نینتندو از کیت های Labo برای کنسول سوییچ رونمایی کرد

کنسول بازی سوییچ چندین راه مختلف برای بازی کردن ارائه می دهد اما نینتندو امروز یک راه و شیوه دیگر هم معرفی کرد که البته این بار کودکان (و کسانی که کودک درون زنده ای دارند) را هدف قرار داده.

Labo یک سری کیت های مقوایی است که با ابزارهایی مثل نخ آن ها را باید به یکدیگر متصل کرد و وسایلی مثل پیانو ساخت. درون هر کدام از این کاردستی های کوچک و بزرگ، سوییچ و تویکان ها (که در حالت عادی جویکان خطاب می شوند) هم قرار می گیرند که آن را تبدیل به یک بازی مهیج خصوصا برای کودکان خلاق می کند.

تاکنون دو بسته Labo روی سایت نینتندو قرار گرفته. یک بسته ۷۰ دلاری که پیانو، موتور و خانه را درون خود دارد و یک بسته ۸۰ دلاری که شما را تبدیل به یک روبات جنگجو خواهد کرد. گرچه نینتندو تاکید کرده که Labo مخاطب هدفش کودکان هستند اما به نظر می رسد بزرگسالان هم از دیدن تیزر رونمایی آن به وجد آمده اند.

مشخصا نینتندو قصد دارد که این پلتفرم کاغذی ابزاری باشد برای جوشش خلاقیت و در عین حال سرگرمی کودکان و نوجوانان که فلسفه وجودی سوییچ را بیش از پیش توضیح می دهد. اما اینکه بازی ها تا چه حد سرگرم کننده باشند می تواند همه قشر مخاطبی را درگیر خود کند.

Labo قرار است ۲۰ آوریل در ایالات متحده آمریکا به صورت رسمی عرضه شود. نینتندو به زودی قرار است رویدادی مخصوص Labo در نیویورک و سان فرانسیسکو برگزار کند اما فقط کسانی که کودکان ۶ تا ۱۲ سال همراه خود داشته باشند می توانند در این مراسم حاضر شوند.

در انتها تیزر رونمایی نینتندو Labo را مشاهده می کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *