چرا فرازمینیان لباس نمیپوشن؟

یه سوال که همیشه پرسیده میشه اینه که چرا فرازمینیان لباس نمیپوشن؟! اگه منظور خاکستری هاست ، اینهایی که میبینید بی لباسن هزاران ساله بیماری ها و مشکلاتی مثل سرما و گرما رو حل کردن،پوستشون در برابر دما شدیدن مقاومه نیازی به لباس ندارن ، نگران آلت جنسی هم نباشین چون ندارن

اینها همه در یک وضعیت زیستی قرار دارن،مثل آدم ها تولید مثل نمیکنن ، موجود خلق میکنن بوسیلهٔ مهندسی

در مورد شکل و شمایل شون هم سوال زیاد پرسیده میشود .
محیط زیست نقش محوری ای در جهت تکامل موجودات بازی میکنه میتونید تصور کنید که سیرتکاملی در سیاره ای شبیه به زمین طبق قوانین یکسانی پیش میره اما محصولات نهایی کاملاً متفاوتی داره. مثلا سیاره ای رو در نظر بگیرید که خورشیدی کم نور داشته باشه در اون صورت چشم های انسان های مهاجر به اون سیاره به مرور زمان بزرگتر میشن،یا مجبوریم در آن سیاره فقط از گیاهان تغذیه کنیم در اون صورت اندازهٔ فک تغییر خواهد کرد و در نهایت فرم دندان ها هم همینطور ،یا میزان جاذبه در اون سیاره کم یا زیاد باشه در اون صورت قدمون بلندتر یا کوتاه تر خواهد شد.

در مورد افشاگری ۴ اسفند ۹۵ ناسا که گفتن ۷سیاره جدید کشف شده و…
مطابق معمول خیلی از داعشی وارها شروع کردن به جبهه گرفتن
واقعا جای تعجب داره! اگه این ها اهل قرآن خوندن هستن که خود قرآن هم اشاره کرده. ولی خب مشکل اینجاست اینجور آدم ها قرآن رو هم نمیفهمن!
در نماز گفته میشه الحمد الله رب العالمین. خب این رب العالمین تفسیرش چیه؟!!!! یا قضیه حضرت سلیمان و تخت ملکه سبا!!!! و ….
تازه همین چهل سال نوری رو هم که تو این کشف اومده امام باقر گفته که همانا پشت این خورشید چهل خورشید دیگر است که هر کدام چهل سال از هم فاصله دارند و در هر یک از آن بشری همانند شما وجود دارند و تو آخرین آن ها هستی در این پهنه و خلقت.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. mana گفت:

    سلام ، نژاد خاکستری یک موجود زنده اصیل نیست بلکه یک ربات بیوالکتریک فوق پیشرفته با فناوری اربابان آنها یعنی نژاد آرکانها و رپتالینها است . این نژاد به عنوان سرباز ، محقق و جستجوگر عمل میکند و بیشترین تعداد آدم ربایی ها مربوط به آنها است . دارای دو گروه قد بلند و کوتوله هستند . اینها نیازی به لباس پوشیدن ندارند چون فاقد روح و احساس یک موجود زنده هستند . اگر سری فیلمهای بیگانه ( alien ) را دیده باشید رباتهای انسان نما در آن فیلمها مطرح شده بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *