میدان های انرژی داخلی

چاکرا

چاکرا

میدان‌های انرژی داخلی یا چاکراها اساساً میدان‌های انرژی ظریفی هستند که از بدن عبور می‌کنند. ۷ چاکرا اصلی وجود دارد که به صورت عمودی از پایه ستون فقرات تا بالای سر قرار دارند.

با این حال، بسیاری از میدان‌های انرژی و چاکراهای دیگر در هر قسمت از بدن قرار دارند، که همگی عملکردهای خاصی دارند که معمولاً با مکان آنها مرتبط است. این توضیح فقط به این ۷ مورد اصلی می پردازد زیرا آنها کلید سلامت جسمی و روانی ما هستند. این ۷ چاکرا باید در فرم عالی باشند تا به بقیه اجازه دهند تا به درستی عمل کنند.

توصیف ها، مکان ها و اتصالات به اندام های خاص همان چیزی است که در بیشتر افراد رخ می دهد، هرچند افراد مختلف ممکن است کمی متفاوت باشند و با بیشتر میدان های انرژی نیز با یکدیگر تعامل دارند.این به دلیل مشخصات ظاهرا متناقض منتشر شده توسط معلمان مختلف است. این به دو عامل مربوط می شود، اول اینکه برای اکثر درمانگران، نقطه مرجع آنها خودشان است. دوم این است که سه نوع مجزا از تجسم انسان وجود دارد. غالب ترین آنها انسان فیزیکی، دومی انسان معنوی و کوچکترین گروه، انسان اثیری باستانی است. به نظر نمی رسد که این روی روند درمان تأثیر بگذارد زیرا شفا در چاکرا است و اندام های مرتبط با آن اتفاق می افتد زیرا عناصر بالاتر هاله به طور خودکار می دانند که کدام چاکرا در آن فرد مرتبط است.

۱- چاکرای پایه یا ریشه – رنگ قرمز است :

در زمان لقاح ایجاد می شود و در پایه ستون فقرات قرار دارد. این فعالیت به طور کلی، مانند حرکت، انرژی و بقا و همچنین زمین را نشان می دهد. با پایه ستون فقرات و همچنین کبد را متصل می کند و با اکثر بیماری ها مرتبط است. قرمز همچنین با درد، تورم و التهاب و تمام احساسات گرما مرتبط است. زمانی که این چاکرا به درستی کار کند، ما نشاط و قدرت بدنی داریم. ما احساس می کنیم با درک عمیق از ریتم ها و الگوهای طبیعت با طبیعت مرتبط هستیم.

هنگامی که مختل شود، کبد و تمام مشکلات آدرنال را تحت تأثیر قرار می دهد. اکثر مشکلات عمده میانی و فوقانی کمر، لگن و ثبات با اختلالات چاکرای پایه مرتبط است. اختلالات طولانی مدت می تواند باعث مشکلات مزمن کمر و لگن شود.

چاکرای خاجی ۲:

رنگ نارنجی است: در زمان لقاح ایجاد شده است. بالای استخوان شرمگاهی قرار دارد. این امر به احساسات، تمایلات جنسی، میل به لذت، لذت خود به خود و احساس خوشبختی مرتبط است. در زنان با کلیه ها، روده بزرگ و کوچک، نوشدارویی، طحال، کشاله ران، سجده و رحم در ارتباط است. وقتی این چاکرا به درستی کار می کند، ما احساس حیاتی، انعطاف پذیری، دوست داشتنی سرگرم کننده و میل جنسی خوبی داریم.

هنگامی که مختل می شود بر روی ساکروم ما تأثیر می گذارد – کمردرد، طحال، مشکلات جنسی، مثانه و اختلالات گوارشی. اختلالات باعث انقباض ماهیچه ها می شود و لکه هایی را روی مفاصل اصلی مرتبط با پاها و پاها ایجاد می کند که با اکثر آسیب های ساق پا و پا همراه است. ما احساس کمبود تمرکز، کمبود نشاط، سفتی بدنی، عصبانیت و اغلب رفتارهای ضد اجتماعی را داریم.

سومین چاکرای شبکه خورشیدی:

رنگ زرد است: در زمان تولد ما ایجاد شده است. در اطراف ناف و پایه قفسه سینه قرار دارد. مرتبط با خون، سیستم لنفاوی و سیستم اندوکروماتیک. به ما انگیزه می دهد تا تغییر ایجاد کنیم. با استفاده ما از انرژی سروکار دارد و شبکه خورشیدی باعث ایجاد تغییر در ما و همچنین اطراف ما می شود. این یک نوع سازمان‌دهی مرکز کنترل است که به ما این توانایی را می‌دهد تا به روش‌های قدرتمندتر و مؤثرتری عمل کنیم. هنگامی که این چاکرا به درستی کار می کند، به دلیل سیستم لنفاوی، با بسیاری از سیستم های مختلف بدن سر و کار دارد، همچنین بر سیستم ایمنی بدن ما تأثیر می گذارد. همچنین در عملکرد صحیح سیستم عصبی و پوست موثر است. همچنین با خوش بینی، اعتماد به نفس، خودانگیختگی، انعطاف پذیری، درک، شادی و خنده مرتبط است. هنگامی که مختل شود، سیستم ایمنی، زخم، هیپوگلیسمی، بیماری های مرتبط با استرس، سوء هاضمه،

چهارمین چاکرای قلب؛

رنگ سبز/طلایی است :در زمان لقاح ایجاد شده است. در مرکز قفسه سینه، این نقطه میانی سیستم چاکرا با ۳ چاکرا در بالا و ۳ چاکرا در زیر است. مرتبط با قلب، ریه ها، دیافراگم، بازوها، دست ها و تنفس این چاکرا در مورد عشق، مراقبت، اشتراک گذاری، روابط، تعادل، تعادل است و به ما ساختاری برای وجود، روال، نظم و انضباط و تمام جنبه های رشد شخصی می دهد. وقتی این چاکرا به درستی کار می کند، احساس آرامش، روشن بینی، دوستی و تحمل دیگران داریم. وقتی مختل شود بر قلب ما تأثیر می گذارد، به بیماری قلبی، فشار خون بالا، بیماری ریوی، بیماری تهاجمی، رشد غیرطبیعی کمک می کند. ما تمایل به احساس بی احساسی، عدم کنترل، ممکن است باعث احساس کلاستروفوبیا، گرفتار شدن،

برآورده نشدن، محدود شدن، تحت سلطه بودن، نیاز به تحت کنترل بودن یا کنترل شدن باشیم،

پنجمین چاکرای گلو:

رنگ آبی است. سبز: در حدود ۳ ماهگی در رحم ایجاد می شود. در گلو قرار دارد. در ارتباط با غدد تیروئید و پاراتیروئید، قسمت فوقانی قفسه سینه، گردن، گلو، دهان، بینی، دستگاه برونش و صدا، ریه ها، دستگاه گوارش زمانی که این چاکرا به درستی کار می کند، ما به راحتی ارتباط برقرار می کنیم، آزادانه نفس می کشیم و سرمان صاف است. وقتی مختل شود باعث مشکلات گلو، آسم، سرماخوردگی، سفت شدن گردن، مشکلات تیروئید، مشکلات گوش، حنجره، گلودرد، ورم لوزه می شود.

ششمین چاکرای ابرو؛

رنگ بنفش است: در حدود ۳ ماهگی در رحم ایجاد می شود. به عرض یک انگشت بالای پل بینی در مرکز پیشانی قرار دارد که به آن چشم سوم نیز می گویند. این با غده هیپوفیز، تالاموس، هیپوتالاموس مرتبط است و عمدتاً روی مغز، چشم و گوش تأثیر می گذارد. این مهم در تفکر خلاق از ذهن خودآگاه ما، استدلال، تفکر منطقی، روشن بینی، بینش، برنامه ریزی، عقل، باور، درک و تحلیل است. ظاهر به درون به جای رسا مانند چاکرای گلو. وقتی این چاکرا به درستی کار می کند، می توانیم چیزها را به وضوح ببینیم، خوب استدلال کنیم، احساس اعتماد به نفس و آرامش داشته باشیم. زیرا به ما می دهد توانایی مشاهده و درک و احساس عمیق آنچه که حقیقت است، نه آنچه دیگران به ما می گویند. هنگامی که ذهن ما پریشان می شود ممکن است ذهن ما تیره شود و الگوهای فکری نامنظم شود و تصمیم گیری عملی را بسیار دشوار کند. شهود ممکن است مسدود شود. نقایص بینایی و نارساخوانی ممکن است خود را نشان دهند یا بیشتر نمایان شوند، کابوس‌ها و سردردها نیز نشانه‌ای از عملکرد نادرست چاکرای ابرو هستند.

هفتمین چاکرای تاج

در مرکز جمجمه قرار دارد. این روح ما است، ارتباط ما با خالق، جهان و خدای درون ما، این مرکز معنوی ماست. پیوند ما با یکدیگر و به کل خلقت و همه معارف هستی. پس از تسلط بر الگوی منحصربه‌فرد آگاهی ما، از طریق ابعاد ظریف انرژی حیات معنوی، در تماس دائمی با انواع اطلاعات از زمین و کیهان خود باقی می‌ماند. وقتی این چاکرا به درستی کار می‌کند، احساس می‌کنیم با خود، یکدیگر، خدا و خالق خود در صلح هستیم و معنویت ما کامل است. همانطور که چاکرای پایه ما را محکم و ایمن به زمین متصل می کند، چاکرای تاج ما را به انرژی جهانی باز می کند.

همه ما توانایی استفاده از قدرت کامل چاکراهای تاج را داریم . هنگامی که برخی یا همه چاکراهای دیگر ما مختل شوند، فوراً دچار اختلال می شوند و اغلب بر سلامت کلی ما تأثیر زیادی می گذارد. ممکن است احساس خشم، افسردگی، مشکلات در عملکردهای فیزیکی و ذهنی، خستگی، مستعد کسالت، بی حالی، احساس بیگانگی، مشکل در یادگیری، احساس اینکه چیزی درست نیست، اما توصیف واضح آنچه اشتباه است دشوار است. وقتی همه چاکراها و هاله‌های ما به درستی کار می‌کنند، ما همان‌گونه می‌شویم که خلق شده‌ایمبا توانایی شفای خود و دسترسی به همه دانش و خرد. با این حال آفرینش ما آنقدر منحصر به فرد و سازگار است که می توانیم زندگی کنیم و کار کنیم و اکثر ما با اختلالات میدان انرژی عمده این کار را انجام می دهیم. تا زمانی که میدان‌های انرژی داخلی و یکپارچه شما بازیابی نشده و همانطور که خلق شده‌اید عمل نکنند، هرگز نمی‌دانید چقدر عالی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *