پایگاههای بیگانه قطب جنوب: شکارچی UFO “اثبات” ET زیر آب در نقشه های گوگل

پایگاه بیگانگان

شکارچی UFO بطور چشمگیری اعلام کرده است که پایگاه های بیگانه زیر آب قطب جنوب  از طریق نقشه گوگل قابل مشاهده است.

وسواس زندگی بیگانه اسکات وارینگ باعث ایجاد شوک درباره دیدگاههای هوایی UFO در کانال خود شد. وی گفت: “من از Google Maps برای بزرگنمایی در منطقه قطب جنوب استفاده کرده ام و آنها درست در آنجا هستند. وی گفت: “بسیاری از ناهنجاری های دیگر را می بینید که در میان برف و یخ در خلیج اطراف نشسته اند.

این ساختارها چیست؟ آیا آنها شگفت انگیز نیستند؟ اینها طبیعی نیست.

آقای وارینگ اظهار کرد در تضاد با اشیاء عجیب و غریب با ویژگی های آبزی نزدیک آن که کف اقیانوس قطب جنوب را لمس می کند به وضوح دیده می شود.وی همچنین سؤال کرد که چرا به نظر می رسد بعضی از مناطق عمیق آب توسط Google Maps تار شده اند.آقای وارینگ گفت: “هیچ چیز عادی در مورد این موارد وجود ندارد. آنها کاملاً متمایز هستند.

Google Maps چنین برنامه قدرتمندی است ، به محققان این امکان را می دهد تا اساساً از طریق تصویر قدیمی تر در همان منطقه به عقب برگردند.آقای وارینگ سپس از این عملکرد برای مقایسه تصویر روز فعلی با نمونه های قبلی که در دهه ۱۹۸۰گرفته شده اند ، استفاده می کند.

وی درباره تصاویر ماهواره ای قبلی گفت: “ساختارها برفی به نظر می رسند ، اما به وضوح چنین نیستند.“زیرا اگر به زوایای مناسب آنها نگاه کنید ، آنها واقعاً از هم متمایز هستند.

با طی چند دهه موفقیت ، او به طور غیرقابل اعتماد سعی در استدلال کردن غول فناوری گوگل درگیر در پوشش زندگی بیگانگان می کند

وی گفت: “شما واقعاً می دانید که لبه های سازه ها چگونه ایستاده اند ، مهم نیست که چه چیزی باشد. “شما می توانید زوایای مناسب را ببینید و اینها جزایر معمولی به نظر من نمی رسند. چرا Google Earth آنها را به رنگ آبی پوشانده است – چرا این جزایر همیشه اینگونه نیستند؟

“Google آنها را تحت پوشش قرار می دهد زیرا آنها نمی خواهند مردم به راحتی آنها را پیدا کنند.

بسیاری از مردم ممکن است ادعا کنند که کوه های یخ هستند ، اما من معتقدم که این ها در واقع چهار پایگاه بیگانگان زیرزمینی هستند که در فاصله ۱ کیلومتری از یکدیگر قرار دارند.

طبق گفته های Google Ruler ، هر ساختمان بین ۲ کیلومتر و ۲٫۸ کیلومتر با هم فاصله دارد.“این ۱۰۰٪ ثابت میکند که پایگاه های بیگانه در قطب جنوب وجود دارد.”این کشف بیگانه مشکوک به زودی چندین نظر در YouTube جلب کرد.

 Kyujin kang15ابراز عقیده کرد: ” مسلما این یک ساختمان سه بعدی است.با این حال ، بیننده یوتیوب جوشوا به وضوح کمتر تحت تأثیر قرار گرفته است ، اظهار داشت: “من منتظر شواهدی هستم که شما به تنهایی” پایگاه بیگانه مخفی “پیدا کرده اید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *