چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

چگونه کاریزماتیک باشیم

زبان بدن

وقتی در مورد چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ صحبت می کنیم ، به نکات ظریفی که به صورت غیر کلامی برای یکدیگر ارسال و دریافت می کنیم ، نگاه می کنیم. بسیاری از افراد می خواهند بدانند که چگونه زبان بدن را بخوانند.

هنگامی که شما در حال خواندن زبان بدن هستید ، هدف اصلی شما این است که تعیین کنید آیا فرد در شرایط فعلی راحت است یا نه. پس از انجام این کار ، این یک فرآیند استفاده از زمینه و نشانه های دیگر است – که بعدا به آنها خواهیم پرداخت – برای مشخص کردن مشخصات.

روش های زیادی وجود دارد که فرد می تواند سطح راحتی خود را نشان دهد ، اما در اینجا چند مورد از رایج ترین آنها وجود دارد. ما در این مقاله می خواهیم یاد بگیریم که چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ چگونه زبان بدن را تقویت کنیم؟ فواید زبان بدن را می توان از نقش مهمی که در مذاکرات تجاری و ارتباطات دارند مشاهده کرد.

زبان بدن در روانشناسی به سه دسته زیر تقسیم بندی شده است:

با حالات چهره چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

همه ی ما در مواقعی که به شدت تحت تاثیر چیزی قرار می گیریم و احساس خوشحال، ناراحتی، هیجانی شدن و… می کنیم ناخواسته حتی بدون کوچکترین حرف زدنی حالات چهره ما گویای همه چیز می باشد. بنابراین یکی از بخش های مهم از زبان بدن حالات چهره می باشد. (زبان بدن صورت)

با حرکات بدن چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

حرکات بدن یعنی بدن ما در موقعیت های مختلف چگونه حرکت می کند و بیانگر چه چیزی است؟ مثلاً یک آشنا را در خیابان می بینید اما نمی دانید که او شما را دیده است و دارد از شما دوری می کند؟ یا متوجه شما نشده و دارد راه خودش را ادامه می دهد؟ با دیدن شما قصد نزدیک شدن به شما را دارد؟ آیا حرکت کردن او به گونه ای است که مضطرب اس؟ و…

 

با تزئینات چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

لباس ، جواهرات ، عینک آفتابی ، مدل مو ، همه به گونه ای پسوند زبان بدن ما هستند. و به گونه ای می توان با زیورآلات، لباس ها، ساعت و… با دیگران ارتباط برقرار کرد. مثلاً شخصی که میخواهد نشان دهد که متاهل است با اشاره به انگشت حلقه خود، لمس کردن موهایش با دستی که حلقه دارد و… با زبان بدن خود نشان می دهد که متاهل است.

چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

حال با توجه به سه اصل بالا به بررسی سوال چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ می پردازیم تا شما نیز این مهارت مهم را بیاموزید و به راحتی با توجه کردن به حالات یک فرد بتوانید متوجه حالت روحی او شوید.

در اینجا ۷ نشانه قدرتمند برای پاسخ به سوال چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ در زیر بیان می کنیم تا شما راحت تر بتوانید در برخورد با افراد زبان بدن آن ها را بخوانید.

احساس شرمندگی یا خجالت

یک رفتار جهانی وجود دارد که انسان وقتی احساس شرمندگی یا خجالت می کند ، انجام می شود و تشخیص آن بسیار آسان است. وقتی مردم خجالت می کشند ، غالباً اطراف پیشانی خود را لمس می کنند.

حتی در انیمیشن ها نیز برای نشان دادن احساس شرمندگی و خجالت از این ژست استفاده میکنند.

اگر کسی واقعاً خجالت بکشد علاوه بر لمس کردن اطراف پیشانی جلوی چشم های خود را نیز می گیرند. بنابراین پاسخ به سوال چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ در مورد تشخیص احساس شرمندگی و یا خجالت کشیدن چندان سخت و پیچیده نمی باشد.

نکته مربوط به زبان بدن برای شما: هر وقت شخصی طرف پیشانی خود را لمس کند یا جلوی چشمان خود را بگیرد، احتمالاً این بدان معناست که آنها کمی شرمنده شده یا خجالت کشیده است. و در رابطه با ارتباط غیر کلامی خود ضعیف عمل میکنند.

انسداد (جمع کردن) بدن

هنگامی که شخصی احساس معذب بودن یا راحت نبودن در یک جمع کند یا وقتی در یک مکان مانند مترو نشسته و با نشستن شخصی دیگر در کنارش بدن خودش را جمع کند نشان از راحت نبودن آن شخص دارد. این حالت کاملاً به صورت ناخودآگاه و با قرار گرفتن در شرایط اتفاق می افتد و بجای سخن گفتن زبان بدن معذب بودن ما را نشان می دهد. یادگیری زبان بدن به ما کمک می کند تا تشخیص دهیم که فردی که با او ملاقات داریم از کنار ما بودن خوشحال است یا خیر معذب است و به دنبال راه فرار.

 

شیب سر

این کاملاً طبیعی و ناآگاهانه است که وقتی هرکدام از ما هنگام گوش کردن به حرف های فردی یا تماشای یک فیلم و… می خواهیم صدایی را بهتر بشنویم مقدار سرمان را کج می کنیم.

بنابراین کج کردن سر به ما نشان می دهد که چگونه زبان بدن را بخوانیم. اگر در حال صحبت کردن با شخصی هستید و آن شخص مقداری به سمت شما کج می شود یک نشانه ی عالی است و نشان می دهد که آن شخص به طور کامل مشغول گوش دادن به حرف های شماست.

حال اگر در کنار کج کردن سر خود به سمت شما سرش را نیز گاهی اوقات به نشانه ی تایید تکان دهد یعنی آن شخص علاوه بر گوش کردن به حرف های شما جذب سخنانتان نیز شده است.

با گرفتن جلوی دهان چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

آیا تا به حال دیده اید که یک بچه کوچک دروغ بگوید؟ بزرگترها غالباً بعد از دروغ گفتن جلوی دهان خود را می پوشانند و یا هرگاه به طور ناخودآگاه حرف یا رازی که قرار است به کسی نگوییم به زبان آوریم جلوی دهان خود را با دست می پوشانیم. انگار به مغز ما می گویند ، “نه ، آن را نگو!”

همچنین وقتی احساس خجالت می کنیم ، پوشش دهان نیز یک چیز عادی است که باید انجام دهیم. نکته زبان بدن برای شما: مراقب پوشش ناگهانی دهان باشید. آنها ممکن است سعی کنند چیزی را از شما پنهان نگه دارند.

دست ها

حرکات دست ها به راحتی هرآنچه که شخص به آن فکر می کند را به ما می گویند. به مثال های زیر دقت کنید. شما به راحتی می توانید حتی بدون شنیدن کلمات آن ها و در سکوت متوجه شوید که هرکدام از این افراد چه می گویند. یادگیری زبان بدن و حرکات دست ها مانند تصاویر زیر می توانید به راحتی متوجه منظور فرد شوید.

مانند: شما در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟

 

دوستت دارم!

به صورت من نگاه کن!

ما همیشه وقتی کسی صحبت می کند، به حرکات دستان شخص توجه می کنیم. بنابراین اگر شما نیز می خواهید توجه افراد را بیشتر به خود جلب کنید و آن ها را درگیر حرفای خود کنید بیشتر از حرکات دست خود استفاده کنید.

با ارتباط چشمی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

تماس چشمی نیز غالباً به عنوان نشانه راستگوئی استفاده می شود. تماس چشمی بیش از حد پایدار یا حتی تهاجمی نشان می دهد که فرد از پیام هایی که می خواهد برای ارسال ارسال کند بسیار آگاه است.

بنابراین شخصی که سعی در فریب کسی دارد ، ممکن است تماس چشمی خود را تحریف کند تا به نظر برسد که از آن اجتناب نمی کند ، که این یک نشانه مشهور دروغگویی است. با این حال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، به خاطر داشته باشید که هنگام ارزیابی ارتباط چشمی و دروغ گفتن ، تفاوت های فردی زیادی وجود دارد.

بالا بردن ابرو

وقتی در مورد زبان بدن صحبت می کنیم ، در مورد تماس چشمی چیزهای زیادی می شنویم که امری بسیار مهم می باشد. اما می دانید اغلب استفاده از تماس چشمی را فراموش می کنند؟

ابرو. ابروها نیز یک راز کوچک غیر کلامی عالی هستند که در کنار تماس چشمی با بالا بردن ابروهای خود چیزی را تحسین می کنیم.

هر وقت کسی علاقه مند ، درگیر یا کنجکاو باشد ابروهای خود را بالا می برد. تقریباً گویا می خواهیم ابروهایمان از حالت خارج شود تا بتوانیم چیزی را واضح تر ببینیم.

با حالات چهره چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

رمزگشایی حالت چهره مهم ترین چیز است که برای درک کامل آن باید چهره ی افراد زیادی را نگاه کنید تا بتوانیم ۷ حالت زبان بدن به وسیله ی تغییر در چهره را درک کنیم. این ۷ گام مهم در مورد تشخیص زبان بدن به وسیله ی حالت چهره به صورت زیر می باشند که در تصاویر زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید تا راحت تر قادر به تشخیص آن ها باشید:

ترس

هنگامی که فرد با ترس رو به رو می شود ابروها و پلک ها تا حد زیادی بالا کشیده می شوند و دهان نیز با کشیده شدن لب به صورت افقی باز می شود.

خوشبختی

هنگامی که فرد احساس خوشبختی و خوشحالی می کند به گونه ای است که انگار کل صورت او دارد لبخند می زند و برق خاصی در چشمان فرد دیده می شود. ۲ طرف دهان به صورت متقارن به سمت بالا کشیده می شود و در قسمت بیرونی چشم ها چین خوردگی ایجاد می شود.

تعجب

باز شدن دهان به صورت عمودی، بالا رفتن ابروها و پلک ها و باز شدن بیش از حد چشم ها از نشانه های تعجب کردن است.

غمگینی

هنگامی که فرد غمگین است اغلب گوشه ی داخلی ابروهایش بالا رفته و پلک های بالا مانند حالت خواب آلودگی پایین می آید و گوشه های دهان به سمت پایین کشیده می شود.

آشنایی با این ۷ اصل به شما کمک می کند تا با نگاه کردن به چهره ی افراد حالت روحی آن ها را متوجه شوید و به راحتی جواب درستی برای سوال چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ پیدا کنید.

به کمک حالات چهره زبان بدن را بخوانیم

با تشخیص دروغ چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

یکی از بزرگترین مزیت های توانایی خواندن زبان بدن این است که اگر فردی سعی داشته باشد که با مظلوم نمایی به شما دروغ بگوید می توانید متوجه دروغگویی او شوید و او را قضاوت کنید. تشخیص شما در دفعات اولیه ممکن است که ۱۰۰% درست نباشد و اشتباه فرد را قضاوت کرده باشید اما با تمرین کردن به راحتی بعد از مدتی قادر خواهید تا دقت تشخیص خود را بالا ببرید. تشخیص اینکه چه دروغهایی را واقعاً تشخیص می دهید بسیار مهم است.

تکنیک هایی که می خواهیم در این بخش مورد بحث قرار دهیم مطابق با دروغهای بزرگ است – دروغهایی که مردم هنگام ناراحتی یا ترس از حقیقت می گویند. این مهارت ها هیچ گاه در تشخیص دروغ های مصلحتی یا همان دروغ های سفید یا دروغ های کوچک به شما کمک نمی کنند.

اغراق کردن، مبالغه. تشخیص این نوع فریب ها بسیار سخت است. با این وجود ، می توانید از نکات مشترک استفاده کنید تا موجب توسعه فردی در خود شوید ، بنابراین می دانید که چه موقع باید در مورد آنچه شخص می گوید سوء ظن سالم داشته باشید. تحقیقات نشان می دهد که زبان بدن اکثر افراد هنگام دروغ گفتن مشترک است و تنها ممکن است چندین ویژگی خاص در یک فرد باشد.

لبخند مصنوعی

مردم در هنگام دروغ گفتن لبخند واقعی بلد نیستند. در واقع ، یک لبخند واقعی (که اغلب از آن به عنوان یک لبخند دوچن یاد می شود) ، اغلب گفته می شود که جعلی بودن آن غیرممکن است. به همین دلیل بسیاری از ما به عکس های خانوادگی ناخوشایند خاتمه می دهیم. ممکن است فکر کنیم به نظر می رسد که لبخند می زنیم ، اما به نظر بیشتر افراد به نظر می رسد در حال جعل آن هستیم. دلیل این امر این است که لبخند شما در چشم شماست یا به طور مشخص تر چین و چروک اطراف آنها.

زیرا لبخند روی گونه های شما فشار می آورد که پوست را در نزدیکی چشمان شما جمع می کند. جعلی کردن این کار تقریباً سخت است. شما باید هنگام انجام آن به نوعی احساسات شاد واقعی را حس کنید و وقتی ناراحت هستید این امر غیرممکن است. به همین دلیل است که یک لبخند غیر واقعی می تواند یک شاخص مفید دروغ در حال پیشرفت باشد.

بدن فوقانی سفت و تماس چشمی خیلی زیاد

افراد دروغگو برای اینکه عادی به نظر برسند سعی می کنند که ارتباط چشمی خود را قطع نکنند اما اغلب به قطع تماس چشمی منجر می شود و اغلب ناخوشایند است و بدن آنها سفت می شود زیرا آنها در تلاشند تا از این امر اطمینان نداشته باشند. به طور معمول ، افراد برای مدت زمان طولانی تماس چشمی ندارند.

بهبود مهارت های ارتباطی موثر در + ۱۴ قدم [عملی تست شده]

فرد دروغگو غالباً گردن یا چشمان خود را مالش داده و به سمت دور نگاه می کنند. دروغگوها به جای نمایش زبان بدن مثبت که دلالت بر آسایش دارند ، تمایل به انجام کارهای بسیار اندک دارند. این ، به خودی خود ، یک شاخص است. به دنبال نشانه های تنش و تماس غیرمعمول زیاد چشم باشید و به احتمال زیاد متوجه دروغگویی فرد می شوید.

جزئیات زیاد و حاشیه سازی

دروغگوها غالباً جزئیات بیشتری را در داستانهای خود ارائه می دهند ، مجازات هایی را برای “مقصر واقعی” در صورت متهم کردن به چیزی پیشنهاد می کنند و به شما سؤالاتی را پاسخ می دهند تا به آنها فرصت دهید تا به جای اینکه حقیقت را برای شما فراهم کنند ، پاسخی را ایجاد کنند.

در این مقاله اصلی ترین و مهم ترین راه های تشخیص زبان بدن که بیشترین کاربرد را دارند برای شما بیان کردیم. حال با استفاده از این نکات و تمرین کردن قادر خواهید بود که زبان بدن افراد را تا حد زیادی بخوانید و متوجه حالات مختلف آن ها شوید.

یکی از بهترین آموزش‌ها برای یادگرفتن زبان بدن، آموزش زبان بدن با تصویر است که این روش برای کودکان نیز بهترین روش یادگیری است. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه زبان بدن دیگران را بخوانیم باید از تصویرهای آموزشی مناسب کمک بگیرید اما برای به طور کلی برای خواندن زبان بدن باید تمرین زیادی داشته باشید. در سطح وب عکس از زبان بدن وجود دارد و شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان از این عکس‌ها کمک بگیرید تا زبان بدن‌تان تقویت شود.

مشکلات زبان بدن

هک رشد به‌صورت کلی یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن زودهنگام به اهداف است اما باید از اصول آن پیروی کنید و آموزش هک رشد ببینید. در این مطلب سعی کردیم به طور کلی به هک رشد (هکر رشد) بپردازیم.

 

چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

زبان کلام و گفتار ما تنها زبان و مهارت فن بیان نیست. زبان بدن نقش کلیدی در ارتباطات ایفا می‌کند و بدون آن، به هیچ‌وجه نمی‌توانید منظور خود را به مخاطب برسانید. تمام افراد در ۳ ثانیه اول که شما را می‌بینند قضاوت می‌کنند و اگر زبان بدن خوبی نداشته باشید، در نتیجه در ذهن آن‌ها وجه خوبی نخواهید داشت. نشانه های زبان بدن حاوی اشاره‌ها و حرکاتی است که برای برقراری ارتباط استفاده می‌شود. طبق نظریات کارشناسان، این اشارات عملی بخش بسیاری از ارتباطات رومزه را دربرمی‌گیرد.

برخلاف کلمات و صداها که به‌شکل واضحی منظور شما را به اطرافیان می‌رسانند، برای تحلیل زبان بدن و حالت چهره باید به نکات بسیاری توجه کرد. به‌طور میانگین بین ۶۰ تا ۶۵ درصد از ارتباطات تنها توسط زبان بدن و حالت چهره است. زبان بدن آنچه در ذهن دیگران می‌گذرد را افشا می‌کند، به شرط این ‌که بدانید دنبال چه چیزی بگردید برای این کار باید به فکر یادگیری حرکات زبان بدن همراه با عکس باشید.

تکنیک‌های زبان بدن را چگونه بخوانیم؟

قصد داریم در ادامه حرکات زبان بدن همراه با عکس را برای شما بیان کنیم:

زبان بدن هنگام دست دادن

از مهم‌ترین نشانه های زبان بدن، دست دادن افراد با یکدیگر است. باید توجه داشته باشید که نوع ایستادن شما، روش سلام و نوع برخورد و حتی میزان فشار دست‌های همه مؤثر هستند. این مفهوم به فرد القا می‌شود که شما علاقه‌ای برای ایجاد ارتباط بیشتر با او را ندارید.

اگر محکم باشید و شانه را عقب کشیده، به صورت و چشم‌های فرد مقابل خود نگاه کنید و در عین حال شما زودتر دست‌تان را به سمت او دراز کنید و محکم فشار دهید، این مفهوم به ذهن فرد القا می‌شود که شما از ارتباط با او رضایت دارید و قصد همکاری و ادامه ارتباط با او را دارید. بهتر است در این زمینه سرچی درباره حرکات زبان بدن همراه با عکس داشته باشید تا بهتر متوجه موضوع شوید.

حرکات پا

در هنگام نشستن در یک جلسه یا سرکلاس یا در یک مصاحبه کاری، باید توجه کنید که چگونه می‌نشینید؛ عکس در مورد زبان بدن را جست‌وجو کنید تا بهتر متوجه منظور ما شوید. یادگیری حرکات زبان بدن همراه با عکس این مطلب را بهتر می‌تواند این مطلب را به شما بیاموزد. چراکه روش نشستن شما برای فردی که در جلسه است و قصد ارتباط برقرار کردن با شما را دارد، بسیار حائز اهمیت است.

به‌عنوان مثال، اگر روی صندلی لم دهید، نشان‌دهنده این است که برای فرد مقابل خود هیچ اهمیتی قائل نیستید و منتظر تمام شدن مذاکره هستید. همچنین اگر صاف روی صندلی قرار بگیرید و کمی صورت را جلو بکشید و به چشمان فرد نگاه کنید، یا این‌که با خودکار نکات مهم صحت‌های او را یادداشت کنید. گاهی کمی به جلو خم شوید و دست‌ها را زیر چانه قرار دهید تا نشان دهید به حرف‌های او فکر می کنید و برای شما اهمیت دارد، این یعنی زبان بدن شما در حال صحبت کردن است.

طرز ایستادن

اگر ایستاده با فردی در حال صحبت هستید یا این‌ که تنها شونده صحبت‌های او شما هستید، باید بدانید که روش ایستادن شما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. در گفت‌وگوهای روزمره یا صحبت‌های کاری یا حتی در مشاجره و بگومگوهای عمومی، روش ایستادن شما بسیار حائز اهمیت است. به‌عنوان‌مثال، اگر با همکار خود در حال صحبت هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید که فرد مقابل تمام حرکات شما را زیر نظر دارد.

اگر قصد دارید او را متوجه کنید که دیرتان شده، کافی است به ساعت نگاه کنید. گاهی برگردید و پشت سرخود را نگاه کنید و وانمود کنید کسی منتظر شما است. اگر با هم صحبتی با فرد مقابل خود و گوش دادن به صحبت‌های او راضی هستید، با تمان دادن سر به علامت تایید حرف‌های او می‌توانید طمان گفت‌وگو را به نفع خود افزایش دهید.

اگر صحبت‌های فرد مقابل شما را خسته کرده یا حرف‌های او را تایید نمی کنید و تصور می‌کنید اشتباه می‌کند، کافی است دست‌های خود را روی کمر قرار دهید و با ابروها و حالت‌های صورت مانند لبخندهای ریز به طرف مقابل نشان دهید صحبت‌های وی اشتباه است. بهتر است بدانید روش ارتباط غیرکلامی از مکانی به مکان دیگر و از موقعیتی به موقعیت دیگر متفاوت است.

با تشخیص دروغ چگونه زبان بدن را بخوانیم

مهمترین کاری نوع رفتار بدن شما بسیار مهم است پس باید توجه داشته باشید که دچار اشتباه نشوید.

معرفی چند نشانه زبان بدن برای درک بهتر دیگران

 

ذهنیت اولیه و اعتماد به نفس

یکی از نشانه‌ های زبان بدن ذهنیت اولیه و اعتماد به نفس است. زمانی را به یاد داشته باشید که که سرکار با فرد جدیدی آشنا شده‌اید، یا این‌ که آخرین باری که به یاد داشته باشید که سخنرانی کسی را تماشا کردید. اولین ذهنیتی که از این افراد در ذهن شما شکل شگرفت، چگونه بود؟ احساس کردید به خودشان کاملاً مطمئن هستند یا این‌که زیاد اعتماد به نفس ندارند؟ آیا تمایل دارید با ان‌ها هم‌کلام شوید؟ آیا موفق شدند شما را متقاعد کنند؟ چگونه وارد اتاق شدند؟

با گام‌های بلند آمدند، توجه شما را به خود جلب کرده و تماس چشمی برقرار کردند یا این‌که پاهای خود را روی زمین می‌کشیدند، هر کاری می‌کردند تا از نگاه مستقیم دوری کنند و مردد و لرزان آمدند روی صندلی نشستند؟ روش دست دادن آن‌ها چطور بود؟ محکم و قوی یا سست و شل و ول؟ آیا در زمان گفتگوی افراد ارتباط چشمی ماهرانه‌ای برقرار می کردند یا مرتب نکاه خود را از شما می‌دزدیدند؟ چهره ان‌ها آرام و ریلکس بود یا درهم‌رفته و مضطرب؟

حرکات زبان بدن آن‌ها چگونه بود؟ هنگامی گفت‌وگو می‌کردید، حرکت دست‌های آن‌ها چگونه بود؟ آیا حرکت آن‌ها فضای بسیاری را اشغال می کرد، دست‌ها را از هم باز می‌کردند و حرکت‌ها به‌سادکی و نرمی انجام می‌گرفت؟ یا این‌که تلاش می کردند هر چقدر می‌شود جای کمتری را اشغال کنند، دست‌ها را نزدیک بدن نگه‌دارند و حرکات آن‌ها بریده‌بریده و نامنظم بود؟

با تحلیل زبان بدن دیگران، می‌توانید یک‌سری نشانه‌ها و علائم رایج را تشخیص دهید؛ علائمی که اعتماد به ‌نفس داشتن یا نداشتن مخاطب شما را لو می‌دهند؛ زبان بدن همراه با عکس این موضوع را بهتر به شما نشان می‌دهد. موارد ساده و مرسومی که در افراد به‌عنوان اعتماد به نفس پیدا می‌شوند شامل گزینه‌های زیر هستند:

طرز ایستادن – صاف ایستادن با شانه‌های قوزنکرده

تماس چشمی – ماهرانه همراه با لبخند

حرکت دست‌و بازوها – هدفمند و سنجیده

گفتار – شفاف اما با سرعت کم

تن صدا – متوسط تا پایین

با یادگیری حرکات زبان بدن همراه با عکس، علاوه‌بر کشف دیگران، می‌توانید احساساتی را انتقال دهید که در واقع این احساسات ندارید. در. واقع مشاهده عکس در مورد زبان بدن این کمک را به شما می‌‌کند که به درستی بتوانید از زبان بدنتان استفاده کنید. به‌عنوان مثال، اگر در موقعیتی قرار گرفتید که تمایل داشتید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، مانند ارائه یک پاورپوینت در یک کنفرانس بزرگ یا شرکت در جلسه‌ای مهم، می‌توانید از نشانه‌های اختصاصی اعتماد به نفس استفاده نمایید تا خود را طوری جلوه دهید که انگار واقعاً به خودتان اطیمنان کافی دارید.

برخی از سوالات رایج

با حالات چهره چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

همه ی ما در مواقعی که به شدت تحت تاثیر چیزی قرار می گیریم و احساس خوشحال، ناراحتی، هیجانی شدن و… می کنیم ناخواسته حتی بدون کوچکترین حرف زدنی حالات چهره ما گویای همه چیز می باشد.بنابراین یکی از بخش های مهم از زبان بدن حالات چهره می باشد.

با تشخیص دروغ چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

لبخند مصنوعی

بدن فوقانی سفت و تماس چشمی خیلی زیاد

جزئیات زیاد و حاشیه سازی

تشخیص ترس با زبان بدن چگونه است؟

هنگامی که فرد با ترس رو به رو می شود ابروها و پلک ها تا حد زیادی بالا کشیده می شوند و دهان نیز با کشیده شدن لب به صورت افقی باز می شود.

منبع:drways

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *