بازکردن سایت‌ها طبق زمان‌بندی

بازکردن سایت‌ها طبق زمان‌بندی

بازکردن سایت‌ها طبق زمان‌بندی

برخی کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای با دنیای مجازی سر و کار دارند و به واسطه شغل خود به سایت‌های متعددی مراجعه می‌کنند، نیازمند برنامه‌ریزی برای دسترسی به سایت‌های موردنظر در طول ساعات مختلف روز هستند و این برنامه‌ریزی در اغلب موارد توسط ابزارهای هشداردهنده روی تلفن همراه یا ایجاد وظایف مختلف در نرم‌افزارهای مدیریت کارها انجام می‌شود.

 

این روش برنامه‌ریزی برای مراجعه زمان‌بندی شده به سایت‌های موردنظر نسبتا خوب است، اما بهترین روش نیست چراکه صرفا هشداری به کاربر نمایش داده می‌شود و دسترسی به سایت ‌باید توسط کاربر انجام شود. دوست دارید در ساعتی از روز سایتی همچون فروشگاه اینترنتی دلخواه شما به‌صورت خودکار برایتان باز شود و در ساعت دیگری که همواره امور بانکی شرکت را انجام می‌دهید، سایت مربوط به سرویس اینترنت‌بانک برای شما باز شود؟

 

زمان‌بندی سایت‌های موردعلاقه برای باز شدن در موعد مقرر با این روش بسیار ساده قابل انجام است:

 

مرورگر کروم را اجرا کرده و به لینک زیر مراجعه کنید:

https://goo.gl/xdJIF4

 

روی گزینه Add to Chrome کلیک کرده و منتظر بمانید تا افزونه Open Me Later روی مرورگر نصب شود.

 

پس از نصب افزونه به سایت موردنظر خود مراجعه کرده و از بالا- سمت راست نوار عنوان مرورگر روی آیکون افزونه که به شکل یک ساعت است، کلیک کنید.

 

در پنجره به‌نمایش درآمده، تاریخ، ساعت و روزهایی از هفته را که قصد دارید سایت مربوطه به‌طور خودکار باز شود، مشخص کرده و در پایان روی Open Me later کلیک کنید.

 

عملیات مرحله ۳ و ۴ را برای همه سایت‌های موردنظر خود تکرار کنید.

 

مراحل کار به اتمام رسیده و هرگاه درحال وبگردی با مرورگر کروم باشید همه سایت‌های مشخص شده طبق زمان‌بندی انجام شده به‌طور خودکار برای شما نمایش داده می‌شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *