چرا جن وارد بدن انسان می‌شود؟

شیطان

اجنه

اظهار نظر درخصوص صحت و سقم داخل شدن جن به بدن انسان کارآسانی نیست  هرچند ساختار وجودی انسان و جن به گونه ای نیست که چنین اصطکاکاتی بین ما و آنها باشد اما درهر صورت امکان آزار و اذیت شدن انسانی توسط  اشرار جن عقلا محال نیست.

همان طور که ممکن است هر انسانی توسط یک انسان شرور دیگر و یا هر حیوان موذی مورد اذیت و آزار قرار بگیرد.

با وجوداینکه جن‌ها نمی‌توانند انسان‌ها را به طور شفاف ببینند و تنها انسان‌ها را به شکل تصاویری تار می‌بینند .گاهی با انگیزه‌های مختلفی وارد بدن انسان‌ها میشوند برخی جنها می‌توانند با انسان‌ها ارتباط برقرار کنند یا به دورن آن‌ها نفوذ کنند و کنترل افراد را به دست بگیرند.

در واقع بیشتر جن‌ها احتمالا انسان‌ها را مانند ارواحی در نظر می‌گیرند که در دنیای موازی آنها زندگی می‌کنند.

شاید بتوانیم بگوییم همانطور که در دنیای ما جن‌ها دور از تصور هستند در دنیای آن‌ها نیز ما حکم موجوداتی دوراز ذهن را داریم که برای رویت ما باید به دنیایمان نفوذ کنند.

جن نیز برخی خصوصیات رفتاری و احساسی انسان را دارد و ممکن است به علت انتقام خشم، حسادت علاقه یا تنها به علت شرارت یا نیروهای اهریمنی وارد بدن فردی شود و به منظور برآورد نیازهای خود و رسیدن به هدف کنترل فرد را به دست بگیرد.

جن های کوتاه قدکه تقریبا ۷۰ یا ۸۰ سانتی متر هستند بسیار قدرتمند هستند و کارآیی بیشتری درتسخیرات افراد سوژه دارند اینها قادراند وارد هاله جسم انسان شوند و کنترل ذهن انسان را بدست گیرند و انسان را دیوانه کنند.

اینها قادرند ارگانیسم بدن را تغییردهند دست و صورت و پاهای انسان را چنگ یا فلج کنند و اراده و عقل انسان را کند و سست کنند و باعث تشنج های پی در پی اعضای بدن شوند و موجب اختلال درگفتار و رفتار شوند و اکثر کسانی که جن زده می شوند از طرف این جن ها مورد حمله و تسخیر می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *