهای خود را که می توانستید برای کارهای خوب یا کار روی خودتان صرف کنید، تلف کنید.

به هیچ وجه اجازه ندهید نیروهای تاریک از شما عبور کنند. زیرا در حال حاضر، راهنماهای خطا به قدری ظریف هستند که به ضعیف ترین نقاط شما ضربه می زنند، و گاهی اوقات توهم آنها آنقدر قوی است که وقتی به فریب محض نگاه می کنید، تصور حقیقت را خواهید داشت.

 

 

_________________________________________________________________

 

 

این مقاله از مقاله های کبرا هستش و تحولات رخداد و سالهای پس از رخداد (آزادسازی سیاره زمین) را شرح میدهد تا زمانی که زمین وارد بعد بالاتر (بعد پنجم) شود

“رخداد” لحظه Compression Breakthrough یا پیشرفت فشردگی، در زمین است.

این یک افق رویداد کیهانی است که توسط امواج خورشیدی بزرگی که از مرکز کهکشان به زمین می‌رسند ایجاد شده و باعث فعال شدن The Compression Breakthrough یا پیشرفت فشردگی، می شود. این زمانیست که نیروهای نور از بالای سطح سیاره و زیر سطح سیاره در وسط بهم می‌پیوندند، یعنی روی سطح سیاره.

تاریخ این رخداد قابل پیش بینی نیست، گروه های زیادی در سراسر جهان درگیر هستند و بسیاری از اطلاعات برای تضمین امنیت عملیات، اکنون باید مخفی نگه داشته شوند.

تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که ما داریم نزدیک می‌شویم. چراکه شبکه های پشتیبانی و اطلاعاتی در حال ایجاد است تا مردم آماده شوند.

این پایانی برای دوران طولانی اسارت است: زمین و ساکنینش ۲۵۰۰۰ هزارسال در اسارت و قرنطینه بوده اند.

ما توسط ضلع تاریک یا آنطور که آنها را صدا می‌زنیم، کابال، کنترل و دستکاری شده ایم. اکنون ما باید از این سیاه چاله پس از ۲۵۰۰۰ هزار سال اسارت، خارج شویم. سیاره ما آخرین سیاره در کهکشان است که باید آزادسازی شود. این خروجی افق رویداد یا رخداد است.

‼️رخداد لحظه دستیابی به موفقیت در آزادسازی سیاره است که به صورت فیزیکی و غیرفیزیکی خواهد بود.

?در سطح غیرفیزیکی:

موج بزرگی از انرژی و نور الهی وجود خواهد داشت که از خورشید مرکزی کهکشانی به سمت سطح سیاره می رود. (خورشید مرکزی کهکشانی در صورت فلکی قوس ساگیتاریوس است).

انرژی ساطع شده از خورشید مرکزی باعث ایجاد یک فلش یا نوع خاصی از نور خورشید می‌شود که زمین و انسانیت را در بر می‌گیرد و فرکانس همه موجودات زنده روی سیاره زمین را بالا می برد. بشریت در پرتو انرژی عشق آسوده خواهد شد و دوگانگی پایان می‌یابد. این یک انرژی باشکوه است که قبلا روی زمین دیده یا احساس نشده است.

هرکسی روی زمین احساس خواهد کرد و می فهمد که چیزی اتفاقی افتاده است. هنگامی که برای ما اتفاق بیفتد، جای شگفتی خواهد داشت چون قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است. این یک رویداد شوک بزرگ نخواهد بود، یک رخداد مثبت خواهد بود.

?آنچه در سطح فیزیکی وجود خواهد داشت:

دستگیری کابال (قبلا شروع شده)-
راه اندازی سیستمهای مالی-اقتصادی نوین

افشای اطلاعات- انتشار اطلاعات مربوط به حضور فرازمینی ها-

آغاز یک سیستم جدید اقتصادی عادلانه همراه با بودجه رفاهی برای تمام بشریت-

دولت / سیستم سیاسی، سیستم آموزش، سیستم خدمات پزشکی بهداشت جدید-

بیداری تدریجی بشریت نسبت به وجود نژاد های غیرزمینی مثبت و ارتباطات کهکشانی-

تولید فناوریهای پیشرفته جدید-

آزادی رشد معنوی و شفابخشی برای هر انسانی در کره زمین. چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که می توان انتظار داشت…

❗️رخداد در واقع تحولات و تغییرات متعدد به صورت همزمان است که جنبه هایی از آن شامل این است که نیروهای نور رسانه های جمعی را به دست می‌گیرند و اطلاعات مربوط به درگیری های فرازمینیان، درباره جنایات کابال و فناوری های پیشرفته را کاملا افشا می‌کنند. بخش دیگر آن دستگیری گسترده کابال است.

 

 

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

خیلی مهم است افرادی از این جریانات اطلاع داشته باشند و بتوانند مسئولیت بپذیرند و در آن زمان اطلاع رسانی کنند ارامش و ثبات ایجاد کنند و مسایل را شرح بدهند برای افراد بی اطلاع

تکلیف انسان هایی که مُرده‌اند بعد از رخداد چه میشود؟ ازادند انتخاب کنند و دیگر چیزی به انها تحمیل نمیشود نه تناسخ تحمیلی و نه ترک تحمیلی. بهترین گزینه برای ادامه تکاملشان را میتوانند انتخاب کنند و این انتخاب را متناسب با سطح رشد و آگاهی خودشان انجام خواهند داد.
بعد از رخداد وظیفه ما چیه؟ هر فرد وظیفه خودش را نسبت به توانایی و آگاهی خودش درک میکند و انجام میدهد. افراد اگاهتر باید سایر افراد را به ارامش دعوت کنند در زمانی که تحولات شدت میگیرد و موضوعاتی را توضیح بدهند.

 

 

__________________________________________________________

 

اگر می‌پرسید چرا هنوز رخداد بوقوع نپیوسته است، پاسخ این است که، چاه اولیه نوسانات کوانتومی ناهنجاری زمین، یا به عبارت دیگر، ورتکس اولیه انباشت ناهنجاری زمین، که توسط شبکه پلاسمایی که ایمپلنت است برقرار است و توسط مکانیزم اقدام متقابل بمب‌های استرانجلت و تاپلت حمایت می‌شود، زمینه و استراتژی کلان کیمراست که باعث شده است زمین هنوز در وضعیت قرنطینه باشد، و رخداد، افشا، و تماس اولیه را دور نگه داشته است. قسمت‌هایی از ساختار ورتکس انباشت پلاسما اخیرا توسط دانشمندان جریان اصلی کشف شده است:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3107166/Giant-plasma-tubes-SPACE-Huge-structures-spotted-circling-Earth-filled-charged-particles-sun.html

 

فعالیت این ورتکس انباشت پلاسما هر ماه حدود کامل شدن ماه و همزمان با باز شدن درگاه پلاسمایی زمین-ماه تشدید می‌شود:

http://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2008/17apr_magnetotail/

هنگامی که درگاه پلاسمایی زمین-ماه باز است، هم حضور نور، و هم پاکسازی تاریکی تقویت می‌شود.

اولین بار ۲۶۰۰۰ سال پیش ایمپلنت‌های پلاسمایی درون جمعیت انسانهای سطح سیاره کار گذاشته شدند. هربار که فردی در آستانه تناسخ مجدد قرار می‌گرفت، دوباره ایمپلنت‌گذاری می‌شد. به این روش بود که در یک چرخه ۲۶۰۰۰ ساله جمعیت مردمان سطح سیاره در فراموشی و نسیان نگاه داشته شدند.

ایمپلنت‌ها توسط ایستگاه‌های ایمپلنت زیر سطح سیاره و مناطق دیگر منظومه شمسی برقرار می‌ماندند، و از پلاسمای منفی که از فضای بین سیاره‌ای و بین ستاره‌ای بدست می‌آمد تغذیه می‌شدند.

ایمپلنت یک سیاهچاله پلاسمایی است که قطر تقریبی آن معادل قطر یک الکترون (ده به توان منفی ۱۷ متر) است. در یک میدان مغناطیسی قوی چرخش دارد که اثری ضدگرانشی بر پلاسما تولید می‌کند.

شبکه ایمپلنتهای موجود در کالبدهای انرژی پلاسمای جمعیت مردم سطح سیاره عمیق‌ترین چاله ناخودآگاه جمعی است، و اساس و پایه ورتکس انباشت پلاسمای منفی سیاره حساب می‌شود.

ایمپلنت‌های لوب جلوی مغز اثری مخرب بر قدرت تصمیم‌گیری دارد و فرد را از منبع آفرینش منفصل می‌کند. ایمپلنت‌های موجود در کرتکس مغز خزنده فرد را در اضطراب بقا گرفتار می‌کند و اینگونه است که فرد مستعد تبدیل شدن به برده و کارگر نظام بانکداری مرکزی می شود. ایمپلنت‌های بالای ناف آسمان را از زمین، مرد را از زن، احساسات را از ذهن، و عشق را از جنسیت جدا می‌کنند. این ایمپلنتها شخصیت را قطعه قطعه می‌کنند و جلوی جریان انرژی حیاتی کندالینی را سد می‌کنند. آنها احساسات را سرکوب می‌کنند که باعث می‌شود ارتعاشات خوشحالی و شادی به ناراحتی، و سپس خشم، و بعد افسردگی، و بعد ترس، و باز پایین‌تر به بی‌حسی، و نهایتا بیهوشی تنزل یابد. به این دلیل است که بسیاری مردم هیچ چیزی حس نمی‌کنند.

نور ساطع شده از خورشید مرکز کهکشان باعث انحلال ایمپلنتها می‌شود. سنگهای سینتامانی در نقش لنزهای کانونی برای این انرژی عمل می‌کنند و فرایند انحلال ایمپلنتهای پلاسمایی را تسهیل می‌کنند.

شما می‌توانید فرایند حذف ایمپلنتها را با این مدیتیشن بسیار اثرگذار شتاب دهید:

http://www.imagerynet.com/ties/ties.html

در این تمرین مدیتیشن، شما خودتان را درون یک حلقه عدد ۸ قرار می‌دهید و ایمپلنتهایتان را درون حلقه دیگر، که این فرایند در لینک بالا تشریح شده است.

 

یک پروتکل جالب دیگر برای حذف ایمپلنتها:

http://recreatingbalance1.blogspot.com/2015/05/implants-clearing-protocol.html

مفهوم کارما به معنی مجازات و پاداش، و مفهوم مدرسه و آموزشگاه بودن زمین، توسط آرکان‌ها طراحی شد تا مردم حقیقت را در مورد نظام سلطه و شبکه ایمپلنت آرکان و کیمرا نفهمند.

این درست است که هر فرد مسئول اعمالش است و نیز اینکه ما می‌توانیم از اشتباهاتمان درس بگیریم، اما این که بگوییم تجربه زندگی کنونی ما عقوبت اعمال منفی گذشته ماست یک طرح فریبکارانه بسیار نامحسوس و عمیق است، و توجیه‌گر اعمالی است که کابال انجام می‌دهد، چراکه طبق این تفکر کابال صرفا در حال «آموزش دادن به ما در مدرسه زمین است».

کبرا

•••••••••••••••••••••••••••••••••

در مورد تناسخ باید گفت: بطور عادی تناسخ داوطلبانه و با حافظه از زندگی قبلی هست. تناسخ در روی زمین و چرخه تولد در دست نژادهای منفی هست و با بکار گیری از برنامه القا شده کارما روحها را وادار به تناسخهای چندین باره میکنند .هر تناسخ با بسته شدن قراردادی صورت میگیرد بطوری که روح لا زندگی های قبل را فراموش کرده و دوباره وارد همان بازی قبل میشود حتی تا هزاران بار هم تکرار خواهد شد مگر اقتدار کافی را روح بدست اورد که انگشت شمار بوده اند .کل داستان برمیگردد به قرنطینه بودن زمین

آیا کیمرا و کابال از مرگ بعنوان پدیده ای برای به خدمت گرفتن ارواح استفاده میکنن ؟ همینطور که در زندگی و حیات از ارواح استفاده میکنند، چه افراد مثبت و چه افراد منفی بر خلاف میل و اراده یا اگاهیشان، در زندگی پس از مرگ هم تلاش می‌کنند از ارواح استفاده و بهره کشی کنند. ابزار اصلی اگاهی و ارتقای اگاهی است. فردی که در زندگی موفق بشود از کنترل کابال خارج بشود در مرگ هم کنترلش برای آنها ممکن نخواهد بود یا خیلی دشوار. اما بسیاری از موجودات و ارواح لزوما منفی هم نیستند و یا مقاصد شرورانه ندارند اما همانطور که از عدم اگاهیشان در زندگی استفاده و سواستفاده شد در مرگ هم ممکن است همین اتفاق بیفتد. دریافت و ارتقای اگاهی ضمانت بسیار بزرگی هست برای گریختن از سیستم کنترل. با پیشرفت پاکسازی ها همه ارواح از این سیستم کنترلی نهایتا خارج میشوند.

 

 

__________________________________________________________

متن زیر یک خلاصه کوتاه از کبرا درباره موضوع

Compression Breakthrough

است، که در واقع «کبرا» یک نام رمزی برای این عبارت هم هست.

 

 

«کبرا» چیست؟ کبرا یک نام رمزی برای Compression Breakthroughاست.

سطح سیاره زمین از دو طرف «ساندویچ» شده است. نیروهای نور از طرف کنفدراسیون کهکشانی از آسمان به سطح سیاره پیشروی می‌کنند. نیروهای نور در حرکت مقاومت هم از زیر زمین به سمت سطح سیاره پیش می‌آیند. بنابراین سطح سیاره تحت فشار نیروهای نور و نیروهای تاریکی کابال است که جایی برای پنهان شدن ندارند. آنها نمی‌توانند توسط کرم‌چاله‌ها، استارگیت‌ها یا اتاق‌های تلپورتیشن به فضا فرار کنند. آنها نمی‌توانند از وسایل فضاپیمای مربوط به هرگونه برنامه رسمی یا برنامه مخفی و سری فضایی استفاده کنند. آنها نمی‌توانند زمین را حفر کنند و بانکرها و پایگاه‌هایی زیر زمین ایجاد کنند و آنجا مخفی شوند. حتی دیگر نمی‌توانند در سطح اختری پایینی پنهان شوند.

پیش رفتن فرایند کامپرشن (فشردگی) به این معنی است که نور هر آنچه پنهان باشد را در معرض دید قرار می‌دهد، چه در سطح جمعی و چه فردی. هنگامی که نیروهای نور از بالا و پایین درست روی سطح سیاره همدیگر را ملاقات کنند، این همان لحظه پیشرفت فشردگی یاcompression breakthroughاست.

این واقعه را «رخداد» می‌نامیم. رخداد شامل بازداشت جمعی اعضای کابال است اما به آن محدود نمی‌شود. بلکه در حقیقت یک فعالسازی مولتی‌دیمنشنال (چندبعدی) است که فرایند ورود به عصر طلایی موعود را کلید می‌زند. وقتی تاریکی از میان رود، بشریت قادر خواهد بود آینده خودش را رقم بزند.

کبرا کیست؟

کبرا یک نام رمزی برای نویسنده این بلاگwww.2012portal.blogspot.comاست.

فعلا هویت شخص کبرا باید پوشیده بماند که علل مختلفی دارد. کبرا ارتباطی با ارتش یا با دریک ندارد، گرچه وی دریک را معتبرترین پیام‌آور برای «برنامه» می‌داند. کبرا شاید عضو حرکت مقاومت باشد یا نباشد. آنچه مهم است پیام است نه شخص پیام‌آور. ذهن انسان معمولا پیام را با ویژگی‌هایی که از پیام‌آور درک می‌کند مرتبط می‌کند، و این موضوع باعث می‌شود عینیت و واقع‌گرایی تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

در کنار پیام‌های حرکت مقاومت، و برخی منابع پیشرفته دیگر، کبرا ممکن است گهگاهی متون معینی از بنجامین، دیوید، دریک، و یا هر پیام‌آور معتبر دیگری را پست کند. همه ما در این راه همراه هستیم تا نور پیروز باشد!

 

آنچه نیروهای نور جهت ورود فیزیکی ایمن به سطح زمین نیاز دارند، رمزگشایی نهایی ناهنجاری است (مربوط به این اکوسیستم)، که باید به اندازه کافی سریع باشد که که تأثیرات انگلیِ ناهنجاری را از بین ببرد. این را پیشرفت فشردگیcompression breakthroughمی‌نامیم، و رخ دادن آن در سیستم‌های آلوده همیشه فقط یک امر وابسته به زمان است.

واضح است که بدن‌های انسان‌ها در برابر ناهنجاری بسیار مقاوم هستند، اما به هر شکل، ما پیر می‌شویم و صرفا ۲٪ از تجربه خوشبختی که در یک سیستم پاک ممکن است را دریافت می‌کنیم. بنابراین ناهنجاری به ما اجازه می‌دهد مدت معینی زندگی کنیم، چراکه بیشتر موجودات انگلی از وجود ما در اینجا نفع می‌برند و ناهنجاری از بودن ما منفعت دارد. اما ناهنجاری از حضور نیروهای نور و فرود آمدن فیزیکی آنها بر سطح فیزیکی سودی نمی‌برد، و به سرعت آنها را تحلیل می‌برد، زیرا آنها را به عنوان متجاوزان و پایان‌دهنده به قلمروی زمینی‌اش شناسایی می‌کند.

 

___________________________________________________________

 

نام کتاب :

نویسنده : کبرا

 

توضیح کتاب :

پورتال مجموعه ای از پست های وبلاگ از ۲۰۱۲portal.blogspot.com که به ترتیب زمانی است که توسط کبرا سخنگوی فدراسیون کهکشانی ارسال شده است. این وبلاگ مرکز اطلاعات پیروزی نور ، آزاد سازی سیاره زمین و خروجی ارتباط رسمی جنبش مقاومت است. این کتاب تاریخچه ماموریت آزاد سازی زمین از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ را شرح می دهد.

تاریخ انتشار کتاب : ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *