تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوئیچ بازی WWE 2K18 مشخص شد

بازی WWE 2K18

بالاخره ۲K Games تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوئیچ بازی WWE 2K18 را اعلام کرد و به توضیح قابلیت‌ها و ویژگی‌های این عنوان در کنسول هیبریدی نینتندو پرداخت.

به نظر می‌رسد که انتظار برای تجربه کردن بازی WWE 2K18 بر روی کنسول هیبریدی و قدرتمند نینتندو در حال به پایان رسیدن است و دارندگان کنسول سوئیچ و علاقمندان به مجموعه بازی‌های کشتی کج می‌توانند به زودی این عنوان را تجربه کنند.

همانطور که در ابتدای خبر نیز گفته شد، ۲K Games در آخرین اقدام خود تاریخ انتشار بازی WWE 2K18 را مشخص کرد و بالاخره تاریخ پایان انتظار علاقمندان را اعلام کرد. WWE 2K18 در تاریخ ششم دسامبر یعنی فردا، به صورت رسمی برای سوئیچ منتشر خواهد شد.

نسخه نینتندو سوئیچ بازی WWE 2K18 در مقایسه با نسخه‌ پی‌سی و کنسولی از اکثر قابلیت‌های در نظر گرفته شده و موجود در این پلتفرم‌ها، از جمله بخش‌های MyCAREER، Road to Glory ،Universe Mode و بخش آنلاین بهره می‌برد و از لحاظ فنی و تکنیکی نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. هر چند که گرافیک فنی بازی با توجه به محدودیت‌های این کنسول در سطح ایده‌آل نیست، اما از لحاظ گرافیک هنری بازی همچون دیگر نسخه‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

همانطور که گفتیم، این بازی در تاریخ پانزدهم آذر ماه (ششم دسامبر ۲۰۱۷) منتشر خواهد شد و کسانی که بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کرده‌اند می‌توانند تا تاریخ سیزدهم دسامبر، DLC‌های این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *