چگونه طرح ایده آل برای سایت خود برگزینیم؟

 طرح ایده آل برای سایت

طرح ایده آل برای سایت

آیا انتخاب طرح رنگ وب سایت برایتان مشکل است؟ انتخاب ترکیب رنگ مناسب نه تنها جذب بصری از سایت ، بلکه واکنش بازدیدکنندگان از وب سایت شما را از لحاظ فروش و معاوضه افزایش می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک طرح رنگ ایده آل برای سایت وردپرس خود به کمک درک روان شناسی رنگ ها و استفاده از یکی از ۴ منبع شگفت انگیز انتخاب کنید.

روانشناسی رنگ ها

این یک فرضیه تحقیق شده خوب است که رنگ ها می تواند روی واکنش انسان ها اثر بگذارد. رنگ ها کشش احساسی بر تصمیم گیری ها و انتخاب های روزمره ما دارند.

شرکت های بزرگ میلیون ها دلار صرف ساخت یک تصویر برند با طراحی خوب می کنند تا هویتی برای محصولاتشان باشد. آنان متخصصانی را استخدام می کنند تا فقط رنگ های ترکیبی ایده آلی را برای برندها و محصولاتشان برگزینند.

رنگی که در سایت خود به کار می برید بخشی از تصویر برند شماست. شما نیاز دارید رنگ هایی را انتخاب کنید تا یک واکنش احساسی مطلوب برای برند و محصولاتتان ایجاد کند.

شما چگونه پی می برید که به دنبال چه رنگ و چه نوع واکنشی هستید؟

خوشا به حال شما ، در حال حاضر بازاریابان و روانشناسان تحقیقات زیادی انجام داده اند. به این شکل نگاه کنید :

راهنمای احساسی رنگ ها

  • قرمز: رنگ جوانی و شادی است. منعکس کننده جسارت و اعتماد به نفس است.
  • سبز: ایجاد کننده یک اثر آرام بخش است. موجب برانگیختن واکنش احساسی صلح آمیز، پیشرفت و آرام می شود.
  • آبی : منعکس کننده اعتماد ، قدرت و اطمینان است.
  • سیاه : یک واکنش احساسی پیچیده ، سخت و ایمن ایجاد می کند.
  • سفید : دو اثر عمده رنگ سفید شفافیت و وضوح است.
  • زرد : رنگ خوش بینی ، گرمی و مهربانی است.
  • نارنجی : ایجاد کننده اثر نشاط ، دوستی ، اطمینان و شادی می باشد.
  • صورتی : احساسات مرتبط با رنگ صورتی شهوت پرستی، زنانگی ، رمانتیک و عشق می باشد.

سایر مواردی که باید در نظر بگیرید :

بدون ذکر اینکه رنگ ها برای اجرا آنگونه که شما می خواهید ، به زمینه نیاز دارند این عمل اتفاق نمی افتد. ممکن است در حال حاضر برند یا محصول شما پیوندهای خاصی داشته باشند که با رنگ انتخابی شما تطابق پیدا کند یا خیر.

در اینجا برخی از مواردی که باید قبل از انتخاب یک طرح رنگ برای سایتتان در نظر بگیرید ، آمده است :

اول ، شما باید تصویر برند موجود را در نظر بگیرید. اگر در حال حاضر یک لوگو و سایر مواد بازاریابی را دارید بنابراین شاید بخواهید از رنگ های موجود استفاده کنید.

شما همچنین نیاز دارید تا بررسی کنید که چه رنگی روی صفحه وب خوب جلوه خواهد کرد. مواردی که در چاپ خیلی خوب به نظر می آیند روی صفحه می تواند کاملا متفاوت دیده شود. در مورد سایر رسانه ها نظیر : لغزنده ها ، فیلم ها ، تصاویر، دکمه های عمل کننده با صدا و غیره که شما به سایتتان اضافه خواهید کرد ، بیندیشید . در مورد اینکه چه رنگی را زیاد استفاده خواهید کرد ، فکر کنید .

ایجاد یک طرح رنگ

امیدوارم تا این لحظه با رنگ های مناسب برای سایتتان و روانشناسی رنگ ها در ذهن آشنا شده باشید . ما به شما توصیه می کنیم که دست کم دو رنگ را که نشان دهنده برندتان است و واکنشی که انتظار دارید از کاربران دریافت کنید ، انتخاب نمائید.

هنگامی که این رنگ ها را انتخاب کردید ، تعدادی ابزار آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد تعداد نامحدودی از پالت های رنگی استفاده کنید .

  1. نرم افزار رنگی Adobe CC

نرم افزار رنگی Adobe CC که قبلا با نام کولر (Kuler ) شناخته شده بود ، ابزاری عالی برای ایجاد پالت های رنگی است. شما می توانید قوانین رنگ را برگزینید بعد گوی را بچرخانید . شما می توانید به طور دستی هر رنگی را در پالت تنظیم کنید . بعد بقیه رنگ ها به طور خودکار جهت تطابق با قانون رنگ تنظیم می شوند. همچنین می توانید پالت های رنگی را با بارگذاری عکس ها ایجاد کنید .

  1. نرم افزار Photocopa توسط Colorlovers

کار لاورز (Colorlovers ) از محبوب ترین هدف ها برای الهام رنگ و ایده هاست. آنها چندین ابزار بزرگ دارند تا طرح های رنگی را ایجاد کنند . یکی از آنها فتوکوپا (Photocopa ) است که به شما اجازه می دهد تا طرح رنگی از عکس ها را ایجاد کنید . شما همچنین می توانید ابزار پایه خود را که رنگ ترکیبی ایجاد می کند را به سادگی با انتخاب یک رنگ به وجود آورید .

  1. پالت مواد

پالت مواد با الهام از مفهوم طراحی مواد گوگل به شما این امکان را می دهد تا طرح های رنگی را با استفاده از قوانین طراحی ایجاد کنید و برای الهام بخشیدن به طرح های رنگی در برنامه های تلفن همراه ایجاد شده است اما این طرح های رنگی به راحتی می توانند برای وب سایت ها نیز استفاده شوند.

  1. co

کولورز (Coolors ) یک ژنراتور طرح رنگ فوق العاده است. با اشاره نوار فاصله به سادگی می توان طرح های رنگی را ایجاد کرد. شما می توانید رنگ را در طرح به طور دستی اصلاح کنید و آن را قفل کنید. همچنین می توانید طرح های رنگی را جهت استفاده بعدا در پروژه هایتان دانلود کنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *