ملاقات با ونوسی ها در صحرای کالیفرنیا

جورج آدامسکی

ادعای ملاقات با ونوسی ها در صحرای کالیفرنیا در سال ۱۹۵۲ توسط جورج آدامسکی و ۴ همراهش

به گفته سر دزموند لزلی ، نویسنده کتاب” بشقاب پرنده ها فرود آمده اند “در تاریخ ۲۸ نوامبر ۱۹۵۲ ، جورج آدامسکی ، فیلسوف و یوفولوژیست آمریکایی به همراه ۵ نفر برای رویت احتمالی یوفو به صحرای کالیفرنیا رفتند و پس از مدتی جورج آدامسکی با جدا شدن از بقیه دوستانش به طرفی رفت و در صد متری یک شی پرنده گنبدی شکل را دید که فرود آمده او جلوتر رفت و مشاهده نمود که مردی قد بلند با موهای بلوند در حال خارج شدن از آن است .

جورج آدامسکی

آن ها به هم نزدیک شده و به زبان اشاره با هم صحبت کردند ، در هنگام صحبت همراهان جورج که متوجه این موضوع شده بودند به طرف آن ها رفته و در دویست متری جورج را با آن مرد و آن یوفوی گنبدی شکل مشاهده نموده و بعدا یک اظهارنامه را در مورد این رویت امضاء نموده و شهادت دادند که این اتفاق افتاده است .

جورج آدامسکی

لرد دزموند لزلی می گوید در سال ۱۹۵۳ به آمریکا رفتم و به ملاقات آدامسکی رفتم و با او به صحرای کالیفرنیا رفتم و او مرا به محل ملاقات اتفاق افتاده برد و در آنجا رد کفش ها آن مرد و یوفو را بمن نشان داد و من از این موضوع تعجب کردم که چطور این آثار پس از گذشت یک سال پاک نشده بود و نکته مهم دیگر این بود که سال ها بعد در اسناد افشا شده ارتش ، دقیقا در تاریخ ۲۸ نوامبر ۱۹۵۲ نیروی هوایی دو جت جنگنده را برای شناسایی شی ناشناس پرنده در صحرای کالیفرنیا ارسال کرده بود .

گزارشگر : آقای آدامسکی چطوری باهاشون حرف زدید ؟ آدامسکی : اول با اشاره اما بعد فهمیدم انگلیسی و هر زبانی را می فهمد ، گزارشگر : نگفت از کجا اومده؟ آدامسکی : گفت از ونوس اومدن 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *