نژاد سِیرِیز (Seres)

بیگانگاننژاد سِیرِیز، قدیمی ترین نژاد بشر هستند. آنها انسان های اسرارآمیزی با قامت ۵/۵ تا ۶ متر هستند. بسیار خیرخواه، بسیار مهربان، بسیار خردمند و بسیار پیشرفته، حتی پیشرفته تر از مردمان پلیدین، ونوس یا سایر نژادهای کهکشان ما.

آنها پیش از اینکه در زمان هایی دور ناگهان از تاریخچه ی کهکشانی ناپدید شوند، بشر را به کهکشان های بسیاری آوردند. سپس اتحادیه ی کهکشانی بین بُعدی عوالم آزاد را پایه گذاری کردند. اکنون، آنها سرانجام تصمیم به بازگشت گرفته اند و حضورشان را با پایان دادن خیرخواهانه و همیشگی آزمایش شَر بر روی زمین نشان خواهند داد.

ربازارتارز در کتاب دندان ببر می گوید:” نژاد سِیرِیز از اعصار بسیار باستانی در جهان های تحتانی اکتشافات بسیار کردند، تمدن های بسیاری بنا گذاشتند و آثار برخی از آنان روی زمین هم موجود است. نوشته و گزارش ثبت شده ای از وجود این نژاد در دست نیست. فقط گاه به گاه باستان شناسان قطعات استخوان هایی را کشف می کنند و تخمین می زنند که می بایست ارتفاع قامت این نژاد بین ۵ تا ۶ متر بوده باشد. این نژاد پیشینیان لموریان ها و آتلانتاها بوده اند. بسیاری از اجتماعات سیاره ای از نژاد سِیرِیز منشعب شدند، بخصوص آنانی که ما به عنوان مردمان فضا می شناسیم. این مردمان از دانش و قدرت هایی برتر از سایر نژادها برخوردارند.”

تُرِلیون (Torellian)، سفیر نژاد سِیرِیز می گوید:” نژاد سِیرِیز قصد دارد به این کهکشان و سیاره ای که ساکنانش زمین می نامند بازگردد، چون این سیاره یکی از نخستین جهان هایی بود که ما بیش از پنجاه میلیون سال پیش، بعد از عصر دایناسورها، با زندگی انسانی بارور کردیم. با چرخه ی سیاره زمین که هر صد هزار سال موجب جابجایی صد و هشتاد درجه قطب ها می شود و معمولاً اکثر حیات روی زمین را نابود می کند، ضرورت پیدا می کرد که این جهان پیوسته با زندگی انسانی، حیوانی و گیاهی از سیارات دیگر بارور شود. متأسفانه حاصل این روند این شد که زمین برای مدت بسیار مدیدی سرکوب شده ترین جهان انسانی باشد.

با کمک موجودات بسیار بسیار پیشرفته ای که ما نژاد سِیرِیز، استادان خاموش می نامیم، مقرر شده که این تغییر چرخه ای قطب های سیاره برای همیشه خاتمه پیدا کند. استادان خاموش، ساز و کار هستی چند بُعدی را اداره می کنند و مجرای بی واسطه ی ظهور پرتوی نوینی هستند که برای نخستین بار موجب دگرگونی عظیم این کهکشان و سایر کهکشان ها می گردد.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *