نازی ها و سایت های توسعه ماشین زمان و بشقاب پرنده

nazi-1

نازی ها و پایگاه ۲۱۱ در قطب جنوب، سایت های توسعه ماشین زمان و بشقاب پرنده در لهستان و سرنوشت هیتلر ؟

نظریه پردازان تئوری های توطئه معتقدند که در سال ۱۹۳۸ گروهی از متخصصان نازی به قطب جنوب رفته و پایگاهی زیرزمینی بنام پایگاه ۲۱۱ احداث نموده اند و گرچه این ماموریت در لفافه حفظ صنعت شیلات انجام شده اما در واقع هدف اصلی ایجاد ارتباط با موجودات بیگانه ای بوده که در زیر زمین زندگی می کنند و تمدنی بسیار پیشرفته دارند .

به عقیده آن ها ، در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم که برلین در آستانه سقوط بود ، هیتلر به همراه عده زیادی از دانشمندان و افسران برجسته اش به آن جا گریختند و حتی در آنجا به توسعه برنامه های موشکی و بشقاب پرنده و ماشین زمان پرداختند .

در دوران جنگ در لهستان یک مجموعه برای توسعه و تکمیل دیکلاگه یا ماشین زمان از طرف نازی ها تاسیس شده بود و بشدت و شبانه روز بر روی این سیستم کار می کردند ، بقایای سایت آزمایش آن ها امروز در ناحیه ای در لهستان موجود است .

nazi-2

نظریه پردازان تئوری های توطئه می گویند آن ها موفق به ساخت انواع مختلف بشقاب پرنده و ماشین زمان شدند و سال ها بعد در ککسبورگ پنسیلوانیا ، یک وسیله عجیب پرنده مانند ماشین زمان آلمان ها سقوط کرد . البته گفته شد که بعدها هیتلر و سران نازی به آمریکای جنوبی گریختند و زندگی مخفیانه ای را در آنجا شروع کردند .

حتی برخی معتقدند هیتلر ارتباط نزدیکی با برخی از نژادهای فرازمینی داشته است . اما واقعا چقدر این تئوری ها به واقعیت نزدیک است ؟ کسی جواب مشخصی برای آن ندارد اما همه می دانند که در مورد مرگ هیتلر اتفاق نظر وجود ندارد و هنوز کسی نمی داند پس از جنگ چه بر سر او آمد ؟ آیا خودکشی کرد ؟ جسد او چه شد ؟ سایت های تحقیق و آزمایش در لهستان با آن ادوات و سازه های عجیب برای چه هدفی ساخته شده بودند ؟ سوالاتی از این دست باعث می شود تا سرنوشت هیتلر و نازی ها با اسرار زیادی همراه باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *