چرا باید موفقیت هایمان را نگوییم …!؟

موفقیت در فروش

موفقیت

یکی از مهم، عالی و بزرگترین قوانین زیبای دنیا و موفقیت، قانون شکرگزاری است.

راستی ببینم شما چقدر آدم شکرگزاری هستید و چطور شکرگزاری خودتون رو بیان میکنید ؟

متاسفانه رسم غلطی در بین ما ایرانی ها هست که ، موفقیت هات رو نگو…!
موفقیت هاتو پنهان کن…!
به کسی نگی ها، چشم میخوری…!
فلان و بهمان میشه…!
دچار انرژی منفی و… میشی!

این قانون یک مقدارش میتونه درست باشه و مقدارش هم اشتباهه…

از اونجایی که انسان موفقیت هاشو به آدمهایی که هم فرکانس و هم سطح انرژیش نیستن ، وقتی که بگه ، مواجه میشه با یک موج انرژی منفی از طرف اونها، بخاطر ناباوری ها و فرکانس پایین و سطح پایین انرژی اون شخص…
ولی اونجاش که درسته ، بیان موفقیت ها برای انسان های هم فرکانس خودشه.
موفقیت های خیلی کوچیکتون رو هم حتی به دیگران بگید اما نیت تون چزوندن و تو چشم رفتن و حال فلانی رو گرفتن و به قول آذری ها آجیخ بوجوخ نباشه…!

از نعمتتون پیش کسی که فقط میخواد آه بکشه چیزی نگید!!!

اما اول به خودتان بعد به هم فرکانس ها بگویید:
من امروز خوشحال تر از دیروزم.

من امروز امیدوارتر از دیروزم.

من امروز آرام تر از دیروزم.

قرار نیست من امروز گنج پیدا کرده باشم.

گنج امروز من همین آرامش امروز منه.

هفته ی پیش ، ماه پیش ، سه ماهه پیش ، من بابت این مسائل میترسیدم ولی الان نمیترسم ، نگران نیستم ، اضطراب ندارم ، تپش قلب ندارم.

من چند ماهه قبل اگه با این مسئله برخورد میکردم تپش قلب میگرفتم ، میترسیدم ولی الان نمیترسم.

این موفقیته و این موفقیت مون رو باید بیان کنیم / در قران اومده; “ فاما بنعمت ربک فحدث” اون نعمتی که از طرف پروردگار وارد زندگیت میشه رو بیان کن…

.آرایشی بهداشتی تراست

ما نمیدونیم بیان کردن خود این موفقیت های بظاهر کوچیک ، چه موفقیت های بزرگ جدیدی رو وارد زندگی ما میکنه.

کما اینکه حالا درباره ی عکسشم عرض شد که بیان مشکلات کوچیک ، دوباره مشکلات بزرگتر وارد زندگی ما میکنه متاسفانه!!! کاری هر روزه اکثر مردم دنیا انجامش میدن…!

عرض کردم علم ثابت کرده;
اگر شما مریض هستید اصلا راجع به مریضی تون صحبت نکنید ، تشدید پیدا میکنه. توسعه پیدا میکنه ، قدرتمند میشه…
…دارید به مریضی تون انرژی میدید این انرژی رو بیارید به موفقیت خودتون بدید.

من تعجب میکنم چرا بعضی از دوستان اصلا هیچ چیز راجع به موفقیت های خودشون نمیگن ، و تقریبا باید بگم بنظرم علتش رو میدونم، علتش همون باورهای قدیمی و اشتباه گذشته ست! بخدا علم پیشرفت کرده و تقریبا علم برای هر چیزی جواب داره… بیاییم کمی خرافات را رها کنیم دیگه قرن ۲۱ هم داره به ربع اش نزدیک میشه …

این داستانی است براخودش که موفقیت هاتو اگه بگی خطرناکه و مشکل پیدا میکنی یا مثلا: چشم میخوری / چشمت میزنن ، این غلطه خواهر و برادر گلم…!

باید با دوستانی که هم فرکانست هستن و از پکیج اکسیرموفقیت بهره بردند واز مطالب و تکنیک هایی که استفاده کردن و نتایج خوب وعالی گرفتن مشارکت داشته باشی در بیان موفقیت هات و به اونها بگی دوستان عزیز من فلانی هستم و اینقدر موفق شدم و این از الطاف الهی است و خود این یعنی عبادت و بندگی و یاد آوری لطف خدا در زندگی های ما که دیگران را هم به تحرک وا میدارد …

اینجوری رو خودم کار کردم ، این تکنیک و تمرین اینجوری به من جواب داده.

این راهی که من میرم این نتیجه رو ازش گرفتم تو این ۴۰ روز ، ۲ ماه ، ۴ ماه ، ۷ ماه ، هر چقدر…

اماخدمتتان عارضم که متاسفانه ما…
…با بیان نکردن موفقیت های خودمون ، در رو میبندیم به روی موفقیت های جدید.

کائنات میگه اگر برای تو این موفقیت ارزشمند بود پس چرا خوشحالی نمیکنی ؟
چرا شادی نمیکنی ؟
چرا بیان نمیکنی ؟

یکی از راه های شکرگزاری بیان کردن موفقیت هاست.

بیایم خیلی ساده از نتایج عالی و درخشان پکیج و دوره های شگفت انگیز اکسیرموفقیت و تکنیک های کاربردیش مثل خانم بلندیان که بیماری کلون اش خوب شد ، یا خانم وکیلی و مثل ده ها و صدها نفری که قرصاشون رو گذاشتن کنار ، بیماری هاشون برطرف شده به آرامش رسیدن، مشکل مالی شون حل شده، به حال خوب و مال خوب رسیدن، مسائل و مشکلاتی که باهاشون دست به گریبان بودن رفع شده، چقدر معجزات عالی در زندگی و کسب وکارشون رخ داده و… و چقدر رابطه شون بادیگران و با خدا و با خودشون خوب شده و حتی صلح و صفاشون با خودشون و اطرافیانشون چقدر عالی وبیشتر شده.

بیاید وویس صوتی بگذاریم ، بگیم: بله…
این ویس من،
نور امید ،
نور یقین ،
نور ایمان و باور رو تو قلب هزاران نفر روشن میکنه و چه عبادتی از این بالاتر و چه خدمتی از این بالاتر که انسان با پیامش با کلامش با تکنیک و تمرینی که انجام داده ، نور امید و یقین و ایمان رو تو دل هزاران نفر روشن کنه که خودش بالاترین عبادته…

این موفقیت همون موفقیتی که اگه شما به کسی نگید در درون شما میمونه ، خفه میشه ، معدوم میشه…!

 

چرا میترسند؟
چرا خجالت میکشند؟
از چی خجالت میکشیم؟
از اینی که من بگم من موفق شدم ، حتی یک موفقیت کوچک.

وقتی که شما خجالت میکشی موفقیت کوچیک خودت رو بیان کنی ، یعنی مشتاق نیستی ، یعنی علاقه نداری ، یعنی منتظر نیستی برای موفقیت های بعدیت. با صدای بلند ، با لحن خیلی پر از ایمان. باور و یقین ، توضیح بده. دوستان عزیز من این بودم ، این کارها رو انجام دادم ، روی خشم خودم کار کردم ، رو غرور خودم کار کردم ، رو عصبانیتم کار کردم ، رو کینه و رنجش کار کردم و این نتیجه ها رو گرفتم ، شما هم کار کنید این نتیجه ها رو میگیرید ، من که دخترخاله و پسرخاله ی خدا نیستم که…!

منم یه آدمی مثل شما بودم ، منم گاها بهم می ریختم و تنش داشتم ، قرص میخوردم ، منم پر از تنش بودم ، منم اعصابم خورد بود همیشه ، منم نق میزدم ، منم گله میکردم و من هم عصبی میشدم و حتی در سال ۸۶ چندمیلیارد بواسطه خیانت شریک و شراکت در داشتن پمپ بنزین و CNG و مواد مکمل سوخت با کسی که اتفاقا همیشه خدا و پیغمبر می کرد و مدعی خوندن نماز شب و دائم الروزه بودن و خییر و… بود که همه را ی شب تبدیل به پول کرد و فرار کرد بواسطه اعتماد ۱۰۰۰درصدی و سادگی بنده و گوش ندادن بفرمایش قران کریم و حضرت علی علیه السلام درمورد گرفتن شاهد در معامله و شراکت که پس از دست دادن کل سرمایه و خودروهای لوکس و… که خودم موثر بودم نه اینکه مقصر باشم..!

که ۲۰ کیلوکم کردم پس از گذشت ۱۰ روز و موهایم ریخت و ۲۰ سال پیر شدم و به صفر رسیدم، اما خدارا شاکرم که حداقل سکته نکردم و سالم ماندم تا امروز به شما بگویم اگر بخواهید راهش را می یابید و اگر نخواهید بهانه اش را خواهید یافت…️

کمترین اثر انجام تکنیک و تمرین ها این شده که بگید نق نمیزنم ، گله نمیکنم ، نمیگم رفتیم کلی ثروتمند شدیم و معدن طلا پیدا کردیم ، نه…!
همین که امروز نق نمیزنم ، این که امروز لحنم با پدر مادر، همسرم و فرزندم عوض شده ، این که امروز پذیرشم زیاد شده ، این برای من هزاران هزار تن گنج و طلا و ثروت ه… خواهر وبرادر گلم، چه گنجی از این بالاتر ؟!!!

این که امروز نگاهم به خدا عوض شده ، امروز به امور منفی و… حتی به خودکشی فکر نمیکنم ، چه چیزی از این قشنگ تر میتونه باشه ؟
متاسفانه کار شیطان و ذهن ، اینه که بیاد موفقیت ها رو در نظر ما کوچیک کنه ، همش میگه این که چیزی نیست ، میخوای راجع به این بگی ، آخه این چیه که تو میخوای بگی…! نه عزیزم همین خیلی مسئله ی بزرگیه. شما فکر میکنید کسی که روزی ده تا فحش و دروغ از زبانش بیرون میومده امروز موفق شده اونها رو کنترل بکنه ، این از فتح قله ی دماوند و اورست مهم تر و بزرگ تره…

کسی که از صبح تا شب غرغر میکرده، نق میزده ، گله میکرده ، انتقاد میکرده ، امروز زبانش باز شده به سپاسگزاری و شکرگزاری و ثنای پروردگار عالم…
شما فکر میکنید این کم کاری ه که شما کردید…?
اینو روتون نمیشه بگید ، اینو قابل نمیدونید که بیان کنید.
فکر میکنید کار کمیه ، کار کوچیکیه.
بگید تا خودتون باور کنید چه انسان بزرگی هستید ، موفقیت هاتون رو هم به خودتون بگید هم به انسان های هم فرکانس خودتون بگید.
کمترین موفقیت شما اینه که قبلا برای خودتون ارزش قائل نبودید, الان هستید.
قبلا وقتتونربه بطالت میگذشت واصلا کتاب نمیخوندید ، الان میخونی.
قبلا هیچ تمرین ذهنی و روحی نداشتید ، الان دارید.
قبلا به ذهن و روحتون غذا نمیدادید ، الان میدید.
قبلا آینده براتون تاریک بود ، الان روشنه.
اگر دقت کنید این خودش یک افق جدید به روی شماست.

من اسم این رو خساست میزارم ، آدم های خسیس نمیخوان موفقیت هاشون رو با کسی درمیون بزارن ، و خدا هم به آدم های کنس و خسیس چیزهای خوب نمیده.

بیایید بذل و بخشش کنیم.

بذل و بخشش این نیست که پول بدیم به دیگران بگن ما چه آدم بخشنده ای هستیم ، امید بدیم به دیگران ، ایمانمون رو ، یقینمون رو ، پیشرفتمون رو هدیه کنیم به دیگران.(حضرت رسول صلوات الله علیه و آله میفرمایند; ثروت شماحتی ثروتمندترین فرد عالم باشید به مردم نمیرسد ولی میتوانید با اخلاق خوش به تمام مردم دنیا بخشندگی کنید…)
من و شما که امروز قوانین رو یاد گرفتیم ، فهمیدیم ، وقتی که ما از ایمان و باور و پیشترفتمون صحبت میکنیم ، اون ایمان و قدرت و پیشرفت و باور ان شاالله در زندگی دیگران جاری میشه به فضل الهی.

.

چه مطاع، چه هدیه ای قشنگ تر از این دارید به دوستانتون ببخشید وهدیه بدید ؟
مگه کادو و هدیه ای بالاتر از اینم وجود داره ؟

بزارید اون ذهن هایی که باور نمیکنه وقتی که داری شما تمرین انجام میدید چه معجزات و نتایج خارق العاده ای میگیرید…
بزارید ذهن ها آشفته و زنگار گرفته تسلیم بشن و باور کنن، با بیان و کلام شما…

هیچ هدیه ای بالاتر از ایمان، امید، باور و یقین نیست که آدم به دوستانش هدیه بده.

امید ارزنده ترین هدیه ای ست که انسان میتونه به دیگران بده و شیطان اگر بتونه همین امید رو از انسانها بگیره برای خودش شاهکار کرده شاهکار… !!!

خواهش میکنم این بخل رو کنار بگذاریم، خساست رو کنار بگذاریم، این خجالتی بودن رو کنار بزاریم، بیایم پیامهای صوتی بزاریم ، اصلا روزی ۵ تا پیام صوتی بزاریم ، بگیم آقا من امروز. به این خواسته ام رسیدم و این موفقیت، این موفقیت، این موفقیت رو کسب کردم.

قران میفرماید: فاما بنعمت ربک فحدث

این نهایت بزرگیه روح انسان رو میرسونه، که انسان سر سفره ی موفقیت خودش افراد دیگه رو هم دعوت کنه به پذیرایی(در احوالات حضرت ابراهیم سلام الله علیها اومده به هیچ عنوان تنهایی غذا تناول نمیکرده و منتظر میمونده یکی بیاد باهاش غذا میل کنه و اگه نمی اومد خودش میرفت دنبال کسی یا غذاش رو میبرد بااون بخوره…! ) این زیباترین صفتی ست که انسان داشته باشه، این بذل و بخشش درونی رو داشته باشه.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *