نحوه اضافه کردن تصویر و ویدیو در نوشته وردپرس

تا اینجای کار ما با نحوه افزودن نوشته و افزودن برچسب و دسته بندی و مدیریت آن ها آشنا شده ایم اما درباره نحوه اضافه کردن تصویر و ویدیو و…. بحثی نشده بود.

برای اضافه کردن تصویر یا فایل مورد نظر خود محل قرار دادن تصویر یا فایل خود را با موس در میان نوشته انتخاب کنید و سپس روی گزینه افزودن پرونده چند رسانه در بالای ویرایشگر وردپرس خود کلیک کنید،سپس فایل خود را با موس انتخاب کرده و در صفحه گالری خود بیندازید تا آپلود شود. تمامی فایل هارا میتوانید با این روش آپلود کنید.

خب علاوه بر کشیدن فایل ها و اضافه کردن انداختن آن ها درون آرشیو خود اگر اولین بار باشد که میخواهید تصویر یا فایلی را قرار دهید گزینه ای با نام گزینش پرونده ها وجود دارد که شمارا به درون کامپیوترتان هدایت میکند تا فایل خود را انتخاب کنید اما اگر چندمین بار باشد که تصمیم به این کار گرفته میشود دیگر این گزینه موجود نیست و باید فایل خود را یا با روش فوق یا با کمک دکمه بارگذاری پرونده انتخاب کنید.

خب پس از آپلود تصویر فایل میتوانید اطلاعات آن را تغییر دهید این اطلاعات در بخش جزییات پیوست نمایش داده می شود.،این تغییرات شامل اسم،اندازه و برش(اگر تصویر باشد)،نوع قرار گرفتن لینک یا تصویر و…. میباشد.

خب اگر فایلی به درستی آپلود نشود به شما اطلاع داده میشود برای مدیریت فایل ها و بخش چند رسانه ای میتوانید توسط منوی مدیرتی به بخش رسانه/کتابخانه مراجعه کنید.

بخش دیگری که لازم است درباره آن توضیح دهیم بخش تنظیمات نمایش تصویر است.در این بخش شما نوع چیدمان تصویر (میانه؛چپ؛راست)را مشخص میکیند و در بخش پیوند به شما انتخاب میکیند که با کلکی بر روی تصویرتان چه اتفاقی رخ میدهد و بخش آخر هم سایز تصویر شما برای نمایش در سایت است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *