هک رشد برای  پیج های آموزش زبان در اینستاگرام

اینستاگرام

اینستاگرام

دانستن زبان انگلیسی یکی از ضرورت های زندگی هر فرد فعال در فضای مجازی و در دنیای واقعی است. به همین منظور پیج های زیادی در زمینه آموزش زبان های مختلف در برنامه اینستاگرام به وجود آمده است؛اما چگونه در می توان در بین این تعداد بالا مطرح شد و فالوورهای فعال را جذب کرد؟در ادامه با ما همراه باشید تا راز افزایش محبوبیت در اینستاگرام با چند ترفند ساده را به شما عزیزان آموزش دهیم.

 

اینستاگرام و درآمد میلیونی مدرسین زبان

برنامه اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم های درآمدزایی برای  تمامی مشاغل است که به راحتی با دانستن چندین نکته ساده می توان به سرعت در این پلتفرم رشد کرد.

پیج های زیادی در این برنامه هستند که به  راحتی درآمدهای بالایی را تجربه کرده و روش های مختلفی را برای  جذب مخاطب امتحان کرده اند که بسیاری از آنها تاثیر مثبتی بر روی  روند پیشرفت آنها در این رقابت تنگاتنگ داشته است.

درآمد مدرسین زبان با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در فضای حقیقی یعنی آموزشگاه ها و کلاس های درسی متفاوت است که این مزیت ها در فضای مجازی کمرنگ تر می باشد. از این رو، درآمدزایی از این رقابت تنها به مهارت و خلاقیت شما در کنار میزان دانش زبانی که دارید، بستگی دارد.

 

ترفندهای هک رشد پیج زبان در اینستاگرام

یک پیج آموزش زبان در فضای اینستاگرام هم جبنه تجاری را در بر می گیرد و هم جنبه آموزشی، پس شما به عنوان یک کاربر فعال باید هر دو وجه این کار را در طراحی استراتژی ها و برنامه ریزی ها درنظر بگیرید.

به راحتی با جستجوی عبارات هایی همچون ترفندهای رشد پیج اینستاگرامی می توانید به انبوهی از اطلاعات دسترسی پیدا کنید که برخی از آنها با توجه به آپدیت های مکرر الگوریتم اینستاگرام و برنامه آن، از میدان به در شده اند.

برخی از ترفندهای کاربردی برای سرعت بخشیدن به رشد پیج زبانی عبارتند از :

۱- اعتبار بخرید

تعداد فالوور شما در برنامه اینستاگرام نشان دهنده اعتبار  نام شما بین کاربران است.بسیاری از پیج های تجاری و آموزشی با استفاده از خرید خدمات اینستاگرامی سرعت پیشرفت خود را در این برنامه افزایش  داده و به راحتی کاربران فعال را به سمت خود می کشانند.

خرید فالوور خارجی یکی از این اقدامات است که می تواند سطح اعتباری یک پیج آموزشی را به مقدار قابل توجهی جا به جا کند.

یک کاربر با دیدن تعداد زیادی کاربر خارجی در یک پیج آموزشی راحت تر به شما اعتماد کرده و حساب کاربری شما را دنبال خواهند کرد.

 

۲-در تولید محتوا خلاقیت داشته باشید

یک مدرس زبان هنگام تولید محتوای اینستاگرامی به سرعت سراغ تیترهایی مثل توضیح کلمات چند معنی، توضیح گرامر، آموزش نحوه لیسنینگ و … می روند.پس از گذشت شش ماه و با انتشار پست های این چنینی شاهد عدم رشد پیج در فضای اینستاگرام است.

در این مرحله خلاقیت می تواند شما را از این گرداب نجات دهد. شما کاربری را در نظر بگیرید که با دیدن پیجی با پست های تکراری احتمالا در ذهن خود جمله اوه دوباره پست تکراری را مطرح می کند.

حال تصور کنید با تلفیق دانش زبانی، خلاقیت و سرگرمی برای  تولید محتواهای پربازدید، چه تعداد مخاطب جدید به پیج شما اضافه خواهند شد؟

روتین تکراری آموزش در هر زمینه ای، کاربر را از پیج شما فراری می دهد. پس سعی کنید با ایده های جدید کاربر را در پیج نگه دارید.

اینستاگرام

اینستاگرام

۳-تبادل کنید

یکی از بهترین راه های ورود کاربران هدفمند به پیج، استفاده از ترفند قدیمی تبادل با همکاران است. با شناسایی پیج های همکار که بازدید های نسبتا خوبی داشته و اختلاف فاحشی از نظر تعداد دنبال کننده با شما ندارند، به راحتی می توانید پیج خود را به مخاطبان فعال و هدفمند معرفی کنید.

 

۴-از تمام ابزارهای اینستاگرامی استفاده کنید

پیج آموزش زبان در فضای اینستا مانند یک ماشین است که قطعات آن را ابزارهای مهمی مثل لایو تشکیل می دهند.

با کمک این ابزارها علاوه بر ارسال سیگنال های مثبت برای  الگوریتم اینستاگرام، می توانید کاربران را به وجد آورده و آنها را به دیدن محتواها ترغیب کنید.

ورود محتواها به اکسپلور و قسمت فید اینستاگرام کلید موفقیت شما در این برنامه است.پس از این ابزارها غافل نشوید.

 

۵-در استفاده از هشتگ ها هوشمندانه عمل کنید

یکی از بهترین ترفندهایی که می توان از آن برای  بالا بردن بازدیدها و ورود کاربران هدفمند به پیج استفاده کرد، هشتگ ها هستند. هشتگ ها را می توان دروازه ای در نظر گرفت که زمینه رشد پیج شما در فضای اینستاگرام و موفقیت در این رقابت را فراهم می کند.

 

۶-تبلیغات را دست کم نگیرید

با کمک روش هایی که در بالا ذکر شد، به راحتی می توانید تا حدودی مسیر اولیه و سربالایی رشد یک پیج را طی کنید. برای  سرعت بخشیدن به موتور این پیج می توانید از تبلیغات کمک بگیرید.

همانطور که در مطلب افزایش  محبوبیت در اینستاگرام با چند ترفند ساده خواندیم، به راحتی می توانید با استفاده از تبلیغات به سرعت طیف گسترده ای از کاربران ایرانی را با برند خود آشنا کرده و با کمک  تولید محتوای خلاق  کاربران را به دنبال کردن پیج خود ترغیب کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با ترفندهای هک رشد پیج زبان و روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا کرده و دید شما را نسبت به فعالیت هدفمند در این بستر بازتر کنیم منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *