چکار کنیم همسرمان عاشقانه مارا دوست داشته باشد

زن، شوهر و یک خانه‌ی صمیمی
غرورش را نشکانید

در مقایسه‌های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل جربزه، عرضه داشتن و لیاقت داشتن را نباید دستکاری کرد. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می‌گوید: «ما و فلانی، هر دو همزمان ازدواج کردیم؛ اما ببین وضع زندگی آنها چطور است و زندگی ما چطور!» نباید فراموش کنیم که توانمندی، هوش و امکانات آدم‌ها با هم متفاوت است و همین تفاوت‌هاست که باعث ایجاد فاصله‌های اجتماعی، اقتصادی و طبقاتی می‌شود.

همه باید یاد بگیرند

همه آدم‌ها، چه کسانی که تازه تصمیم به ازدواج گرفته‌اند و چه زوج‌هایی که ۲۰-۱۰ سال از زندگی مشترک‌شان می‌گذرد، نیازمند آموزش مهارت‌های زندگی هستند. همه اشکال در روابط بین زوج‌ها به خاطر عدم آگاهی افراد و نبود ابزار و امکانات آموزشی است. به کلاس‌ها و کارگاه‌ها و سمینارها ی مرتبط با مهارت های ارتباطی، فردی و خانوادگی بروید و مهارت‌های خود را تقویت کنید و سطح کیفیت روابط فردی و زناشویی خود را ارتقا دهید.

شما زنانه می‌بینید و او مردانه

بپذیرید شما و همسرتان دو جنسیت متفاوت دارید و بسیاری از ویژگی‌های رفتاری افراد، مرتبط با جنس‌شان است، جنس زنانه و جنس مردانه. به همین دلیل نوع نگاه افراد در قالب جنسیت بسیار متفاوت از یکدیگر است و مساله‌ای که برای یک خانم بسیار جذاب است ممکن است برای همسرش جذاب نباشد یا ماجرایی که برای یک آقا جالب است، لزوما مورد پسند همسرش نیست! پس باید دقت کنیم که جنسیت در نوع نگاه، بیان و ابراز احساسات‌مان متفاوت است. اما همه اینها آموختنی است و تمام این رفتارها از بروز عواطف و احساسات، نحوه صحبت کردن، ابراز وجود، درک کردن دیگران و همچنین نحوه مذاکره همه مهارت‌های آموختنی هستند، بنابراین مسائل ژنتیکی نقشی در آنها ندارند و غیرقابل‌حل نیستند.

من دیگر به شوهرم علاقه ندارم. دلیلش چیست؟

سوال اول من از شما این است که ایا از زندگی به طور کلی خسته شده اید؟ یا فقط از شوهرتان خسته اید ؟ اگر این اولین بار است که در زندگی به چنین نقطه ایی رسیده اید پس نگاهی به این سه عنوان زیر بی اندازید:

بری رفع این بی علاقعه گی می توانید با کمک این ۳ روش دوباره عاشق شوهرتان بشوید.

۱ – یک کار هیجان انگیز که توانایی ان در شما وجود دارد را با شوهرتان انجام دهید و او را به وجد بیاورید.

۲ – یک سرگرمی جدید پدید بیاورید که با هم بجنگید مثل خیلی از بازی ها و سر گرمی ها که می توانید تیم مقابل همسرتان باشید.

۳ – برنامه سفری بچینید و با شوهرتان به مسافرت به جای مورد علاقه تان بروید و در انجا رابطه زناشویی برقرار کنید.

 

شما می توانید با این ۳ روش زندگی روزمره خسته کننده را از بین ببرید.

اخر هفته بیشتر کنار هم باشید و تلفن همراه تان را خاموش کنید و از با هم بودن لذت ببرید. راجب نیاز های خود با شوهرتان صحبت کنید انها دوست دارند بدانند که چگونه رابطه ایی را دوست دارید.

هروز به خود یادوری کنید که چگونه به او علاقه مند شدید و با او ازدواج کردید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *